Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


Marcel

Administrator
AquaForum Donateur
Lid geworden
17 november 2008
Berichten
71,520
Locatie
Amersfoort
Website
hacom.nl
De vorige thread dateerde al van 2016, veel gebeurd, dus even een nieuwe gemaakt, de oude staat in het archief dus kan ik indien nodig terug kijken.
Welkom in de nwe thread na de succesvolle verhuizing naar een bloedstollend snelle server en een veel betere provider.

Eveneens gemigreerd naar een nieuwe database waardoor emoji's ook weer worden ondersteund.
Reclame voor donateurs is nu weg, voor gebruikers wel aanwezig en dat zal zo blijven maar ben dat nog aan het tunen.

Mochten jullie nu nog wensen hebben of tegen zaken aan lopen laat het hier weten!
Veel AquaForum plezier en bedankt voor jullie vertrouwen en support!

Namens beheer,
Marcel.
 
Het forum is in ieder geval weer super snel. Mag ik vragen bij wie hij nu wordt gehost?
 
Yes werkt fijn nu.
 
Ik krijg geen melding meer als iemand me tagt. Of reageert op een post van me, meer leden er last van?
ik heb niks veranderd in mn voorkeuren.
 
Reclame voor donateurs is nu weg, voor gebruikers wel aanwezig en dat zal zo blijven maar ben dat nog aan het tunen.
zojuist even zonder addblocker gekeken, is niet te doen. Veel te veel reclame :juggle:

Ik blijf het echt jammer vinden hoe er hiermee om wordt gegaan. Helaas ‘moet’ ik de addblocker maar weer aanslingeren:((
 
Of gewoon donateur worden.
Die snelle server is ook niet gratis
 
Of gewoon donateur worden.
Die snelle server is ook niet gratis
Een advertentie is niet erg, maar per post (nee niet per topic) zo’n beetje twee advertenties is te wel van het goede.

Donateur ga ik niet worden, heb genoeg vrije tijd aan het forum geschonken :DD
 
40-50 donateurs op jaarbasis a 25,- kun je heel mp gratis hosten
 
Het smiley/emoticon gebeuren... is m.i. wat verwarrend nu er voor dezelfde termen :) :)) meerdere opties zijn.
m.i. zou het overzichtelijker zijn om het bij 1 van de 2 te houden, maar misschien zat dat al in je hoofd :deal:
 
Að locker installeren levert veel op. Vond de hoeveelheid reclame ook wat over de top maar begrijp de overwegingen wel. Adblocker is gratis :)
 
Að locker installeren levert veel op. Vond de hoeveelheid reclame ook wat over de top maar begrijp de overwegingen wel. Adblocker is gratis :)
“Gratis”
Je cookies/surf gedrag worden alsnog door hun doorverkocht.
Ook zijn er blockers die jouw verkeer door een VPN server sturen en daarmee de advertenties eruit filteren, maar ook je bankgegevens dus.
Weliswaar versleuteld maar wie zegt dat ze dat niet kunnen kraken?
Niks is echt gratis ;)
 
Ik zie helaas weer reclame, klopt dat?
 
Ik zal het even melden Wouter.
 
Als het goed is dan is het inmiddels opgelost Wouter.
 
Het forum is in ieder geval weer super snel. Mag ik vragen bij wie hij nu wordt gehost?
 
Weet iemand waarom ik bij diverse topics de melding krijg: Je hebt onvoldoende rechten om hierop te reageren?
Ik ben wel ingelogd.
 
Is dat wellicht bij aangeboden of gevraagd want daar moet je via de pb reageren namelijk.
 
Is dat wellicht bij aangeboden of gevraagd want daar moet je via de pb reageren namelijk.
Nee, het waren gewone topics. Met een vraag.
Ik kan ze helaas zo niet meer terugvinden, want ik heb ze wel bekeken en daardoor staan ze niet meer bij nieuwe berichten.
En ik weet zo niet de naam of het onderwerp meer, helaas.
Maar misschien kom ik ze wel weer tegen als een ander er wel op kan reageren.
 
Dan kun je het beste even een screenshot maken en dat hier posten.
 
Ja, dat zal ik doen.
Bedankt zover.
 
Sinds de laatste update kan ik geen gebruik meer maken van +citaat. Ik kan er wel op klikken maar op het moment dat ik wil invoegen krijg een de foutmelding

Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen.

Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen. Probeer het later opnieuw. Meer foutdetails kunnen zich in de browserconsole bevinden.
 
Sinds de laatste update kan ik geen gebruik meer maken van +citaat. Ik kan er wel op klikken maar op het moment dat ik wil invoegen krijg een de foutmelding

Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen.

Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen. Probeer het later opnieuw. Meer foutdetails kunnen zich in de browserconsole bevinden.
Sinds de laatste update kan ik geen gebruik meer maken van +citaat. Ik kan er wel op klikken maar op het moment dat ik wil invoegen krijg een de foutmelding

Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen.

Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen. Probeer het later opnieuw. Meer foutdetails kunnen zich in de browserconsole bevinden.

geen probleem hier....
 
geen probleem hier....
Volgens mij zijn er meer mensen met dit probleem. Het gaat alleen over +citaat, niet Citeer dit bericht van <gebruiker>
 
Is er wat veranderd in t laatste uur? De weergave v.d. Berichten en handtekening etc is een beetje vreemd.
loopt door onder de afbeeldingen.
18C1BCA2-6667-4370-9204-C3BF2EEFBC28.png
 
Je hebt gelijk Albert en ik ga het doorgeven.
 
Ja ik dus ook en ik heb het al aangekaart heren ;)
 

Terug
Bovenaan