klopt, de illuminate style is ook tijdelijk, kijken of dit voor de iphone gebruikers hun probleem oplost, deze style schakel ik na die test weer uit..
@flipper34 Als je naar je profiel gaat, en dan naar voorkeuren, daar kan je het een en ander instellen. Wat heb je daar ingesteld staan bij Stijl en Style variatom?Helaas nog steeds dit
Bekijk bijlage 377991
geen donker tekst vlak is niet prettig voor de ogen
je kon het voor heen makkelijk instellen in de werkbalk maan nu ???
dit is bedoel ik zou prettig zijn als dat er weer kon
Bekijk bijlage 377992
helaas kon ik daar niets vinden of aanpassen@flipper34 Als je naar je profiel gaat, en dan naar voorkeuren, daar kan je het een en ander instellen. Wat heb je daar ingesteld staan bij Stijl en Style variatom?
Als je daar 'Univorm' en 'Dark' hebt staan zal het waarschijnlijk beter zijn. Ik denk dat er bij jou bij Stijl nu 'Illuminate' staat ipv 'Univorm'
Dank voor de tipsMoet vaak ook linksonderin je scherm kunnen
John…. Ik weet nog steeds niet hoe t kan dat jij wel dat maantje ziet/hebt staan. Ik, en waarschijnlijk meerdere, niet?Maantje staat rechtsboven dus Marcel en ook linksonder samen met het schuifje om de achtergrond te kunnen instellen.
Avond overigens.
Hier ook zelfde als Albert.John…. Ik weet nog steeds niet hoe t kan dat jij wel dat maantje ziet/hebt staan. Ik, en waarschijnlijk meerdere, niet?
Toevallig alleen beheerleden ivm meer rechten? Wij kunnen dat dus doen zoals de tip van @nilo1804 in het topic vd problemen? Via profiel en dan voorkeuren? Zie ook mijn pagina weergave hieronder. Wel schuifje, maar GEEN maantje.
Bekijk bijlage 378002
Gewoon voorkeuren kiezen en dan de eerste regel met style als ik het goed heb dus niet echt ingewikkeld volgens mijMaar ook daar heel onhandig / onherkenbaar dat je van systeem, naar donker moet.
Gaat, meer niet voor mij. Maar het was vooral een verandering die mij opviel.Dat heb ik ook Nicole en ik vindt dat prima werken.
Hmm vervelend, ik heb het zelf niet. Heb je het nog steeds? Mobiel/laptop/tablet? En in welke browser zit je?Topic nieuwe berichten is weer van slag:
@jessicapilon weet precies wat ik bedoel....Hmm vervelend, ik heb het zelf niet. Heb je het nog steeds? Mobiel/laptop/tablet? En in welke browser zit je?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.