Wat is er nieuw

Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort

klopt, de illuminate style is ook tijdelijk, kijken of dit voor de iphone gebruikers hun probleem oplost, deze style schakel ik na die test weer uit..

Krijg dit een aantal keer in het café:

Screenshot_20240729_131800_Chrome.jpg

Helaas nog steeds dit
Schermafdruk op 2024-07-29 13-40-06.png

geen donker tekst vlak is niet prettig voor de ogen
je kon het voor heen makkelijk instellen in de werkbalk maan nu ???

dit is bedoel ik zou prettig zijn als dat er weer kon
Schermafdruk op 2024-07-29 13-45-51.png

Helaas nog steeds dit
Bekijk bijlage 377991
geen donker tekst vlak is niet prettig voor de ogen
je kon het voor heen makkelijk instellen in de werkbalk maan nu ???

dit is bedoel ik zou prettig zijn als dat er weer kon
Bekijk bijlage 377992
@flipper34 Als je naar je profiel gaat, en dan naar voorkeuren, daar kan je het een en ander instellen. Wat heb je daar ingesteld staan bij Stijl en Style variatom?
Als je daar 'Univorm' en 'Dark' hebt staan zal het waarschijnlijk beter zijn. Ik denk dat er bij jou bij Stijl nu 'Illuminate' staat ipv 'Univorm'

Moet vaak ook linksonderin je scherm kunnen.
1722255253658.png

Hier ook een liefhebber van 'dark' en het liefst zelfs zonder dat paars ;-)

Een tandwieltje kan ik trouwens nergens vinden.

Als ik met de iPhone inlog kan ik wel kiezen voor de oudere kleuren achtergrond, daar zit ik dus niet met het 'mooi paars is niet lelijk' opgescheept 🙂

Ja die achtergrondkleuren zijn nu hetzelfde als voorheen.

@flipper34 Als je naar je profiel gaat, en dan naar voorkeuren, daar kan je het een en ander instellen. Wat heb je daar ingesteld staan bij Stijl en Style variatom?
Als je daar 'Univorm' en 'Dark' hebt staan zal het waarschijnlijk beter zijn. Ik denk dat er bij jou bij Stijl nu 'Illuminate' staat ipv 'Univorm'
helaas kon ik daar niets vinden of aanpassen
maar met de tip van John weer wel
Moet vaak ook linksonderin je scherm kunnen
Dank voor de tips

Kan dat wit ook weg als je bent ingelogd?
Hier bij uitloggen mooi donker forum. Bij inloggen is het wit.
Kan geen instellingen vinden.
IMG_4944.pngIMG_4943.png

Staat er ook geen maan en schuifje linksonder Marcel? Links van de wereldbol waar je de taalkeuze kan doen.

Anders via accountinstellingen naar voorkeuren gaan en dan via style aanpassen.

Maantje staat rechtsboven dus Marcel en ook linksonder samen met het schuifje om de achtergrond te kunnen instellen.

Avond overigens.
John…. Ik weet nog steeds niet hoe t kan dat jij wel dat maantje ziet/hebt staan. Ik, en waarschijnlijk meerdere, niet?
Toevallig alleen beheerleden ivm meer rechten? Wij kunnen dat dus doen zoals de tip van @nilo1804 in het topic vd problemen? Via profiel en dan voorkeuren? Zie ook mijn pagina weergave hieronder. Wel schuifje, maar GEEN maantje.

IMG_3010.jpeg

Ik heb het bij Marcel aangekaart maar via voorkeuren kun je dus wel donker of licht selecteren. Schuifje is alleen voor de achtergrond.

John…. Ik weet nog steeds niet hoe t kan dat jij wel dat maantje ziet/hebt staan. Ik, en waarschijnlijk meerdere, niet?
Toevallig alleen beheerleden ivm meer rechten? Wij kunnen dat dus doen zoals de tip van @nilo1804 in het topic vd problemen? Via profiel en dan voorkeuren? Zie ook mijn pagina weergave hieronder. Wel schuifje, maar GEEN maantje.

Bekijk bijlage 378002
Hier ook zelfde als Albert.

Maar het is me gelukt via profiel voorkeuren. Maar ook daar heel onhandig / onherkenbaar dat je van systeem, naar donker moet.

Maar goed, het is nog nooit zo donker geweest, dus ben weer blij.
Spaart een hoop accu uren.

Maar ook daar heel onhandig / onherkenbaar dat je van systeem, naar donker moet.
Gewoon voorkeuren kiezen en dan de eerste regel met style als ik het goed heb dus niet echt ingewikkeld volgens mij

1722277781094.png

Het notificatie belletje lijkt alleen een melding te geven als ik een pagina laad of refresh. Voor de update gaf die ook notificaties als je alleen een pagina open had staan.

iPhone - Chrome browser

Hier wel een maantje.

Ik gebruik het donkere thema.
Als ik op het belletje rechtsboven klik dan krijg ik de nieuwe berichten te zien. Echter waren in het verleden de nieuwe berichten lichtgrijs gekleurd, nu zijn ze enkel herkenbaar aan een witte stip rechts van de notificatie.

Bij mij staat er een rood blokje bij de bel met daarin het aantal meldingen. Dat met het donkere thema.

Nog steeds zijn de dubbele chat berichten random zichtbaar:

Screenshot_20240730_150337_Chrome.jpg
Screenshot_20240730_150353_Chrome.jpg

Marcel is er nog mee bezig en ik heb hem er nog even op gewezen.

Nog steeds dubbele berichten in de chat:

Screenshot_20240801_174442_Chrome.jpg
Screenshot_20240801_174450_Chrome.jpg
Screenshot_20240801_174457_Chrome.jpg

Ook Marcel heeft er last van en die is nog druk zoekende naar de oorzaak Ed.

Als ik nu rechtsboven bij het belletje, naar de nieuwe berichten ga, zie ik het aantal nieuwe berichten in het rood. Maar als ik er op klik kan niet meer zien wat de nieuwe berichten zijn. Tenzij ik met de muis over de lijst van nieuwe berichten ga, dan verschijnt er een wit bolletje. Bij de reeds gelezen berichten verschijnt dan een 'open' zwart bolletje.

Dit geldt voor het donkere thema, Windows 11, Chrome.

Dat heb ik ook Nicole en ik vindt dat prima werken.
Gaat, meer niet voor mij. Maar het was vooral een verandering die mij opviel.
Ik geloof dat dit eerder deze week nog niet was?

O ik let daar nooit op om eerlijk te zijn dus of dat zo was dat weet ik niet eens. Kan door de software komen maar ja dat weet ik dus niet.

Topic nieuwe berichten is weer van slag:

Bijlagen

• bug.jpg
    bug.jpg
    81.3 KB · Weergaven: 28
Hier wordt het forum op de iPhone behoorlijk onleesbaar gemaakt door reclame. Eerder was er ook reclame maar nu verspringt alles.

Bijlagen

• IMG_0969.png
    IMG_0969.png
    1.8 MB · Weergaven: 30
Wat ik overigens ook geregeld heb is dat wannneer ik een post open met ongelezen berichten dat ik niet bij het eerste ongelezen bericht kom maar een stuk of 5 erboven. Dit heb ik eerder nooit gehad.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan