Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


Wat is dit nu weer? Sidebar adds test?En alleen in het GMT, niet in andere topics.
lekker vervelend om het scherm ineens smaller te zien... OF is dat iets in Safari op de iPad?
2EBE1E2A-71FF-4DF6-BB46-497D672B4C1F.png
 
Laatst bewerkt:
Wat is dit nu weer? Sidebar adds test?
lekker vervelend om het scherm ineens smaller te zien...

Effectief vrij degoutant.
De prioriteit lijkt meer en meer te liggen op reclame.
Dus ik zal wat meedenken! Het is misschien ook nog een optie op het forum naar de sidebar te verhuizen dan is er meer plek voor reclame? :deal:


Het is echt overdreven aan het worden/geworden. (schrappen wat het minste past)
Overal staan er (bewegende, grote, kleurrijke) advertenties, zodanig veel dat het forum moeilijk leesbaar wordt...
(n):poop:

Erboven, eronder , nu en dan ertussen en nu dus ook ernaast!
Toppie!
Schermafbeelding 2020-04-19 om 10.20.50.png
 
Laatst bewerkt:
Zelfs de reclame lijkt in de war?

Schermafbeelding 2020-04-12 om 12.05.02.png


Speciale Koi moet ik zeggen...
 
Ik zie net ook de sidebar-test, ik denk dat Marcel wat aan het aanpassen is.
 
die sidebar-adds-test heb ik er vannochtend toch echt vanaf gehaald, mogelijk dat je nog iets uit de cache krijgt....
 
Ik heb hem toch ook nog hoor. En was nog niet eerder bij Nieuwe Berichten geweest, dus niks nada cache (helaas) ;)
 
Is er ook iets veranderd waardoor het chatscherm ineens landscape staat op de telefoon ipv portrait of heeft de kat weer op iets gedrukt waarvan ik niet wist dat het bestond?
 
Is er ook iets veranderd waardoor het chatscherm ineens landscape staat op de telefoon ipv portrait of heeft de kat weer op iets gedrukt waarvan ik niet wist dat het bestond?
Ik verdenk je kat, hier heb ik daar geen last van.
 
Hier alles schoon.
Maar dat komt wellicht door de AdBlocker.
(Sorry, maar je móet haast wel....)
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    105.2 KB · Weergaven: 149
Marcel heeft ondertussen dit definitief weggehaald nadat hij even een kleine test had gedaan.
 
ja die hebben we, maar daar komt niemand...:) voor sommige testen heb je live-input nodig, daarom beperken we dat soort testen.
 
Goedenavond,

Kan of is er de mogelijkheid om je geopende topics in je profiel weer te geven ?
 
Bij je profiel heb je de optie jouw inhoud maar dat betreft je posten. Vroeger kon je dacht ik wel nog de aangemaakte topics zien maar zover ik weet kan dat nu niet.
 
Goedenavond,

Kan of is er de mogelijkheid om je geopende topics in je profiel weer te geven ?
Net wat John zegt, mijn advies zou zijn om dat topic in je handtekening te plaatsen, dan kan je het via jouw inhoud snel weer oppakken, wil je alle post daarin direct volgen kan je deze op volgen zetten en de mogelijkheden daarin gebruiken naar eigen keuze.
 
Bij je profiel heb je de optie jouw inhoud maar dat betreft je posten. Vroeger kon je dacht ik wel nog de aangemaakte topics zien maar zover ik weet kan dat nu niet.

Net wat John zegt, mijn advies zou zijn om dat topic in je handtekening te plaatsen, dan kan je het via jouw inhoud snel weer oppakken, wil je alle post daarin direct volgen kan je deze op volgen zetten en de mogelijkheden daarin gebruiken naar eigen keuze.
Het lijkt mij een goede optie ;) zeker als je veel topics hebt.
 
Goedenavond,

Kan of is er de mogelijkheid om je geopende topics in je profiel weer te geven ?
Wat een goede suggestie zeg. Ik mis deze functie inderdaad ook op het forum. Ik zou graag een gebruiker aanklikken en zien welke topics door hem of haar geopend zijn. Ik heb zelf momenteel wat topics van mijzelf in mijn handtekening geplaatst als tussenoplossing maar dat is niet handig als er meerdere topics geopend zijn, dan wordt het een rommeltje in mijn handtekening en een lange lijst met topics die niet voor iedereen relevant zijn om te zien onder ieder bericht.
 
Je gaat naar je eigen of iemand anders profiel

A6BAAEBA-7F72-445E-8066-65854469CF41.png

Zoek alle onderwerpen door, en dan zie je de geopende topics door t betreffende persoon of jezelf :))
 
ja, dus die functionaliteit zit nu in de basis van de software, bij oudere versie's had ik daar een special toevoeging voor.
 
Je gaat naar je eigen of iemand anders profiel

Bekijk bijlage 296725

Zoek alle onderwerpen door, en dan zie je de geopende topics door t betreffende persoon of jezelf :))
Ik heb niks gezegd, bedankt voor je uitleg. Ik heb het inmiddels kunnen vinden. Dat is inderdaad precies wat ik bedoelde. Nogmaals bedankt! :petjeaf:
 
Aaaahgr..reclame banners, all over the place! :S

Deze stond bovenaan deze pagina bij mij:
Screenshot 2020-04-25 at 19.55.05.png


En deze reclame stond onderaan de pagina:
Screenshot 2020-04-25 at 19.55.26.png


Het viel mij toen ook op dat er onderaan ieder topic de zin staat "Users Who Are Viewing This Onderwerp" :DD
 
Ik heb dit ook, maar zelfs dubbel boven en dubbel onder, om gek van te worden!
 
Het forum ziet er sinds een uurtje anders uit.
Het is nu grijs.
Zowel op de pc als de ipad.
Screenshot1.jpg
 

Terug
Bovenaan