Om deze reden idd.Is dus het forum geblocked in andere landen om (cyber) aanvallen tegen te gaan of lag het ergens anders aan?
Om deze reden idd.Is dus het forum geblocked in andere landen om (cyber) aanvallen tegen te gaan of lag het ergens anders aan?
Is dat niet vrij eenvoudig middels een VPN te omzeilen voor kwaadwillenden?Om deze reden idd.
Jammer...Om deze reden idd.
Als het niet mogelijk is, is een VPN wel een aanradertje. Los van het forum misschien sowieso wel handig in het buitenland 🙂Jammer...
Ik kan mij voorstellen dat dit geldt voor sommige landen, maar voor west Europa... Is het een idee om in de zomermaanden West Europa wel toe te staan zodat we ook op vakantie kunnen genieten van dit forum?
Thanks.
Ja, dit doe ik op vakantie. Het is in ieder geval een stapje om de eerste aanval van bots enzo te voorkomen... En toch zien we af en toe dat er iets vaags (vaak religieus of erotisch) geplaatst wordt vanaf IP adressen uit India en Pakistan, hoe die er dan doorheen komen?Is dat niet vrij eenvoudig middels een VPN te omzeilen voor kwaadwillenden?
Ik gebruik windscribe, 2000MB gratis en als je je mail adres ingeeft dan kan je tot 10000mb gratis per maand, krijg je alleen af en toe een reclame mailtje van hun (in mn reclame inbox)Heeft iemand dan een tip voor een goede en betrouwbare vpn voor Android telefoons en tablets? Bij voorkeur voor nop? 😉
https://nld.windscribe.com/features/android/goede en betrouwbare vpn voor Android
Ik was op vakantie in Kroatië voor 2 weken geleden, maar daar kon ik gewoon op het forum komen!Dankjulliewel voor een antwoorden. Ik ga die VPN even testen. Als het werkt, tot over 1 of 2 dagen, zo niet.. Tot over 3 weken! 😛
Daar werken ze toch allemaal voor Microsoft? 😅😅Ja, dit doe ik op vakantie. Het is in ieder geval een stapje om de eerste aanval van bots enzo te voorkomen... En toch zien we af en toe dat er iets vaags (vaak religieus of erotisch) geplaatst wordt vanaf IP adressen uit India en Pakistan, hoe die er dan doorheen komen?
Even mn tekst lezen misschien? Bij inloggen wel de kleur kiezen wordt alles wel donker. Maar na inloggen dus weer helder beeld en niet aan te passen. @Marcel Mer de iPhone dus dat probleemJa zo heb ik het ook Albert en daar kun je het instellen.
Ver weggestopt dus. Misschien door de update. Dank je voor de Tip van Flip. Jij krijgt van mij de QR code vam LaPlace voor een gratis wc bezoek. 😀😀😀@Fozzy Heb ik ook... Als je naar je account gaat, voorkeuren, style kan je het aanpassen, werkt dit voor jou Albert?:
Bekijk bijlage 377985
Bekijk bijlage 377986
Toppie!Ver weggestopt dus. Misschien door de update. Dank je voor de Tip van Flip. Jij krijgt van mij de QR code vam LaPlace voor een gratis wc bezoek. 😀😀😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.