Wat is er nieuw

mss zijn Rio nanay 900 liter

• Onderwerp starter Onderwerp starter mss
  • Startdatum Startdatum
Hoi Nick,

Precies ik merk dat ik nu amper na het aquarium om kijk en heb dus ook besloten dat ze weer terug gaan (geruild worden).
Aquarium zal weinig veranderen enkel wat meer hout toevoegen en wat stenen verplaatsen naar achter.

de druppel was toen ze de zwaarddragers kapot maakte die wel 2-3 cm groter zijn dan de grootste rocio.

uaruman zei:
Mooie foto's Stijn.Zekersss mooi dat duistere licht!!

Hoi Hoi,

Bedankt duister doet me altijd wel iets en kan er moeilijk van afstappen had nog een tweede lamp erboven maar die is alweer retour.

Ga er nu 3 led strips bij plaatsen (rechterkant) die zal ik op 30-40% zetten dan kan ik in ieder geval wat meer zien. Geluk is dat de vissen die ik wil allemaal wel van gedimd verlichting houden.

Baal erg van de Rocio maar ben niet beroerd mijn fout toe tegeven. Hopelijk volgende week of week erna een compleet nieuw bestand

Het aquarium houd je wel arm zo 😀

Haha Erwin, dat valt gelukkig wel mee

Mooi zo. Ben benieuwd wat het volgende bestand wordt.

Klinkt kut volgende maar het is zo, hopelijk over aantal maanden samen met Richard mijn uiteindelijk aquarium bouwen 🙂

Bestand wordt iets waar ik altijd wel interesse in heb gehad maar nooit gedaan 🙂 ieder geval vis met kleur

Komt er tot die tijd niks of komt hier een bestand in waarbij je al rekening houdt met het uiteindelijke bestand in die nieuwe bak?

Bedoeling is dat beide aquariums blijven bestaan. Bevalt het bestand en landsdeel zal die over verhuizen naar het grootte aquarium en zal er ZA in dit aquarium komen(de 900 liter). Mag ik besloten dat ik toch enkel de grootte wil houden zal dit bestand mee komen als het bevalt

De plannen voor de grote bak naar voren geschoven? Op de vorige pagina had je het over 1 a 2 jaar.. Maar nu toch proberen om de Metynnis te verkregen?

NickM zei:
De plannen voor de grote bak naar voren geschoven? Op de vorige pagina had je het over 1 a 2 jaar.. Maar nu toch proberen om de Metynnis te verkregen?

Laten we zeggen er is misschien iets meer ruimte voor versnelling maar ik heb wat dat betreft geduld dus mag het niet zo zijn is dat ook niet erg. Met Richard al onze idee�n besproken en een indicatie wat het kost Aquarium,frame,bioloog, overige materiaal zoals lijm,epoxy etc. Ben er over uit dat ik ook absoluut de hoogte in wil met het aquarium en max 250 cm in lengte wil.

Wat betreft de Metynnis dat was inderdaad de bedoeling voor in dit aquarium kan zeggen het bestand wat er komt in deze bak zal geen ZA zijn.
De grootte bak nu op dit moment in me hoofd zal hoogst waarschijnlijk ZA worden.

De foto's geven weer een mysterieuze sfeer.
Hoeveel Kelvin zijn de 10W lamp van nu, en de strips die je gaat hangen?

De 10 watt is 5000 Kelvin, en de strips 1 x 6000 Kelvin en 1 x RGB

En bedankt, baal wel als een stekker dat de Rocio eruit moet maar is niet anders (niet van plan me bak voor ze op te offeren).

Net 10 kilo kienhout binnen, Nieuwe scape word gemaakt 🙂

H� Bartje. Dat worden straks foto,s he :deal: :foto: 😀

Lol 😉, Zodra het weer helder is zal ik een foto maken.

Hoor dan ook graag jullie kritiek is veel meer hout dan steen.

Nog wat mistig en helaas is de LED verlichting defect is inmiddels terug naar de winkel.

0pWkkymOv39iBHn4UxiabNEIhbZcMftx.jpegIMG_0542 by stijn koch, on Flickr

0pWkkymOv39iBHn4UxiabNEIhbZcMftx.jpegIMG_0536 by stijn koch, on Flickr

Sorry voor de donkere foto
19704327409_2ef77b8fb9_z.png
IMG_0533 by stijn koch, on Flickr

Punten van kritiek? totaal overzicht komt er zodra de LED het doen

Stoere bak zo. Geen opmerkingen hoor 🙂

Mooie bak Stijn.. Doe maar een belletje als je 'm verkoopt. 😀

Jeppo zei:
Mooie bak Stijn.. Doe maar een belletje als je 'm verkoopt. 😀

Die blijft binnen de familie 😉 kan er wel een voor je bouwen lol. en bedankt

Lekker 'rommelig' 😉 hou ervan. Ziet er goed uit. Ben ook erg benieuwd naar het totaaltje!

Nick bedankt, klopt het is niet zo gemaakt zeg maar. Hout eigenlijk ook op de 2 grootte stukken er inlaten vallen.

Totaal duurt nog even. Foto van de nieuwe bewoner net in aquarium al redelijk wat kleur
ZdAn2xjqU99YBs7bMs7zU3kb9X6EGJBO.jpegIMG_0555 by stijn koch, on Flickr

Die zien er mooi uit. Mooie foto1s ook.

Prachtvissies Stijn!

Klein maar fijn zullen we maar zeggen!! :thumbs:

Cidaan zei:
Die zien er mooi uit. Mooie foto1s ook.

Leuk jou eens in mijn topic te zien 🙂. Bedankt voor je reactie. Doe me best voor de foto's

uaruman zei:
Prachtvissies Stijn!

Klein maar fijn zullen we maar zeggen!! :thumbs:

Marc klopt wel met een berg karakter 😉..en denk dat ik jongen heb als ik van me lange vakantie terug kom. Van beide soorten haha gister dansten de kili om elkaar. En de Moliwe.

vOh3iD-7fBJJRLhvMzMQfM6UtEIUfIYy.jpegIMG_0609 by stijn koch, on Flickr

Een geweldige bak heb je Stijn!
Zoals ik een tijdje terug al tegen je zei, neem gewoon een Afrikaans biotoopje, maar nu klopt de titel bovenaan niet meer.. 😉
Ruimte genoeg in je bak, daar past gerust nog wel een mooi groepje Epiplatys soortje bij, dat niet te klein is. Maar dat geldt voor alle visjes voor bij je Sjoestedti's, want dat worden ook flinke jongens.
Die Sjoes.. zien er al mooi gekleurd uit, is dat de "Niger-delta"-variant?
Erg mooi hoor.. :thumbs:

panchax zei:
Een geweldige bak heb je Stijn!
Zoals ik een tijdje terug al tegen je zei, neem gewoon een Afrikaans biotoopje, maar nu klopt de titel bovenaan niet meer.. 😉
Ruimte genoeg in je bak, daar past gerust nog wel een mooi groepje Epiplatys soortje bij, dat niet te klein is. Maar dat geldt voor alle visjes voor bij je Sjoestedti's, want dat worden ook flinke jongens.
Die Sjoes.. zien er al mooi gekleurd uit, is dat de "Niger-delta"-variant?
Erg mooi hoor.. :thumbs:

Hoi Rick,

Erg leuk je reactie te lezen. Worden inderdaad flinke vissen was ook de bedoeling het is inderdaad de Niger-delta variant. Volwassen vissen waren 11 cm lang vrouwen stuk kleiner maar dat hoef ik jou niet te vertellen.

Wil er inderdaad nog een Epiplatys soort bij enkel moet hij kleurrijk zijn toevallig wat ideeen Rick?.

Haha klopt maar toen durfde ik nog niet over te stappen van mijn ZA. Volgens mij de beste beslissing de Moliwe hebben zo'n nieuwsgierig karakter

Klopt ga aanvragen of ze de titel veranderen 🙂.

Te mooi om niet te posten althans mijn mening
PzuckwDiiqMGlAakFyhB913PxPwf9LRD.jpegIMG_0642 by stijn koch, on Flickr

Samen op de grootte steen (30 x 35 cm)

Echt super stijn ! 🙂

Mooie vissen! Ben jaloers 😀

Richvio zei:
Echt super stijn ! 🙂

Bedankt is wel fijn dat ze mee werken met foto's nemen de Kilii werken iets minder mee.

Leown zei:
Mooie vissen! Ben jaloers 😀

Bedankt voor je compliment..meer foto's en vissen zullen de komende 2 maanden wel volgen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan