Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


Als ik op “reply” bij het bericht van een ander druk kan ik niet reageren, dan zie ik onderstaand.
C7F045E9-0607-4D26-B28F-40400B1AA469.png
 
Ik heb dat zo af en toe ook bij de topics en de chat en schoon dan alles op met ccleaner en na het opnieuw opstarten werkt dat wel weer. Cookies en andere troep moet er dan af.
 
Ik heb dat zo af en toe ook bij de topics en de chat en schoon dan alles op met ccleaner en na het opnieuw opstarten werkt dat wel weer. Cookies en andere troep moet er dan af.
Dat was hier niet nodig. Ik heb de pagina ververst en toen was het opgelost.

Wat ik wel typisch vind is dat iedere keer als je bij je voorganger op reply klikt dat bericht blijkbaar wel gequote wordt, al zie je het niet staan. Dat blijkt dan pas als je je bericht gepost hebt. Daarna op bewerken klikken lukt ook en kun je het bericht weer aanpassen.

Edit: dit was trouwens op de iPad met Safari.
 
Hier werkt alles nu prima als ik dat topic aanklik.
 
No Way Abandon Thread GIF



O Wacht hij doet het wel.
 
Geeft niks, dit gebeurt vaak bij mijn opmerkingen.
Haha nee hoor vaak snap ik je opmerkingen wel. Kan ik er vaak ook om lachen.

Alleen deze zag ik ff niet los van de reactie van John.
 
Kan er niet een max aan het aantal leestekens in een handtekening komen, als ik nu kijk naar bijv. de handtekening van Joost, die vult al een half scherm, vind dat enorm storend
 
Volgens mij is dat aan een max gebonden want ik heb in het verleden weleens geprobeerd er nog iets bij te zetten en dat lukte dan niet. Zover ik weet is dat niet veranderd.

Edit: nou ik denk toch dat dit is aangepast want nu kan ik veel meer erin zetten. Ik stoor me er persoonlijk niet aan want het staat onder de post.
Daarbij is de jouwe ook flink Antje;)
 
Volgens mij is dat aan een max gebonden want ik heb in het verleden weleens geprobeerd er nog iets bij te zetten en dat lukte dan niet. Zover ik weet is dat niet veranderd.
Nou dan vraag ik mij af wat dat maximum is want zoals ik al zei, dat onderschrift van Joost vult het halve scherm
 
Ik zal even met de collega s overleggen hoe of wat Antje want ik wist ook niet dat dit was veranderd. Die van Joost is inderdaad erg veel zie ik nu dus we komen er even op terug.

Ik zie inderdaad dat het nu mogelijk is om meer tekens te gebruiken dus wellicht is dat aangepast. Zover ik me herinner zat er destijds wel een limiet op maar dat vragen we na.
 
Er wordt zsm naar het onderschrift gekeken door de techneuten dus daar komen we dan op terug.
 
Zag ineens een modereerfunctie?
 

Bijlagen

  • prntscr-af.jpg
    prntscr-af.jpg
    69.3 KB · Weergaven: 117
Er wordt zsm naar het onderschrift gekeken door de techneuten dus daar komen we dan op terug.
Inmiddels is het een en en ander aangepast en de ruimte voor de handtekening/onderschrift is verkleind. Zo zal het hopelijk voor de meeste leden beter te lezen zijn.
 
Is er wat met forum ad hand? Andere instelling oid? Melding in scherm over verouderde browser…. Op IMac en iPhone 12 hetzelfde. Zit altijd met Safari te browsen en sinds gistermiddag dit ‘probleem. Wat me ook opvalt is het ‘reactiescherm’ welke heel klein is, hooguit 3 regels in beeld. Was eerder veel groter. En foto/afbeelding uploaden kan ook niet meer op een normale manier, En de tekst vd chat onderaan jn het Engels.
 

Bijlagen

  • EC3B8DE2-197E-42B0-B18F-792B068B498A.jpeg
    EC3B8DE2-197E-42B0-B18F-792B068B498A.jpeg
    364 KB · Weergaven: 81
Klopt Albert en er wordt al naar gekeken en ik heb dat ook. Hopen dat het snel kan worden opgelost.
 
Klopt Fozzy. Dat zie ik ook op mobiel. Verder mis ik de editor en de chat. En avatars zijn ook niet goed te zien.
 
Dat lukt mij dan wel weer maar met rare tekens in de te bewerken zin en dat is er normaal ook niet. Nou ja het heeft aandacht dus maar even afwachten.
 
Ik merk nog iets. Wil je een like plaatsen dan moet je dat eerst nog bevestigen.
 
Klopt en er is veel anders Andre maar ze zijn op de hoogte dus we moeten denk ik even afwachten.
 
De vorige thread dateerde al van 2016, veel gebeurd, dus even een nieuwe gemaakt, de oude staat in het archief dus kan ik indien nodig terug kijken.
Welkom in de nwe thread na de succesvolle verhuizing naar een bloedstollend snelle server en een veel betere provider.
Eveneens gemigreerd naar een nieuwe database waardoor emoji's ook weer worden ondersteund.
Reclame voor donateurs is nu weg, voor gebruikers wel aanwezig en dat zal zo blijven maar ben dat nog aan het tunen.
Mochten jullie nu nog wensen hebben of tegen zaken aan lopen laat het hier weten!
Veel AquaForum plezier en bedankt voor jullie vertrouwen en support!
Namens beheer,
Marcel.
Ik snap niks meer van de app (kan aan mij liggen) en krijg de hele tijde een meding je gebruikt een verouderde webbrowser???? En ik snap niet hoe je een bestand toe voegt (een filmpje of een foto) kan misschien iemand helpen
 
Dat is al door forumleden gemeld Erica. Er wordt aan gewerkt.
 

Terug
Bovenaan