Wat is er nieuw

Mijn gele vriendjes (JWdeBruijn)

AF068a.jpg
 
AF068b.jpg
 
AF068c.jpg
 
Oh dát is er misgegaan dit voorjaar....
 
Ik snap dat die gele rakker dat zegt want die is zelf het zonnetje in huis:DD
 
Anders ik wel!
En ik hoop dat mijn cichlides net zo braaf zijn als de jouwe. Vooralsnog lijkt het wel zo te zijn.
 
Kwestie van africhten denk ik hoor😉
 
Anders ik wel!
En ik hoop dat mijn cichlides net zo braaf zijn als de jouwe. Vooralsnog lijkt het wel zo te zijn.
Met een fluitje lukt het wel. En een zweepje, niet om er mee te slaan natuurlijk, maar om te laten knallen. Ze vangen de trillingen op...🙂Oh ja, praten, veel tegen ze praten. Net als bij een hond. Korte bevelen en doordringend zo van Braaaaaaf en Goooooed zoooo. ZIT helpt niet, dan komen ze naar je toe met gebaren "Waar heb je het over". Daar begrijpen ze geen reet van.
 
AF069a.jpg
 
Nou ja jij bent 76 en hebt veel ervaring dus ook het africhten zal je dan goed vergaan denk ik:DD😉
Ja John. Veel ervaring en wat ook meespeelt....Ik heb een knalgele pyjama gekocht. Ze denken dat ik één van hen ben als ik deze aantrek...🙂
 
AF0669b.jpg
30x30x50cm. De Corydoras paleatus uit deze bak gehaald en overgebracht in 25x30x130cm. Er zijn nu 8 x Cory`s bij elkaar, 5 kleintjes en 3 groten. Nu zitten nog alleen 10 littleste gele Labido`s in deze bak.
 
Dat doen ze hier ook, ik noem dat kusjes geven.
 
Dat is gewoon een beschilderde duim:DD:DD
 
Dat is gewoon een beschilderde duim:DD:DD
Een manier om je voor te doen als iemand die je niet bent...Zouden ze dat van de mensen wereld overgenomen hebben?:DD
 
Mimicri en camouflage is door dieren geperfectioneerd.
 
Als ze allemaal tot 2 kunnen tellen en wel goed kunnen optellen dan komen ze vast wel tot 10:DD
 
Als ze allemaal tot 2 kunnen tellen en wel goed kunnen optellen dan komen ze vast wel tot 10:DD
Dat zou je denken. Maar de barbelen tellen de verkeerde kant heen, van rechts naar links. Dan heb je telkens -2. Op die manier duurt het lang om tot 10 te komen...:DD
 
Ja die hebben met de Oranje mars meegedaan denk ik en dan gaan ze telkens van links naar rechts en weer van rechts naar links dus die worden er gek van:DD:DD
 
Dat spaart weer verwarming uit.....
 
Beetje minder ui en knoflook eten gaat wel helpen denk ik🤣
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan