JWdeBruijn
Well-known member
- Lid geworden
- 5 april 2024
- Leeftijd
- 77
Wat een gluuders zeg en ik zou als dat doorgaat een aangifte doen bij de dierenpolitieBekijk bijlage 375728 We zijn van plan om hier en daar openbare tuinen aan te leggen.
We wilden even aandacht focussen op het gebrek aan privacy dat wij dagelijks ondervinden. Zelfs bij de voortplanting...Wat een gluuders zeg en ik zou als dat doorgaat een aangifte doen bij de dierenpolitie
Jaja, heb je die gekocht want die met dat kapotte zadel was van mij en is laatst voor de deur weg gestolen🤣🤣
Ja, dat is niet best. Van mij mag je hem terug halen. Ik zie het wel aan de foto of er een fiets pleite is en we nog vier over hebben 🙂.Jaja, heb je die gekocht want die met dat kapotte zadel was van mij en is laatst voor de deur weg gestolen🤣🤣
Ik zal je mn adres doorgeven en dan kun je hem vast wel versturen want ja anders draai ik op voor wat die vis heeft uitgespooktJa, dat is niet best. Van mij mag je hem terug halen. Ik zie het wel aan de foto of er een fiets pleite is en we nog vier over hebben 🙂.
Jazeker. Gewassen en gepoetst en banden op spanning. Verder nog een claxon, radio en TV aan het stuur bevestigd🙂.Nou geen probleem en ik neem aan dat jullie hem wel even gewassen hebben voor me en ik ben de moeilijkste niet😉
Jazeker. Gewassen en gepoetst en banden op spanning. Verder nog een claxon, radio en TV aan het stuur bevestigd🙂.
Sommige hebben stage gelopen bij een tuinier. Ze werden meegedragen in kleine portable aquariums en konden zo de lessen volgen...🙂Volgens mij hebben jullie echt groene vingers, ehhh vinnen😎
Ik vroeg me al af welke briljante geest besloten had om de naam van die boot er in spiegelschrift op te zetten....Bekijk bijlage 375821 Misschien goed om bij sommige foto`s wat meer uitleg te geven. Deze foto had ik omgedraaid 0m Mad Ret Tor 22 te krijgen...
Ambtenaren denk ik want die doen veel vaker dingen zonder erover na te denkenIk vroeg me al af welke briljante geest besloten had om de naam van die boot er in spiegelschrift op te zetten....
Haha, nee hoor. Ik denk dat ik zo iets zie omdat ik al een hele tijd bezig ben met wat kan ik met een foto nog doen. Zogezegde mislukte foto`s die de meeste mensen weggooien.Ik vroeg me al af welke briljante geest besloten had om de naam van die boot er in spiegelschrift op te zetten....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.