Hoevaak spoel je de sponsjes van zo n Aquaflow nou uit Edwin?
Het gaat geweldig goed bij je Edwin. Leuk om te zien!Het verschilt hier altijd, maar net als iedereen dus wanneer de stroming eruit verminderd.
WattenBekijk bijlage 361117raken sneller verstopt en met slechts keramische pijpjesBekijk bijlage 361116duurt het soms wel heel lang dat het water fijn deeltjes behoudt maar als er daar eenmaal een dikke biofilm op is ontstaan dan pakt het ook fijn vuil op en hoef je het hoogstens ooit een keertje zachtjes uitteschudden onder de kraan zonder de casette te openen.
Onderschat niet het vermogen van een dikke biofilm die kan ontstaan bij zo een relatief sterke stroming door de pijpjes er ontstaat zoiets als hopjesvla waar alles zich aan vastplakt en vervolgens ubersnel weer wordt omgezet in dat wat de planten weer ten goede komt danwel als n2 de lucht in gaat.
Poezels zoeken de schaduw op Edwin. Hoeveel oppervlakte is je tuin want die lijkt me vrij ruim.
Het gaat geweldig goed bij je Edwin. Leuk om te zien!
Hele klus was het zeker! Hard gewerkt! 😁 Heb je nou je aquarium op ie koelkast staan? Dan houd je koelkast het aquarium warm zeker! 😄VeranderingBekijk bijlage 361406Bekijk bijlage 361407Bekijk bijlage 361409Bekijk bijlage 361413Bekijk bijlage 361414een ander uitzicht.
Aqua40 pastte net😀maar als het buiten zo warm en droog is, word ik me weer overgeleverd aan aquatuinieren.
Zover ik het zie is dat een witte aquariumkast Don.Heb je nou je aquarium op ie koelkast staan? Dan houd je koelkast het aquarium warm zeker!
Oeps nou je het zegt! 😂Zover ik het zie is dat een witte aquariumkast Don.
Je had het in het GDT over een vergootglas maar een bril is ook wel een idee.Oeps nou je het zegt! 😂
Oh joh! Je hebt nog een halve muur over! Daar pas hendig een plankie met een 600l bak bovenin rechts! 😁Ik wil er nog wel een bij op de plek waar de koelkast nu staat.
Bekijk bijlage 361430moet ik eerst hulp voor nodigBekijk bijlage 361431om de kleine lido daar te plaatsen.
De monsterkoelkast is niet heel erg in gebruik meer.
Daar zit ik.Oh joh! Je hebt nog een halve muur over! Daar pas hendig een plankie met een 600l bak bovenin rechts! 😁
Daar boven natuurlijk op een plankje! 😄Daar zit ik.
Snap het wel, ben ook benieuwd hoe mn 300l zal zijn. Met kleine bakken kan je gewoon heel veel verschillende dingen doen.grote bakken hier hebben me volledige aandacht niet een eilandje ten spijt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.