Nanocube 20 van biljoenblik


De nano 20 op zijn nieuwe plaats.
Vandaag even onderhoud gedaan.
Ook de stekkers wat fraaier gemaakt.

9C39A039-BEEA-414D-9C15-A31A07A05BBD.jpeg


82121F10-E66C-4F95-A3AB-D2C17B6ABE5E.jpeg



450B042D-1DAB-4626-A7A6-00F4E5F3BD88.jpeg



A2ACCF71-AABF-4426-8A6F-E64D9D88999A.jpeg



D2B1D906-440F-4DF0-8308-B5B5547CAC70.jpeg



FF9CABB3-5498-48D1-BD52-2031BE95DF53.jpeg



EBFFFECB-1C7F-431E-9D32-051DA467265A.jpeg
 
Mooie vissen en opstelling Marcel, nu alleen de oxydator nog achter het hout zetten ;)
 
Je betta heeft heel veel weg van 1tje die ik ooit heb gehad... echt net een tweelingbroer.
prachtig beestje.
 
Mooie betta maar wat heb je met jou javavaren gedaan ??

Nou, ik wilde wat bruine stukken eruit halen. En toen had ik 3/4 in mijn handen. In dit zat er nog op.

Ach, het groeit wel weer. Maar nu zie je wel weer een stuk meer.
 
Ik vind dat een mooie javavaren variant . Fijne bladeren en groeit zo mooi bolvormig .
 
Mooi bakkie hoor maar ik vind het jammer dat de tekst op de draaischijf van de verwarming zo in de gaten loopt. Is het niet een idee de verwarming tegen een zijkant te plaatsen zodat je niet echt op dat wit kijkt?

Vorige week voor het eerst een Dennerle cube in levende lijve gezien. Wat een prachtige bakjes :thumbs:
 
Mooi bakkie hoor maar ik vind het jammer dat de tekst op de draaischijf van de verwarming zo in de gaten loopt. Is het niet een idee de verwarming tegen een zijkant te plaatsen zodat je niet echt op dat wit kijkt?

Vorige week voor het eerst een Dennerle cube in levende lijve gezien. Wat een prachtige bakjes :thumbs:

Ik kijk vanaf deze plek er meestal zijwaarts in. Dus ik zie de verwarming niet echt. Maar ja, ik heb de verwarming gisteren schoongemaakt met chloor. Dus ja, het wit is extra wit.
Er komen wel weer algen op denk ik.

O ja, na de chloor behandeling wel een paar uur in de aquasafe gezet.
 
Ik kijk vanaf deze plek er meestal zijwaarts in. Dus ik zie de verwarming niet echt. Maar ja, ik heb de verwarming gisteren schoongemaakt met chloor. Dus ja, het wit is extra wit.
Er komen wel weer algen op denk ik.

O ja, na de chloor behandeling wel een paar uur in de aquasafe gezet.
Ah kijk, de inkijkhoek is inderdaad nooit frontaal, dan heb je er inderdaad geen last van. Komt wel goed als je hem daarna nog in de aquasafe hebt gezet hoor.
Hij is inderdaad veel te schoon :D
 
Verwarming hoeft niet hoor , zolang de temperatuur niet onder 18 gaat .

Verwarming staat op 21 graden. Ik had deze toch.

En in de winter zet ik thuis de verwarming wel eens erg laag, als we weg zijn.
Dan hoef ik daar niet aan te denken.
 
Blijkbaar worden er bij garnalen met temperatuur tussen 18 en 20 meer vrouwtje geboren en boven de 20 meer mannen .
Heb ik me laten wijsmaken door garnalenkwekers .
 
Nano hoekfilter voorzien van nieuwe zuignapjes.

Ook het filter (niet de inhoud) grondig schoon gemaakt.

4B3E28ED-80DA-41EA-9128-688E6C4BCA7A.jpeg
 
Wat een gepiel dat soort zuignapjes ergens in drukken.
Blijft het weer goed zitten! Blitz und blank.
 

Terug
Bovenaan