JWdeBruijn
Well-known member
- Lid geworden
- 5 april 2024
- Leeftijd
- 77
voor in haar aquarium vermoed ik...
Zo te zien is ze blij met al haar aankopen. Ze ziet het al voor zich, de nano ingericht met 120 rode garnaaltjes...Ze stapt net uit die auto volgens mij en in de kofferbak ligt haar nieuwe nano dus stenen genoeg lijkt me zo
Jeetje John ben je nu een deel van je krullen bovenop al kwijt?Bekijk bijlage 376094 Ziezo, ook van dit boompje een mooie foto gemaakt voor in mijn fotoalbum Bomen. (Ik zag een gele cichlide langs zwemmen, maar was net te laat om daar een foto van te maken).
Ja John, dat klopt. Daarmee moeten ze uitkijken dat ze niet tot aan de rand gevuld worden omdat ze dan kunnen stikken.Ik hoorde dat ze gesignaleerd zijn bij een tankstation in de buurt om daar hun kopjes te vullen met koffie🤣
Een fiets die weinig gebruikt wordt heeft wel waardering nodig. Het is wenselijk om elke dag even met het fietsbelletje te rinkelen en je fiets te laten weten dat je hem niet vergeten bent.Nou dan zal mijn fiets daar wel geen last van krijgen want die is minimaal in beweging
Fotograferen is een beetje geluk hebben of echt een klein diafragma gebruiken en erbij flitsen. En dan de beste er uit zoeken.De hele tijd heen en weer forensende vissen wordt je ook niet echt rustig van....
Zoek je een vervanger?
Zonder zwaard vind ik mooier, dan kom ik denk ik in de buurt van platy`s? Klopt het dat platy`s ook een wat lagere temperatuur aankunnen?Xyphophorus helleri?
Lagere temperaturen: Odessa barbelen 20 graden - Barbus schuberti 18 graden - Zebra danio 20 graden - Paradijsvis ( heb ik gehad ) 18 graden - Chinese danio 15 graden.Wat is een lagere temperatuur?
Als ik bij Verduijn ben zal ik ook vragen of wat ik wil mogelijk is. Deze ziet er mooi uit en zeker niet te groot.Zijn melanotaenia soortjes dan misschien iets voor je? Vooral de praecox is prachtig blauw....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.