Mijn gele vriendjes (JWdeBruijn)


Nou dat is leuk zeg en ik vraag me af of er ook iets in de pijplijn zit voor de ouderen:ROFLMAO::ROFLMAO:
Iets van een visrollator misschien:!:!
Ja, dat zou mooi zijn. Zo eentje waar je op kunt zitten. Even lopen, even zitten. En we kunnen ook rollator wedstrijden organiseren...:)
 
AF42e.jpg
En toen viel ik in slaap.
 
AF43c.jpg

Ik heb het niet bijgehouden, maar het moet nu dicht bij drie weken zijn.
 
AF43d.jpg
Goth. Geen blindemannetje, maar blindepaardje.

 
Kun je je vissen ook zo aankleden John?
 
Kun je je vissen ook zo aankleden John?
Geen flauw idee. Heb wel in gedachten zoiets van lange jassen, kraag omhoog. Zoals in de tijd van Humphrey Bogart. Weet jij iets?:)
 
Dat wordt wel heel erg gepuzzel vermoed ik en veel gezoek naar een geschikt plaatje....
 
Dat wordt wel heel erg gepuzzel vermoed ik en veel gezoek naar een geschikt plaatje....
Wat als mannetjes in smoking en vrouwtjes in balletrokjes?
 
Nou in de dierenwereld is ook al weinig tolerantie zeg;)
 
Ik ben bezig met het uit proberen van lenzen die ik heb met de kamera`s die ik heb. Niet alleen crop maar ook full frame. Om een voorbeeld te noemen...Een Canon 40mm
pancake lens die op een crop kamera 64mm wordt. Deze gebruikt bij onderstaande foto`s. Al is het geen macro ben ik er wel tevreden mee. Deze lens gebruikte ik buiten bijna
nooit. Van Canon heb ik geen full frame kamera, anders had ik hem wel ingezet.
AF44c.jpg
 
Ik heb geen verstand van camera s John maar het zijn mooie foto s.
 
Links is een mannetje die niet echt op kleur durft te komen. De oranje cichlide is een vrouwtje. Ik weet niet meer hoe ik aan deze cichliden ben gekomen.
Het kan zijn dat zij niet helemaal zuiver zijn, maar ik houd ze wel.
AF45d.jpg
 

Terug
Bovenaan