Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


Edge op de telefoon geïnstalleerd. Nu weer toppie. Functies zijn weer hersteld. Zelfs herstel werkt weer.

Ook viewers who are vieuwing this threads werkt weer als vanouds.
 
Zijn de klachten er nog en is dat ook vanaf de pc of laptop? Ik heb hier firefox en dat werkt prima.
 
Dat klinkt al beter maar mochten er nog rare dingen zijn meld dat dan gelijk.
 
Het forum is weer helemaal terug top John!
Episode 1 Applause GIF by Friends
 
Forum is ontiegelijk traag hier!
 
Nou dat modem zit wel goed.

E4334459-85FC-48F0-B7EE-E252331DFF7B.jpeg


Maar het forum laad traag, en krijg ook vaak het berichten veld niet open. En de laadbalk blijft in beeld.

1EAF3ED3-F90A-464D-8972-E3E22EA5A13B.png
 
Raar Marcel want ik heb er geen last van en in de regel meld men het wel als er meer dit zo ervaren.
Mochten meer leden hier last van hebben dan horen we dat graag natuurlijk.
 
Raar Marcel want ik heb er geen last van en in de regel meld men het wel als er meer dit zo ervaren.
Mochten meer leden hier last van hebben dan horen we dat graag natuurlijk.
Ik ben erachter wat het is.

De nieuwe versie van iOS heeft standaard voorkom tracking aanstaan. en daarmee worden trackers geblokkeerd. Hier op het AF zijn dat al 7 trackers.

Als ik deze functie uitzet. Dan vliegt de site binnen. Dus als je wat om je privacy geeft, wordt je gewoon uitgeknepen.

B924B764-3F60-4B18-BD3C-BD6E342C864C.jpeg
 
Ik ben erachter wat het is.

De nieuwe versie van iOS heeft standaard voorkom tracking aanstaan. en daarmee worden trackers geblokkeerd. Hier op het AF zijn dat al 7 trackers.

Als ik deze functie uitzet. Dan vliegt de site binnen. Dus als je wat om je privacy geeft, wordt je gewoon uitgeknepen.

Bekijk bijlage 337010
Toch, ik heb dit ook altijd aan staan en merk niet dat het forum nu traag is, mijn internetsnelheid is ongeveer hetzelfde als bij jou.
Niet getest of het zonder trackers sneller is, dat dan weer niet. Maar ik heb daar ook geen aanleiding voor omdat ik niets merk van traagheid. Bij mijn staan ook minder trackers.
 
Toch, ik heb dit ook altijd aan staan en merk niet dat het forum nu traag is, mijn internetsnelheid is ongeveer hetzelfde als bij jou.
Niet getest of het zonder trackers sneller is, dat dan weer niet. Maar ik heb daar ook geen aanleiding voor omdat ik niets merk van traagheid. Bij mijn staan ook minder trackers.
Ik snap er niks van. Nu gaat het hier ook ineens weer snel.
Misschien toch iemand stiekum aan de knoppen gezeten???
 
Hier knippert er niets Antje. Misschien meer leden die dit rare verschijnsel zien?
 
Ik kreeg deze melding vanochtend toen ik de app opende op m'n telefoon. Enig idee wat dit inhoudt?

Screenshot_20220111-065008__01__01.jpg
 
die had ik gisteren
 
Ik gebruik hem niet en heb het even bij de techneuten voorgelegd.
 
Wat doet die app überhaupt?
 

Terug
Bovenaan