quistero
Well-known member
- Lid geworden
- 28 september 2016
Voor luie en ongeduldige mensen dusHet is eigenlijk niet meer dan een snelkoppeling naar de website, dus je hoeft niet eerst je browser te openen 😉
Voor luie en ongeduldige mensen dusHet is eigenlijk niet meer dan een snelkoppeling naar de website, dus je hoeft niet eerst je browser te openen 😉
Dat was hier niet nodig. Ik heb de pagina ververst en toen was het opgelost.Ik heb dat zo af en toe ook bij de topics en de chat en schoon dan alles op met ccleaner en na het opnieuw opstarten werkt dat wel weer. Cookies en andere troep moet er dan af.
Niet bij mij.Gifjes stuk?
Bekijk bijlage 339629
Wraak van @biljoenblikLiran moet zn donateurschap nog betalen
DIe snap ik niet. Leg eens uitWraak van @biljoenblik
Marcel heeft een hekel aan GIFjes, misschien had hij een manier gevonden om te zorgen dat ze niet meer werken.DIe snap ik niet. Leg eens uit
O zo. Ik lees dat op de reactie van John. Kon dat ff niet rijmenMarcel heeft een hekel aan GIFjes, misschien had hij een manier gevonden om te zorgen dat ze niet meer werken.
Geeft niks, dit gebeurt vaak bij mijn opmerkingen.Kon dat ff niet rijmen
Haha nee hoor vaak snap ik je opmerkingen wel. Kan ik er vaak ook om lachen.Geeft niks, dit gebeurt vaak bij mijn opmerkingen.
Was ook beter geweest jou te quoten.Alleen deze zag ik ff niet los van de reactie van John.
Nou dan vraag ik mij af wat dat maximum is want zoals ik al zei, dat onderschrift van Joost vult het halve schermVolgens mij is dat aan een max gebonden want ik heb in het verleden weleens geprobeerd er nog iets bij te zetten en dat lukte dan niet. Zover ik weet is dat niet veranderd.
Ondertussen is de modereerfunctie nog steeds aanwezig
Ja dat is hun geluk inderdaadGeluk van beheer is dan weer dat we er niks mee kunnen
Inmiddels is het een en en ander aangepast en de ruimte voor de handtekening/onderschrift is verkleind. Zo zal het hopelijk voor de meeste leden beter te lezen zijn.Er wordt zsm naar het onderschrift gekeken door de techneuten dus daar komen we dan op terug.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.