Ligt het onder de Hele bak?MsFelix zei:Mijn vriend is weer thuis.
Wij zitten te verzinnen hoe we dat karton onder de bak vandaan krijgen zonder de bak leeg te maken. We hebben het een beetje gehad met tillen en sjouwen.
Idee�n??
MsFelix zei:Nee het ligt alleen onder de rechter voorpoot.
MsFelix zei:Heb nog eens kritisch gekeken naar de foto's die ik van de waterpas h�d gemaakt.
Eigenlijk scheelt het niks. Aan beide zijden komt het belletje precies tegen het middelste streepje aan. Er zit tussen de twee kanten misschien 1 mm verschil.
En dan hangt hij nog 2 mm naar voren, wat ook niet echt veel is.
We gaan het lekker zo laten. Straks doen We al die moeite om het karton eronder vandaan te halen, staat ie weer een millimeter een andere kant op schuin.
Ik vind het waterpas. Van die millimeter zal het echt niet door gaan scheuren.
MsFelix zei:Bertus wat bedoel je met dompje opdompen? Geen idee...
We hebben stom gedaan door er een aantal laagjes karton onder te leggen. Dit deukt natuurlijk in...
Ik kan er nu zelf helemaal niks mee want mijn vriend is er niet en ik kan het niet optillen.
We moeten ook wat anders verzinnen voor dat karton.
John, geen idee.
Ik zal het later eens bekijken, moet nu naar mijn werk. Maar hopen dat het voorlopig even goed gaat.
De bak zal in elk geval toch weer leeg moeten. We hebben dus ook een betere slang nodig want deze gaat t niet doen...
Seabait zei:Flink bezig geweest! nu dat de 80cm leeg is kan je zeker een mooie foto van de 300 maken toch?! 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.