Het forum ziet er sinds een uurtje anders uit.
Het is nu grijs.
Zowel op de pc als de ipad.
Het is nu grijs.
Zowel op de pc als de ipad.
Ja ik ook niet die is weg denk dat die thema uitgezet is?Ik heb altijd darkmode aan gehad. En heb alle instellingen geprobeerd.
Maar de instelling die ik had, is er niet meer.
Die had ik ook.Ik had het illiminati dark thema, maar die is foetsie lijkt t 🙂
Degene die ik nu gebruik werkt ook prima hoor daar niet van.
Mee eens Steven!Er is inderdaad in de Chrome windows 10 variant wat gewijzigt en het ziet er absoluut anders uit, vind het nog geen verbetering, persoonlijk. Chrome op andriod is nog wel helemaal donker, gelukkig!
edit: wat mij trouwens het minste aanstaat, is dat er zonder aankondiging, zonder informatie en zonder kennis gevingen wijzigingen worden doorgevoerd, waar je dan als gebruiker maar moet zien uit te komen of zo........ Waarom wordt dit niet gewoon inclusief een tijdspad gecommuniceerd?
Heet nu Uniform Dark 🙂 zie ikIk had het illiminati dark thema, maar die is foetsie lijkt t 🙂
Degene die ik nu gebruik werkt ook prima hoor daar niet van.
O oke lijkt er wel op 😀Nee dat is wat anders 😉
Ik gebruik nu iluminate dark. Met een paars thema.welke style gebruik je?
En nu is het paars ook eeerst groen bij het laden van de pagina.
YESSSSSSSEn er gebeurd weer precies hetzelfde, er zijn thema's terug, communicatie 0
Helemaal mee eens, toch prettig om even te weten!Fijn om gemeld te krijgen, dank daarvoor!
Het lijkt erop dat het nu wel beter werkt. Ik kan nu beter met de cursor overweg. En makkelijker fouten verbeteren.Ik heb rond 21 uur vanavond zo'n 90% vd addons gedisabled. Bepaalde functionaliteit is er daardoor even niet, maar ben benieuwd of jullie nu verschil bemerken..?
Het lijkt erop dat het nu wel beter werkt. Ik kan nu beter met de cursor overweg. En makkelijker fouten verbeteren.
Ook het wissen van tekst gaat nu een stuk beter.
Dus het is op zich wel verbeterd.
Misschien kan @NicoleE ook even testen.
De kat krabt de krullen van de trap, ook op donderdagochtend. Ja je moet toch iets kletsen tegen zo’n scherm.
Test op de iPad om te zien hoe het wissen gaat.
pl grubs de czfyhhbhyf jkinbgy ft okjhbhyb kou pomhtfg get. Heugden gtubfw1h
Ik zal eens testen of het nog steeds lekker werkt.super Nicole, wacht nog even op @biljoenblik zijn bevinding voordat ik de volgende reeks addons bijschakel....
Gaat hier nog goed Marcel.om 12:23 een 5-tal addons weer aangezet. En nu @biljoenblik en @NicoleE ?
Ik weet niet of ik dat vandaag nog ga redden Marcel maar doe mijn best.Prima @NicoleE en @biljoenblik heb er net weer 5 geactiveerd. Laat weten als er nu wel verschil is....
Ik zal dit vanavond ook even testen. Zit nu aan mij pc. Dat werkt echt heerlijk.Prima @NicoleE en @biljoenblik heb er net weer 5 geactiveerd. Laat weten als er nu wel verschil is....
En dat gaat nog steeds over het tekst venster?Ik heb de Default Style, dit is de basis style van de software net even aangezet, kunnen jullie @biljoenblik @NicoleE en @benvo daar eens mee testen, daar hangen geen gekke dingen aan.....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.