Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort

Jammer...

Ik kan mij voorstellen dat dit geldt voor sommige landen, maar voor west Europa... Is het een idee om in de zomermaanden West Europa wel toe te staan zodat we ook op vakantie kunnen genieten van dit forum?

Thanks.
Als het niet mogelijk is, is een VPN wel een aanradertje. Los van het forum misschien sowieso wel handig in het buitenland :)
 
Ik zou het eerst proberen met een VPN idd. Dat is een zeer veilige optie.
 
Heeft iemand dan een tip voor een goede en betrouwbare vpn voor Android telefoons en tablets? Bij voorkeur voor nop? ;)
 
Is dat niet vrij eenvoudig middels een VPN te omzeilen voor kwaadwillenden?
Ja, dit doe ik op vakantie. Het is in ieder geval een stapje om de eerste aanval van bots enzo te voorkomen... En toch zien we af en toe dat er iets vaags (vaak religieus of erotisch) geplaatst wordt vanaf IP adressen uit India en Pakistan, hoe die er dan doorheen komen?
 
Heeft iemand dan een tip voor een goede en betrouwbare vpn voor Android telefoons en tablets? Bij voorkeur voor nop? ;)
Ik gebruik windscribe, 2000MB gratis en als je je mail adres ingeeft dan kan je tot 10000mb gratis per maand, krijg je alleen af en toe een reclame mailtje van hun (in mn reclame inbox)
 
goede en betrouwbare vpn voor Android
 
Dankjulliewel voor een antwoorden. Ik ga die VPN even testen. Als het werkt, tot over 1 of 2 dagen, zo niet.. Tot over 3 weken! :p
 
Dankjulliewel voor een antwoorden. Ik ga die VPN even testen. Als het werkt, tot over 1 of 2 dagen, zo niet.. Tot over 3 weken! :p
Ik was op vakantie in Kroatië voor 2 weken geleden, maar daar kon ik gewoon op het forum komen!
 
Terug
Bovenaan