Mijn Guppenclub.


Hoi hoi allen Guppen fans, bedankt voor de lieve reacties, het gaat hier met ups and downs.
Ik heb flink gesnoeid en water ververst, ik gebruik ook Carbo. met met het licht aan het oefenen.
Dus het is hier in de Guppen Club nog echt niet optimaal, en ik zal altijd met vragen blijven zitten waarom er zomaar twee jonkies dood gingen, terwijl andere veel jongere guppies wel blijven leven.
Ik wil alleen even laten weten dat ik me nu even met andere leuke dingen wil bezig houden, zoals de feestdagen en familie en vrienden.
Om nieuwe energie op te doen, en even de boel te boel te laten, in mijn bakkie.
Waar ik ondanks veel tegenstand, echt nog wel dagelijks van geniet.

Allemaal fijne feestdagen gewenst :engel:
Fijne feestdagen daar gewenst! en zo te horen zit er veel gezelligs aan te komen dat is goed om te horen :) veel plezier! 😄
 
Ik zou je nog op de hoogte houden van de ontwikkeling van mijn prachtige mannetje. Hij is ondertussen enorm gegroeid
20221229_220935_001_saved.jpg
20221229_220935_007_saved.jpg


Ondertussen zijn 2 andere jonge mannetjes ook aan het uitgroeien tot hele mooie exemplaren
20221229_221019_004_saved.jpg


Deze zijn nog wel een stukje jonger, deze zijn nu zo'n 9 weken.
 
Ik zou je nog op de hoogte houden van de ontwikkeling van mijn prachtige mannetje. Hij is ondertussen enorm gegroeid Bekijk bijlage 353961Bekijk bijlage 353964

Ondertussen zijn 2 andere jonge mannetjes ook aan het uitgroeien tot hele mooie exemplaren Bekijk bijlage 353962

Deze zijn nog wel een stukje jonger, deze zijn nu zo'n 9 weken.
Altijd leuk om te zien hoe zij zich gaan ontwikkelen... Zekers als de bak met gemengde guppen zit, dan is het helemaal een verrassing hoe de jongen zich dan uiteindelijk gaan ontwikkelen aan kleur en vorm.
 
Altijd leuk om te zien hoe zij zich gaan ontwikkelen... Zekers als de bak met gemengde guppen zit, dan is het helemaal een verrassing hoe de jongen zich dan uiteindelijk gaan ontwikkelen aan kleur en vorm.
Zeker! Het blijft bijzonder om alle combinaties van kleuren en vormen te zien ontwikkelen en dat je toch elke keer weer verrast kunt worden door de bijzondere uitkomsten qua kleur en vorm. 😄
 
Leuk om te zien hoor!
Ik heb net vanuit m’n 60L bak mijn guppen naar m’n 100L bak.
Daar is het visbestand inmiddels:

-6vrouwtjes guppen
-3 mannetjes guppen
-14 chinese danio’s
-2 dario sp. Myanmar

Dus hoop dat er niet te grote populatie komt.
Zal jonkies van beide (danio & guppen) niet apart zetten.
 

Terug
Bovenaan