Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


Gebruik je chrome? Heb je wellicht darkmodes aan?
 
Ik heb altijd darkmode aan gehad. En heb alle instellingen geprobeerd.
Maar de instelling die ik had, is er niet meer.
 
Er is inderdaad in de Chrome windows 10 variant wat gewijzigt en het ziet er absoluut anders uit, vind het nog geen verbetering, persoonlijk. Chrome op andriod is nog wel helemaal donker, gelukkig!

edit: wat mij trouwens het minste aanstaat, is dat er zonder aankondiging, zonder informatie en zonder kennis gevingen wijzigingen worden doorgevoerd, waar je dan als gebruiker maar moet zien uit te komen of zo........ Waarom wordt dit niet gewoon inclusief een tijdspad gecommuniceerd?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb altijd darkmode aan gehad. En heb alle instellingen geprobeerd.
Maar de instelling die ik had, is er niet meer.
Ja ik ook niet die is weg denk dat die thema uitgezet is?
 
Ik had het illiminati dark thema, maar die is foetsie lijkt t :)

Degene die ik nu gebruik werkt ook prima hoor daar niet van.
 
Ik had het illiminati dark thema, maar die is foetsie lijkt t :)

Degene die ik nu gebruik werkt ook prima hoor daar niet van.
Die had ik ook.

Nu is er alleen uniform dark.

Die vorige had oranje volgens mij. Nu is het grijs of paars.
 
Er is inderdaad in de Chrome windows 10 variant wat gewijzigt en het ziet er absoluut anders uit, vind het nog geen verbetering, persoonlijk. Chrome op andriod is nog wel helemaal donker, gelukkig!

edit: wat mij trouwens het minste aanstaat, is dat er zonder aankondiging, zonder informatie en zonder kennis gevingen wijzigingen worden doorgevoerd, waar je dan als gebruiker maar moet zien uit te komen of zo........ Waarom wordt dit niet gewoon inclusief een tijdspad gecommuniceerd?
Mee eens Steven!
 
Ik had het illiminati dark thema, maar die is foetsie lijkt t :)

Degene die ik nu gebruik werkt ook prima hoor daar niet van.
Heet nu Uniform Dark :) zie ik
 
Marcel is op de hoogte en zal er bij 1e gelegenheid werk van maken.
 
welke style gebruik je?
 
welke style gebruik je?
Ik gebruik nu iluminate dark. Met een paars thema.

Maar voorheen was dit een ander thema.
Iets wat leek op het woord van Richard. Iliminatie dark ofzo (was oranje met zwart geloof ik)

En nu is het paars ook eeerst groen bij het laden van de pagina.
 
En nu is het paars ook eeerst groen bij het laden van de pagina.

Dat heb ik ook want dit thema gebruik ik al een hele lange tijd en het is niet elke keer eerst groen maar wel vaak maar goed dat is een fractie van een seconde.
 
En er gebeurd weer precies hetzelfde, er zijn thema's terug, communicatie 0
 
En er gebeurd weer precies hetzelfde, er zijn thema's terug, communicatie 0
YESSSSSSS

Ik heb mijn thema weer terug!
Iluminate dark.

Dus niet uniform dark.
 
Op dit moment zijn we even aan het testen wat de verstoring met de ipads is, dus mogelijk kom je wat veranderingen of veranderde functies tegen maar dat is hopelijk voor een korte tijd en komen we zo snel tot een goede oplossing voor het probleem.
 
Ik heb rond 21 uur vanavond zo'n 90% vd addons gedisabled. Bepaalde functionaliteit is er daardoor even niet, maar ben benieuwd of jullie nu verschil bemerken..?
Het lijkt erop dat het nu wel beter werkt. Ik kan nu beter met de cursor overweg. En makkelijker fouten verbeteren.
Ook het wissen van tekst gaat nu een stuk beter.
Dus het is op zich wel verbeterd.

Misschien kan @NicoleE ook even testen.
 
Het lijkt erop dat het nu wel beter werkt. Ik kan nu beter met de cursor overweg. En makkelijker fouten verbeteren.
Ook het wissen van tekst gaat nu een stuk beter.
Dus het is op zich wel verbeterd.

Misschien kan @NicoleE ook even testen.

Ja zou mooi zijn, ik heb net een aantal add-ons aangezet waarvan ik bijna zeker weet dat zij de oorzaak niet zijn, maar laat het even weten.
Ik stel voor dat we dit even hiernaar verplaatsen:
 
Het wissen lijkt hier nu goed te gaan, Chrome, dark modus.
De kat krabt de krullen van de trap, ook op donderdagochtend. Ja je moet toch iets kletsen tegen zo’n scherm.
Test op de iPad om te zien hoe het wissen gaat.

pl grubs de czfyhhbhyf jkinbgy ft okjhbhyb kou pomhtfg get. Heugden gtubfw1h
 
super Nicole, wacht nog even op @biljoenblik zijn bevinding voordat ik de volgende reeks addons bijschakel....
 
Goedemorgen allemaal.

Nog even weer proef gedraaid met m'n IPad. Het blijft behelpen. Wannneer je iets wilt wissen, een foutje bijvoorbeeld, blijft de cursor hangen of schiet soms wat aarzelend toch terug. Soms ook verdwijnt plotseling een heel zinsdeel. Nee, goed gaat het nog niet, wel iets beter, dus snel terug naar m'n laptop waar alles wél goed werkt.
 
super Nicole, wacht nog even op @biljoenblik zijn bevinding voordat ik de volgende reeks addons bijschakel....
Ik zal eens testen of het nog steeds lekker werkt.

Het lijkt erop dat het nog steeds wel goed werkt.

De spelling werkt nu ook anders. Per regel. Na een enter verdwijnt de rode arcering.

Het wissen gaat ook nog steeds erg goed.

Dus al met al gaat het goed.
 
Prima @NicoleE en @biljoenblik heb er net weer 5 geactiveerd. Laat weten als er nu wel verschil is....
 
Dat is waar ook. Ik zou hier nog een stukje plaatsen over de werking van mijn ipad.

Zoals het er nu naar uit ziet, lijkt het nog steeds goed te werken.

Al lijkt de snelheid bij het wissen er wel uit te gaan. De cursor gaat dan niet vloeiend terug. En soms schiet deze een woord voorbij.
De traagheid komt dan vooral terug als er ook spelfouten zijn gedetecteerd.
 
Ik heb de Default Style, dit is de basis style van de software net even aangezet, kunnen jullie @biljoenblik @NicoleE en @benvo daar eens mee testen, daar hangen geen gekke dingen aan.....
 
Ik heb de Default Style, dit is de basis style van de software net even aangezet, kunnen jullie @biljoenblik @NicoleE en @benvo daar eens mee testen, daar hangen geen gekke dingen aan.....
En dat gaat nog steeds over het tekst venster?
Het wissen van woorden gaat nog wat hakkelig.

Het lijkt of hij bij ieder woord wat uitgewist moet worden eerst aan het nadenken is.
Dus als je de backspace gebruikt.
 
ik zal eens een schone installatie doen, en dan alleen de postings en users importeren, ik laat de url hier dan wel weten, dit duurt een paar uur....
 
Dan zit het hem ook niet in de default style t.o.v Uniform en Illuminate style....ik zet de default weer uit dan...
 

Terug
Bovenaan