Die hadden steeds gratis eten.
Ik ben ook weleens bij exotica maar heb daar niet zo'n goede ervaringen.. De eigenaar zat iemand die een bakje had gekocht "kleinblijvende" sluiers te verkopen... Daarom kom ik daar eigenlijk nooit meer...En morgen ga ik naar exotica,, om de hoek vd albert kuypmarkt.
Die is goed, daar kan ik met elke vraag terecht.
Wel iets aanschaffen natuurlijk dat is mijn zwakke punt zulke winkels.
Maar ik wil weten hoe ik in de rio400 zonder binnenstrips 1 3/4 met water kan vullen zonder glasbreuk want dat moet niet en ik wil weer een cichlide soort.
Doe mij maar 4 stel kersenbuiken, die met blauwgroene buiken vind ik mooi pelvica of nanochromis.
Tja ik zie dat deze zaak van alles verkoopt op het gebied van huisdieren dus het is ook geen echte lfs. Persoonlijk kom ik liever bij een echte lfs maar goed deze zaak ken ik niet en ik kan me dus vergissen.Ik ben ook weleens bij exotica maar heb daar niet zo'n goede ervaringen.. De eigenaar zat iemand die een bakje had gekocht "kleinblijvende" sluiers te verkopen... Daarom kom ik daar eigenlijk nooit meer...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.