Wat is er nieuw

Mijn gele vriendjes (JWdeBruijn)

HAHAJA
AF080b.jpg
 
ik had in mijn vorige huis geen manier om warm water via slang bij te vullen. Ik heb toen met 3 van die slangetjes het koude water aangevuld met heet water, zodat de temperatuur schok niet te fel was.
 
ik had in mijn vorige huis geen manier om warm water via slang bij te vullen. Ik heb toen met 3 van die slangetjes het koude water aangevuld met heet water, zodat de temperatuur schok niet te fel was.
Ik gebruik "tubing" zoals dit om net aangeschafte vissen over te wateren.
 
dat kan prima ja en zelf doe ik iedere 15 min een klein beetje aquariumwater bij de nieuwe vissen.
 
Ja en dan de snelwegen ook blokkeren zeker :DD :DD :pp
Goed idéé. Maar waar gaan we om protesteren? Eten en drinken hebben ze genoeg. Van mij mogen ze de waarheid vertellen. Vrijheid van meningsuiting hebben ze ook. Regels zijn er niet veel en daar zijn ze het zelf ook mee eens. Een aantal heeft een rijbewijs. Allemaal hebben ze een zwemdiploma. De enige belasting die ze moeten betalen is rioolbelasting. Roken en vuurtje stoken is vanwege de veiligheid verboden en geen gebruik van alcohol. Ik geloof dat ze verder geen wensen hebben. Maar als jullie wat weten zeg het maar...:DD
 
Ik zou er een bus Pringels inleggen want die zijn lekker en daarna kunnen ze lekker zich in de buis verstoppen :DD
 
Ach beide foto s hebben wel wat hoor John :DD 😉
Je overhemden zijn van goede kwaliteit want die uit 2013 draag je nog zie ik :pp :pp
 
Ach beide foto s hebben wel wat hoor John :DD 😉
Je overhemden zijn van goede kwaliteit want die uit 2013 draag je nog zie ik :pp :pp
Dank je John. Mode heeft mij nog nooit geboeid. Ik heb een aantal overhemden die mijn vriendin voor mij gekocht heeft. Zelf koop ik zelden iets van kleding en ik draag iets tot die werkelijk versleten is. Wat ik wel koop bv zijn schoenen en broeken omdat ik die moet passen. Schoenen doe ik pas weg als die echt versleten zijn. Zo ook broeken. Wat ik thuis meestal draag met warm weer zijn shirts die ruim en lekker zitten. Met koud weer draag ik een ochtend jas van de Hema van 45 euro. Die gaan een eeuwigheid mee. Donker blauw. Die staan ook op veel foto`s. Als je bedenkt dat ik de kleding die ik buiten draag gelijk uit doe als ik thuis ben is het niet zo gek dat die zo lang mee gaan. Ik kan je nog wel meer over zulke dingen vertellen omdat en dat vind ik nog leuk ook. BV van de broer van mijn vriendin een salon tafel van oerdegelijk eikenhout voor 100 gulden overgenomen. Dat was denk ik zo`n 35 jaar geleden. Haar broer en zijn vrouw deden die weg omdat zij er op 'uitgekeken' waren. Die tafel was behoorlijk duur en gaat denk ik nog 200 jaar mee. Onverwoestbaar en wij raken daar nooit op uitgekeken. HahaJa, zo zou ik nog lang kunnen doorgaan.
 
Gewoon onzin...
AF082a.jpg
 
Had er nog nooit van gehoord maar erg bijzonder visje dan John.
 
Had er nog nooit van gehoord maar erg bijzonder visje dan John.
Hahaha. Een beetje verzonnen John. Toen ik ze had dacht ik ook "De mannetjes heten dan ook prinses"? Dat klopt niet om alleen de wijfjes te benoemen. Net alsof er geen mannetjes zijn.
 
Ja je kan mij alles wijsmaken he. Kon zijn dat ze aan adoptie doen of iets dergelijks :DD :DD
 
Ja dat is een bijzonder formaat.
Zou ook een mooie bak kunnen zijn voor bodembroeders.
 
Ja dat is een bijzonder formaat.
Zou ook een mooie bak kunnen zijn voor bodembroeders.
Ik heb wel eens gedacht aan een sloot. Maar met nog geen honderd liter doe je niet zoveel. Ik wil ook niet te veel soorten. Waar moet ik het allemaal laten? Ik heb al aardig wat ruimte nodig om mijn kleintjes op te brengen. Voor dit jaar heb ik al genoeg kleintjes om zeg maar halfwas te laten worden. Daar moet ik ook rekening mee houden.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan