Friesian
Well-known member
Missc ook weer wat ijsberen die zjn meegekomen met de vikingen. š¤£
Zoals ik het nu test is het verholpen.Zijn de klachten er nog en is dat ook vanaf de pc of laptop? Ik heb hier firefox en dat werkt prima.
Heb ik weer goed opgelost dusHet forum is weer helemaal terug top John!
Ook daar heb ik de oplossing voor, je moet een kwartje in je modem gooien.Forum is ontiegelijk traag hier!
Ik ben erachter wat het is.Raar Marcel want ik heb er geen last van en in de regel meld men het wel als er meer dit zo ervaren.
Mochten meer leden hier last van hebben dan horen we dat graag natuurlijk.
Toch, ik heb dit ook altijd aan staan en merk niet dat het forum nu traag is, mijn internetsnelheid is ongeveer hetzelfde als bij jou.Ik ben erachter wat het is.
De nieuwe versie van iOS heeft standaard voorkom tracking aanstaan. en daarmee worden trackers geblokkeerd. Hier op het AF zijn dat al 7 trackers.
Als ik deze functie uitzet. Dan vliegt de site binnen. Dus als je wat om je privacy geeft, wordt je gewoon uitgeknepen.
Bekijk bijlage 337010
Ik snap er niks van. Nu gaat het hier ook ineens weer snel.Toch, ik heb dit ook altijd aan staan en merk niet dat het forum nu traag is, mijn internetsnelheid is ongeveer hetzelfde als bij jou.
Niet getest of het zonder trackers sneller is, dat dan weer niet. Maar ik heb daar ook geen aanleiding voor omdat ik niets merk van traagheid. Bij mijn staan ook minder trackers.
Misschien toch iemand stiekum aan de knoppen gezeten???
misschien heb je pc? lees prive chatHeel irritant: de balk van de chat knippert onophoudelijk
Dankjewel, dat was het inderdaad, nooit geweten dat dat zo werktmisschien heb je pc? lees prive chat
Ik maar denken dat er een hele balk aan het knipperen was maar nu snap ik waarom ik nooit een reactie van je op de pc kreegšDankjewel, dat was het inderdaad, nooit geweten dat dat zo werkt
Het is eigenlijk niet meer dan een snelkoppeling naar de website, dus je hoeft niet eerst je browser te openen šWat doet die app Ć¼berhaupt?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.