Nicolientje-W
Well-known member
Vind het knap irritant dat die tekst ineens onder de avatar doorloopt
de server omschakelingwelke omschakeling doel je op?
Ik krijg de laatste dagen als ik klik op "wat is er nieuw" het volgende te zien, hebben meer leden er last van?
Bekijk bijlage 295187
Het valt me op dat pagina's op het forum tegenwoordig blijven "laden". Ook al is de pagina volledig zichtbaar blijft het icoontje aangeven dat de pagina actief aan het "laden" is. De enige manier om dit te stoppen is het laden manueel stoppen door op het icoon te klikken.
Ik vraag me af hoe dit komt en wat dit betekent? Blijft de site actief gegevens sprokkelen tijdens het zogezegde laden of hoe zit dat precies?
Heb ik hier geen last van? pagina laad in 1sec en is dan ook klaar.
Bij mij ookHet is zeer bizar maar ik heb het echt al enkele dagen, enkel op deze site...
maar kan dus niet zien of dat de instelling is die het zou verhelpen...
Ok, foute reclame. Thanks stelt mij gerust ?ik ook, zal kijken of ik deze banner kan blocken....
Ondertussen krijg ik de melding niet meer wanneer ik het forum bezoek 👍Mijn virusscanner blijft het volgende aangeven : "We hebben cryptojacking op deze site geblokkeerd. Uw computerbronnen zijn veilig en u kunt blijven internetten."
Cryptojacking is een opkomende vorm van malware die zich op uw apparaat verbergt en de rekenkracht van uw computer gebruikt om waardevolle online valuta zoals bitcoins te delven.Mijn virusscanner blijft het volgende aangeven : "We hebben cryptojacking op deze site geblokkeerd. Uw computerbronnen zijn veilig en u kunt blijven internetten."
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.