Nou dat is leuk zeg en ik vraag me af of er ook iets in de pijplijn zit voor de ouderen🤣🤣
Iets van een visrollator misschien
Nou dat is leuk zeg en ik vraag me af of er ook iets in de pijplijn zit voor de ouderen🤣🤣
Op mijn leeftijd denk je eerder aan een rollatorEen roltrap zodat ze aan het wateroppervlak kunnen eten.
Ja, dat zou mooi zijn. Zo eentje waar je op kunt zitten. Even lopen, even zitten. En we kunnen ook rollator wedstrijden organiseren...🙂Nou dat is leuk zeg en ik vraag me af of er ook iets in de pijplijn zit voor de ouderen🤣🤣
Iets van een visrollator misschien
Ja, dat lijkt me echt gezellig. Of een parcours uitzetten met een roltrap als handicap. Met je rollator de rollator op.Een roltrap zodat ze aan het wateroppervlak kunnen eten.
Lekker een duif die je onder druk gaat zetten. Ik zou als antwoord geven als jij niet oppast dan gaan we (klei)duif schieten
Geen flauw idee. Heb wel in gedachten zoiets van lange jassen, kraag omhoog. Zoals in de tijd van Humphrey Bogart. Weet jij iets?🙂Kun je je vissen ook zo aankleden John?
Nou ik zou lamme kaken krijgen hoor🤣
Wat als mannetjes in smoking en vrouwtjes in balletrokjes?Dat wordt wel heel erg gepuzzel vermoed ik en veel gezoek naar een geschikt plaatje....
en dan op spitzen....
Ja. Het was al meestal ieder voor zich. Maar nu is het in de dierenwereld ook zakelijker geworden🙂Nou in de dierenwereld is ook al weinig tolerantie zeg😉
Dank je wel John.Ik heb geen verstand van camera s John maar het zijn mooie foto s.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.