Inderdaad het is Flame mos .Flame mos of christmass mos mss?
Ik vind dat best moeilijk vast te stellen, Nicole.Al zwangere garnaaltjes gespot?
Proficiat, ik duim met je mee dat deze keer iets overblijft van de jongen. Weet je wie de moeder is?Het kon natuurlijk niet uitblijven, maar in de Guppenclub zijn weer nieuwe jonkies geboren 😊
En nu maar hopen dat er eentje mag overleven 🙂
Er zwemmen hier twee dikke dames rond, waarvan ik een vermoeden heb, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen, want de vorige keer had ik het ook mis 😉😛Proficiat, ik duim met je mee dat deze keer iets overblijft van de jongen. Weet je wie de moeder is?
Kom net terug van de winkel heb een bosje waterpest gekocht, en een snel groeier waar ik de naam niet weet, even apart gezet in een emmer schoon water, maar zonet in het Aquarium alvast gezet.Ik weet niet of je drijvers hebt maar daar kunnen de kleintjes mooi zich in schuilhouden.
ik heb enkele delen die los kwamen van het bosje Waterpest nu laten drijven, morgen wil ik het andere deel proberen te planten.Waterpest kun je prima laten drijven.
Ik liet het altijd drijven.Of kan ik het bosje Waterpest voor nu beter gewoon laten drijven???????
Dankjewel Nicole je bent een lieverd met je altijd fijne tips 😊Ik liet het altijd drijven.
Zoiets zeggen ze nou nooit tegen mij😉Dankjewel Nicole je bent een lieverd met je altijd fijne tips 😊
Hey Watervrouw,Het kon natuurlijk niet uitblijven, maar in de Guppenclub zijn weer nieuwe jonkies geboren 😊
En nu maar hopen dat er eentje mag overleven 🙂
Gewoon tijdens waterwissel met je hand tegen de bodem wapperen. Vuil komt dan in de waterkolom en zuig je deels af als je water wisselt. Een ander deel gaat je filter in en de rest slaat weer neer. Als je dit gewoon iedere week doet tijdens onderhoud kan er niet heel veel troep opstapelen als je met beleid voert.Het liefste zet ik mijn guppen en alle andere levende beestjes in een emmer met water van het aquarium, en ga dan heel grondig het aquarium schoon maken, maar dat wordt ook weer ten zeerste afgeraden, dus ja, wie het weet mag het zeggen.
Ondertussen houd ik goede moed en geniet ik van mijn Guppen club 😉
Het valt erg tegen, ik mag blij zijn als ik er een of twee op een dag zie, dat was vorige keer echt wel anders, en nu nog maar de vraag of er eentje het overleeft 🙄Zijn het er veel denk je wat je nu in de bak hebt ?
Succes verder en geniet ervan.
Ik ben de laatste tijd op die manier bezig geweest, nog niet met de stofzuiger, want dat durfde ik nu niet ivm de jonkies maar wel je andere tips, langzaam wordt het beter in de bak. 🙂Gewoon tijdens waterwissel met je hand tegen de bodem wapperen. Vuil komt dan in de waterkolom en zuig je deels af als je water wisselt. Een ander deel gaat je filter in en de rest slaat weer neer. Als je dit gewoon iedere week doet tijdens onderhoud kan er niet heel veel troep opstapelen als je met beleid voert.
Dag Edwin weer ontzettend leuk jou filmpje, en bedankt voor jou ervaring.Jij zult dit wel voor mekaar krijgen en maak je niet van te voren zorgen over een evt overbevolking.
Heus dat zal zich ter zijnertijd bereguleren.
Hoi Nicole deze misschien?Al zwangere garnaaltjes gespot?
Snap ik volgende keer beterIk heb werkelijk geen idee
Gewoon ff afwachten tot ze beter inkleuren om te bekijken wie de werkelijke vader zou kunnen zijn.En ik denk te weten wie de vader Gup is
Want hun staartje kleuren nu al blauw. 😊
Of zit ik er weer eens naast ?
Dag Stanovic, denk je dat het nu nog niet mogelijk is om dat te weten?Gewoon ff afwachten tot ze beter inkleuren om te bekijken wie de werkelijke vader zou kunnen zijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.