Wat is er nieuw

Mijn gele vriendjes (JWdeBruijn)

AF75a.jpg
 
Tja ik zou kijken of haar outfit jou ook past en dan heb je al een overeenkomst met de pop :DD
 
De bovenste rechts heeft meerdere kleuren John. Is dat een kruising of doorkweek?
 
Aha, dus die blauwe kleur hebben ze niet gelijk al en dat komt later pas. Nooit geweten dus.
 
Aha, dus die blauwe kleur hebben ze niet gelijk al en dat komt later pas. Nooit geweten dus.
Veel soorten hebben dat de man later heel anders worden dan de vrouwen. Jammer dat velen zo jagen. Bij de gele labido`s is het verschil tussen man en vrouw niet zo veel.
 
Haha, ja nu je het zegt ik het dus ik ga niet door voor de wasmachine :DD :DD
 
Kun je een quizzhoekje van maken John!
Tja, haha. Soms kom ik leuke tegen. Wat ik er van maak is maar gekheid. Wat ik leuk vond is...twee foto`s, zoek de 7 verschillen. Foto 1 Sneeuw witje en de zeven dwergen. Foto 2 Alleen Sneeuw witje, geen dwergen. Je moet er maar opkomen.
 
Leuk dat snorretje en heb je ze ook met een baardje?
Niet meer. Op een dag zagen ze dat ik me aan het scheren was. Dat wilden zij ook. Ik ben toen gaan zoeken naar het kleinste scheerapparaat die ik vinden kon. Dat is gelukt en nu scheren zij zich `s morgens ook.
 
Niet meer. Op een dag zagen ze dat ik me aan het scheren was. Dat wilden zij ook. Ik ben toen gaan zoeken naar het kleinste scheerapparaat die ik vinden kon. Dat is gelukt en nu scheren zij zich `s morgens ook.
Ik hoop wel dat het een apparaat is is die geschikt is om nat te scheren :DD
 
Doet me denken aan dat mopje:
Lopen een muis en een olifant over een brug. Zeg te de muis tegen de olifant:"Wat stampen we, hè."
Haha. Ja, je hebt meer van die mopjes gehad. Deze ook....De olifanten voetballen tegen de muizen. Per ongelijk stapt een olifant op een muis. Muis in de kreukels. Zegt de olifant tegen de muis "Sorry hoor, dat was niet zo bedoeld". Antwoord de muis "Geeft niet, had mij ook kunnen gebeuren".
 
Eigenlijk zou ik dan hetzelfde doen, maar dan op twee plaatsen. Ik heb in mijn "Gele Vriendjes" wat ik nog had van de eerste keer dat ik hier lid was gedeeld ( behalve wat niet meer van toepassing was ).
Plus wat ik daar nu nog bij heb verzonnen. Degenen die ik mis die blijkbaar geen lid meer zijn van deze forum betreur ik. Dat er nu maar weinig leden zijn die op mij reageren vind ik niet zo erg en ben heel blij met het handje vol die dat wel doen. Ik heb op facebook ook nog minder mensen die reageren. Vond ik ook nooit erg. Tot zo ver. JW de Bruijn.
 
Lekker doorgaan John en je vermaakt er leden mee en die het niet leuk vinden die gaan maar lekker wat anders doen zou ik zeggen 😉
Lekker doorgaan John en je vermaakt er leden mee en die het niet leuk vinden die gaan maar lekker wat anders doen zou ik zeggen 😉
Ja John. Dat was ik ook van plan. Maar het zal minder frequent zijn. Zoals ik bezig was met bijladen wat ik nog had hou ik niet vol. Waar ik veel bekijks heb is het forum...Je bent pas een echte Rotterdammer als....
Ook ben ik lid van Oldies Schiebroek waar ik 16 jaar gewoond heb. Daar heb ik ook aardig wat foto`s gedeeld. Dat vond ik ik belangrijk. Wie weet wat ons nog te wachten staat. Dan zijn die foto`s van waarde. Ik ben niet de enige geweest die foto`s van vroeger gedeeld heeft. Veel mensen hebben dat gedaan. JW de Bruijn.
 
Foto #1:
Oei, maar te hopen dat het niet gaat regenen...
Foto #2:
en dan daarmee kleien en het kaarsvet er terug in doen enzo.
 
Ik zou bijna zeggen je kan ook een selfie van mij gebruiken maar ja dan jaag je gelijk iedereen weg denk ik :DD :DD 😛
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan