Zoals ik al aangaf weet de eigenaar ervan en wordt het opgepakt.
Hier ookIk weet niet hoe anderen het nu ervaren maar ik vindt het forum weer lekker snel.
Veel beter!Ik weet niet hoe anderen het nu ervaren maar ik vindt het forum weer lekker snel.
Heel fijn Marcel! Bedankt voor al het werk dat je eraan gehad hebt om de boel weer draaiend te krijgen. Inderdaad nu een stuk sneller dan de afgelopen dagenVooralsnog lijkt het erop dat de onderste steen boven is, en heb ik de oorzaak kunnen achterhalen. Forum is nu weer lekker soepel en snel!
Lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria…..Vooralsnog lijkt het erop dat de onderste steen boven is, en heb ik de oorzaak kunnen achterhalen. Forum is nu weer lekker soepel en snel!
Ik zie dit als handtekeningIdd, forum loopt lekker sinds een paar dagen, maar ik mis opeens mijn handtekening (en ook die van anderen) onderin.
Ja dat is hem, maar ik zie hem niet.
Kijk je mobiel? Draai je telefoon dan eens 90 graden. Dan zou je ze wel moeten zien. Dus in landscape houden.Ja dat is hem, maar ik zie hem niet.
En ik zie ook geen handtekening bij jou reactie. Is die er wel?
Nee, bij de meeste wel maar bij een of misschien wel meer niet.Heb je in de grote advertentie niet ergens een klein X staan?
Zoja...daarop klikken.
Mvg ronald
Ik krijg nog steeds geen meldingen van reacties.Ik heb het vaker aan de hand.
Bijgevoegd screenshot van vandaag.
Staan alleen waarderingen aangegeven.
Terwijl jou bericht van 16:52 niet wordt vermeld. Topic volgen staat aan.
Bekijk bijlage 372683Bekijk bijlage 372684
Geen kruisje Bekijk bijlage 372850Nee, bij de meeste wel maar bij een of misschien wel meer niet.
Is er voor mijn probleem nog steeds geen oplossing??Ik krijg nog steeds geen meldingen van reacties.
Alleen van likes.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.