B
Bertus †
Guest
Of ze het daar anders zeggen.
Het kan niet wat jij wilt.
Het kan niet wat jij wilt.
Dan zie ik graag je reactie op het gelinkte onderzoek tegemoet.Jordi89 zei:Ivo het doel voor mij was om een normale discussie starten over vissen, inrichting ect. net zoals we hadden over die kleiballen enzo.
Jordi89 zei:Ik wil zeker de vissen de ruimte geven. daarom heb ik voor de 3 vissen een tijdelijke 125 liter bak gekocht. ook ben ik aan het kijken wat ik er nog meer aan kan doen. misschien ga ik wel mijn balkon ombouwen.
Er zitten beterweters bij maar niet allemaal anders word er wel het zelfde gezegt (op de basis na) Maar al weet je veel de manier van communiceren om je kennis te delen is ook belangrijk.
maar goed ik kap hier mee want deze discussie gaat niet meer over de vissen
😉.Jordi89 zei:Ik wil zeker de vissen de ruimte geven. daarom heb ik voor de 3 vissen een tijdelijke 125 liter bak gekocht. ook ben ik aan het kijken wat ik er nog meer aan kan doen. misschien ga ik wel mijn balkon ombouwen.
Zeker wel 😉Jones zei:We kunnen het dus nooit goed doen.
Mwa, moet dat?TS is in ieder geval gewaarschuwd en we zien wel hoe het loopt, maar als het fout loopt mogen we dan "I told you so." zeggen?

jessicapilon zei:Vast wel Jones 😉.
@Bertus
Is dat in je jonge jaren geweest met die druk bevolkte bak 🙂 ??
Jones zei:Dit is niet leuk voor de vissen, maar ook zeker niet voor TS na al die moeite, of wel?
Jordi89 zei:ja vind jij maar wie ben jij....
Ik vind van niet
Zal voortaan wel niks meer vragen op dit forum, ik ga wel naar een ander forum
zitten hier alleen maar chago's en doen hier allemaal alsof ze het beter weten en allemaal zeggen ze wat anders.
Ook als je iets vraagt kan hier niet normaal geantwoord worden, ook wanneer ik op andere topics lees kunnen jullie alleen maar zeiken en haantjes gedrag van wie het beter weet. had graag meer willen leren maar blijkbaar is dat hier teveel gevraagt. en kan ik niet met jullie in discussie
mazzel
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.