Wat is er nieuw

mss zijn Rio nanay 900 liter

• Onderwerp starter Onderwerp starter mss
  • Startdatum Startdatum
Ik wou al om een totaaltje vragen, maar dat is dus niet meer nodig.
Wat een mooie inrichting. En inderdaad, ook je foto's zijn mooi scherp, het water kristalhelder... wat een sfeer!

Otto77 zei:
Ik wou al om een totaaltje vragen, maar dat is dus niet meer nodig.
Wat een mooie inrichting. En inderdaad, ook je foto's zijn mooi scherp, het water kristalhelder... wat een sfeer!

Hoi Hoi

Haha ja ben niet zo van de totaaltjes niet omdat ik me schaam maar meer omdat mmm eigenlijk geen reden.

Bedankt voor je compliment nu nog een dwergje toevoegen en dan is het klaar.

Bedankt Shenkie 🙂

Bedankt was al bang dat ze te scherp waren voor het forum..(grapje mensen)

Nog wat foto's vanaf mijn kant. De 'man' vrijwel zeker dat hij inmiddels getransformeerd is of hoe je het noemt is moeilijk op de foto te krijgen zit helemaal achteraan onder het blad. De vrouwen bouwen en bouwen maar met hun bladeren.

4kRNdhpHXRFVn8GTjJY6PNWkYOEePEE5.jpegIMG_3176 by stijn koch, on Flickr

4kRNdhpHXRFVn8GTjJY6PNWkYOEePEE5.jpegIMG_3159 by stijn koch, on Flickr

4kRNdhpHXRFVn8GTjJY6PNWkYOEePEE5.jpegIMG_3135 by stijn koch, on Flickr

4kRNdhpHXRFVn8GTjJY6PNWkYOEePEE5.jpegIMG_3180 by stijn koch, on Flickr

Zo zie je maar weer eens hoe mooi aquarium houden is. Hele mooie foto's en hele mooie vissen.

Hobbygroet,
Jos Hut

Prachtige foto's! Waar schiet je mee?

Laat maar... al gevonden! 😀 Staat in de EXIF op Flickr...

Bedankt Jos voor je compliment. Ben er erg blij mee en inderdaad op deze manier is het een genot onze hobby.

En dat is ook de bedoeling.

Hobbygroet,
Jos Hut

mooie foto's!
gaan ze ook echt met de bladeren aan de haal?

Zwits.
Ja hoor de hele dag door. Ze maken nu hun eigen schuilplekken etc. Er is nu een vrouw getransformeerd na man al is de man nog niet 100% na mijn mening.

Zo net even wat foto's gemaakt ze waren flink aan schijnvechten en dus lekker op kleur. Zitten nu nog met 13 in de bak merk je weinig van door hun zachte karakter.

vond wel grappige foto
y5NlT8EhruV9h02ttdYLW738hEPoGhgO.jpegIMG_3219 by stijn koch, on Flickr

y5NlT8EhruV9h02ttdYLW738hEPoGhgO.jpegIMG_3223 by stijn koch, on Flickr

y5NlT8EhruV9h02ttdYLW738hEPoGhgO.jpegIMG_3187 by stijn koch, on Flickr

Niet helemaal scherp maar een van de vrouwtjes
y5NlT8EhruV9h02ttdYLW738hEPoGhgO.jpegIMG_3181 by stijn koch, on Flickr

Mooie foto's Stijn!
Scheelt dat de modellen er ook aardig uitzien 😀

Groetjes John.

Gelukkig denkt iemand er zo over lol. Al die moeite voor 1 reactie geen wonder dat ik nog maar weinig terug kom hier.

John haha jawel he niet te slank maar ook niet dik pracht modellen.
Jammer is dat de Man Crenicara (heeft verlengde vinnen) zich vooral achterin schuilhoud en dus niet op de camera komt haha

Je hebt veel meelezers Stijn. Niet iedereen reageert als ze even snel doorbladeren. Ben hier zelf ook schuldig aan.

Je kan ook in stilte genieten. 😉

Ronald..Ik snap het wel hoor ergens maar toch is dan een reactie wel fijn voelt in ieder geval aan of het gewaardeerd word.
En Jeppo bij jou weet ik natuurlijk dat je de foto's altijd ziet (aangezien we elkaar regelmatig via telefoon spreken)

Ben het met je eens mss, heb het zelf ook regelmatig. heb je net 12 foto's geplaatst, 2 maanden radio stilte.. dan heb je toch zoiets van tja, waar doe ik het voor.
had het overigens wel gezien je laatste post maar wou niet in herhaling vallen 😉

Prachtige vissen. Die Pseudohemiodon apithanos zijn ook erg mooi, maar jammergenoeg erg duur. Heb ze 2 keer in het echt gezien maar ze zaten constant ingegraven.

Remco, de Luxe die ik heb in mijn bak dat het redelijk gedimd is zie ze nu dus redelijk vaak. wel is de groep uitgedund want zelfs in mijn bak jagen ze er elkaar constant weg.

Zwits klopt is soms echt vervelend en zeg maar Stijn

Wederom schitterend Stijn!

Nou heb je mij wel nieuwsgierig gemaakt naar jouw Man Crenicara!

groetjes John.

Haha John..als je ze naam noemt misschien helpt het dat hij naar voren komt mij nog niet gelukt.
Zal het van weekend nog eens proberen is echt een beest ook rond en redelijk aan de maat.

ik snap je punt stijn maar ik denk dat er heel veel mensen wel mee kijken maar niet altijd reageren (na elke foto reeks weer een reactie plaatsen doe je gewoon niet zo snel)
eigenlijk zouden we net als ik al op andere fora heb gezien gewoon een bericht moeten kunnen liken want ik zie heel vaak een mooi reeks foto's waarvan ik denk leuke update maar om altijd te reageren vind ik wat overdreven dan bied een like wel een uitkomst

Dravik2 daar heb je absoluut een goed punt. En zo'n like button zou al voldoende zijn dan weet je tenminste dat het gewaardeerd word. Al zal dat nooit komen op dit forum denk ik zo.

Ik weet wat je bedoeld en misschien is dat terecht, ook ik kijk alleen maar vol waardering naar je vissen.
tipje, kijk ook af en toe eens Hier dan kan je zien hoeveel mensen er na een post in je topic kijken :!

Hoi Ton,
Qua aantal kijkers mag ik misschien niet klagen al heb ik dat toch gedaan haha 😉.

Nu ben ik vooral een foto aan proberen te maken van de getransformeerde vrouw na man wat nog wel even duurt lol.
En hopelijk volgende week of week erop de nieuwe dwergen bewoners

mss zei:
Dravik2 daar heb je absoluut een goed punt. En zo'n like button zou al voldoende zijn dan weet je tenminste dat het gewaardeerd word. Al zal dat nooit komen op dit forum denk ik zo.

helemaal eens, een like button zou mooi zijn!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan