Nanocube 20 van biljoenblik


Haha, dat wist ik en vandaar het visje ook he;). Maar ja wie weet was je ooit nog van plan om er een in te gaan kopen:D:D:D.
 
Nog een paar plaatjes.

DSC01368.JPG



DSC01374.JPG
 
Mooie foto's Marcel, er zijn een paar mooie knalgele bij zeg.
Ik ben benieuwd hoe ze eruit zien na een paar dagen.
 
Zien er al mooi op kleur uit Marcel ondanks dat ze net over zijn.
 
En nette eters zo te zien :D
 
Moet je eens kijken wat een feestvarkens je gaat krijgen als je deze gele rakkers rode paprika gaat geven:D:D;)
 
In rode paprika zit geen caroteen dus zal paprika van welke kleur dan ook, 0% invloed hebben op kleuring
Had Albert geen rode paprika gevoerd? Op de foto's was toen het darmkanaal helemaal rood-oranje gekleurd.
 
Ja dat meende ik wel Nicole of het was Ton met zn gele rakkers. Het zal wellicht geen effect op de kleuring van de garnaal hebben maar misschien wel op de kleur van de poep.
 
In rode paprika zit geen caroteen dus zal paprika van welke kleur dan ook, 0% invloed hebben op kleuring
Kijk maar eens in het topic over mijn nano 30 liter, deze hebben rode paprika gegeten :D
 
Helaas eentje minder vandaag.

DSC01411.JPG



DSC01417.JPG



DSC01413.JPG
 
Jammer hoor, maar wat zijn ze mooi!

Wat is dit bakje netjes :thumbs:
 
Kan gebeuren. Ze vallen echt mooi op in je bak.
 
Ze zijn er nog steeds alle 9.

DSC01424.JPG



DSC01426.JPG
 
Ze blijven leuk. Zijn volgens mij ook goed gegroeid.
 
Wat zijn ze mooi van kleur Marcel.
Op de eerste foto, wat zijn die witte bolletjes links achter in de hoek?
 
Zijn inderdaad mooi op kleur! Ik heb voor mijn rode wel voer wat ''speciaal'' is voor rode garnalen. Of het echt een bijdrage voor de garnalen heeft geen flauw idee....
 
Ze blijven leuk. Zijn volgens mij ook goed gegroeid.

Ze zijn zeker goed gegroeid.

Wat zijn ze mooi van kleur Marcel.
Op de eerste foto, wat zijn die witte bolletjes links achter in de hoek?

Dat zijn garnalen roosjes. Daar kunnen baby garnalen voedsel vinden.

Zijn inderdaad mooi op kleur! Ik heb voor mijn rode wel voer wat ''speciaal'' is voor rode garnalen. Of het echt een bijdrage voor de garnalen heeft geen flauw idee....

Dat kleur voer, is voor alle kleuren. Zit astaxanthine in. Geef ik de citroenen ook af en toe.
 
De garnalen vandaag ook wat schoon water gegeven.

DSC01449.JPG
 
Netjes! En wat zijn je garnalen knal geel!
 
Prachtig die gele dingen …. veel geluk ermee .
 

Terug
Bovenaan