Nieuwe bak van 275 cm (CVS)






Zo nog twee filmpjes.

En nog een paar foto's van de nieuwe bewoners:





 
Nou de bak draait nog steeds hoor. Temperatuur wat lager gezet voor de Brochissen Multiraditius. Lijkt een stuk beter te gaan

De Red Heads zijn wel langzaam overleden. Geen idee hoe oud ze worden maar een aantal kregen een dik uitpuilend oog en dan was het na twee dagen gedaan. Daarnaast nog een aantal die flinke verwondingen hadden en daar aan overleden. Jammer maar het is niet anders

Na mijn vakantie bleek mijn opvoer pomp het ook begeven te hebben tijdens mijn vakantie. Kwam nog een mini straaltje water uit! Dus voor de water kwaliteit niet ideaal.

Trouwens om energie vebruik te meten voor je aquarium is dit wel handig:


Die leest je slimme meter uit

En dan ook nog: https://www.homewizard.com/nl/shop/wi-fi-energy-socket/

Dan weet je precies wat je aquarium verbruikt. Kom hier sinds februari uit op 1064 kwh

Bestand is nu nog:

1663074986926.png


Dus als iemand advies heeft wat vis er bij graag :) Planten is nog steeds geen mega succes. De L-nummers slopen helaas veel!
 
Laatste foto van je 14 is gaaf🤩
Hoe blijft je 3d 8ergrond zo netjes zonder erg veel alg?

Niet te veel voeren, niet te veel vis bezetting, water verversen en af en toe een afwas borstel er over.

Wat een gave vissen. Zijn die kardinalen geen voer voor de red heads?

Nee hoor de maantjes pakken ze niet. Zijn allemaal volwassen kardinalen en de maantjes zijn er klein in gegaan. Gok dat als je er nu kleine kardinalen bij doet het misschien een issue is.
 
Zo even een update!

Nieuwe groep wildvang Geo's aangeschaft nadat alle Red Heads dood waren. De gravende L014's zijn er zeg maar redelijk mee gestopt. Nog 8 kardinalen over de rest was duur voer. Experiment met planten in de bodem mislukt :) En een blue eye panaque er bij :D

En nog wat foto's:

















 

Terug
Bovenaan