Nanocube 20 van biljoenblik


Leuke garnaaltjes!
Mooie bak!
Al zou een beetje riccia niet misstaan vind ik... :D
 
Nu ik dit allemaal zo zie... Hmmm, Ik heb nog een SuperFisch Panorama 60 staan. Zo'n ca. 60 liter bakje. Misschien moet ik ook eens, als mijn vrouw even niet oplet....

Mooi, Marcel!
 
Vanavond weer wat eten in het schaaltje gedaan.

DSC01450.JPG



DSC01453.JPG



DSC01465.JPG



DSC01471.JPG



DSC01472.JPG



DSC01474.JPG



DSC01476.JPG



DSC01477.JPG



DSC01478.JPG
 
Dat is balen zeg, het bakje ziet er verder heel erg mooi uit en de garnaaltjes knallen!
 
Jammer dat je uitval hebt, enig idee wat de oorzaak is? De bak ziet er in ieder geval netjes en verzorgt uit.
 
De bak is te net die dieren leven liever op een vuilnisbelt


Dat zijn de mijne ook en daar gaan ze ook niet dood hoor. Als de waterwaarden en de voeding maar goed is. Als je ziekte hebt dan is dat een ander verhaal.
Ik snap nu wel waarom de kliko van Stefan zo leeg blijft en waar dus het afval in komt:D;)
 
Vuurtjes en citroentjes samen gevoegd, geeft zeker een mooi effect.
Wist niet dat je dat van plan was, hoop dat de beiden groepen met elkaar overweg kunnen en daar ze kunnen kruisen zal het een apart effect worden denk ik.
 
Leuk!
Is je ph eigenlijk gestegen na de verdunning van de zuurtjes door toevoeging van de vuurtjes? :D:D

Trouwens: als je nu nog zwarte soortgenootjes introduceert heb je een echt belgisch bakje! :thumbs:
 
Laatst bewerkt:
Vuurtjes en citroentjes samen gevoegd, geeft zeker een mooi effect.
Wist niet dat je dat van plan was, hoop dat de beiden groepen met elkaar overweg kunnen en daar ze kunnen kruisen zal het een apart effect worden denk ik.

Was niet de bedoeling. Maar ik had er nog maar 4 over.
Dus stond op het punt het bakje naar zolder te verplaatsen.
Maar dat mocht niet. Moest er maar vuurtjes indoen. Want die zijn ook mooi.
 
Best een leuke bak hoor maar wel jammer van die gele rakkers. Heb je een beetje last van een kaamlaag of lijkt dat maar zo?
 
Mooi bakkie Marcel!

Vuurtjes en citroentjes samen gevoegd, geeft zeker een mooi effect.
Wist niet dat je dat van plan was, hoop dat de beiden groepen met elkaar overweg kunnen en daar ze kunnen kruisen zal het een apart effect worden denk ik.
Hebben we bij de lfs ook eens gedaan, vuurtjes, citroen en diamond blue bij elkaar. We kregen veel wildkleur en een paar groene garnaaltjes:D
 

Terug
Bovenaan