Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


Vind het knap irritant dat die tekst ineens onder de avatar doorloopt
 
Graag geduld Antje want er moet naar worden gekeken ;)
 
Alle is weer bij het oude en Marcel was even iets aan het uitproberen.
 
Zins vandaag heb ik op me telefoon met andriod.
Een extra reclame balk erbij gekregen.
Normaal staat de reclame gewoon op de pagina.
Nu wordt er een extra venster gemaak boven op me webpagina.....met reclame.
Reclame vind ik niet zo erg om dat ik gratis op de site zit.
Maar die extra reclame balk vind ik wel heel vervelend.Kan ik die ergens uit zetten?

Ik gebruik google chrome voor internet.

Mvg ronald
 
Voorheen stond de reclame tussen de items. nu drukte reclame de eerste items helemaal plat. Is niet meer leesbaar.

1585672370342.png
 
Top!
Geweldige reclamefolder dit forum tegenwoordig!
Ga zo door met onleesbare pagina’s ;)
 

Bijlagen

  • 278632E7-8225-425D-A35E-76EEF6EE50BB.png
    278632E7-8225-425D-A35E-76EEF6EE50BB.png
    374.5 KB · Weergaven: 180
  • FA0859A5-B997-42BC-919A-33D6EE7117A4.png
    FA0859A5-B997-42BC-919A-33D6EE7117A4.png
    549.1 KB · Weergaven: 170
Noodgedwongen hier ook de ABP er weer opgezet.
Het is anders geen doen.
 
Het is doorgegeven aan de eigenaar dus het heeft onze aandacht.
 
Top.(y)
 
Ik krijg de laatste dagen als ik klik op "wat is er nieuw" het volgende te zien, hebben meer leden er last van?

1585812881527.png
 
Sinds de omschakeling is een reply typen echt geen pretje meer.
Het scherm slaat alle kanten uit waardoor je amper nog kan lezen waar je aan het typen bent.
Ook het swipen over de invoegbalk geeft teveel actie van de icoontjes waardoor je ongewild vanalles doet.

Opera on android
 
welke omschakeling doel je op?
 
Ik krijg de laatste dagen als ik klik op "wat is er nieuw" het volgende te zien, hebben meer leden er last van?

Bekijk bijlage 295187

Dit heb ik ook. Het is weg wanneer je een adblocker gebruikt, maar dat ondermijnt natuurlijk het behoud van het forum....
 
Het valt me op dat pagina's op het forum tegenwoordig blijven "laden". Ook al is de pagina volledig zichtbaar blijft het icoontje aangeven dat de pagina actief aan het "laden" is. Desnoods minutenlang...
De enige manier om dit te stoppen is het laden manueel stoppen door op het icoon te klikken.

Ik vraag me af hoe dit komt en wat dit betekent? Blijft de site actief gegevens sprokkelen tijdens het zogezegde laden of hoe zit dat precies?
De site doet dit consequent op elke pagina die ik open terwijl ik dat bij geen enkele andere site heb...
 
Het valt me op dat pagina's op het forum tegenwoordig blijven "laden". Ook al is de pagina volledig zichtbaar blijft het icoontje aangeven dat de pagina actief aan het "laden" is. De enige manier om dit te stoppen is het laden manueel stoppen door op het icoon te klikken.

Ik vraag me af hoe dit komt en wat dit betekent? Blijft de site actief gegevens sprokkelen tijdens het zogezegde laden of hoe zit dat precies?

Heb ik hier geen last van? pagina laad in 1sec en is dan ook klaar.
 
ik kan het niet reproduceren, iemand in staat om daar even een kort filmpje van te posten?
Heb net wel wat aanpassingen gedaan in de configuratie, maar kan dus niet zien of dat de instelling is die het zou verhelpen...
 
Een filmpje lukt niet zo direct.
Ik werk met firefox (op mac).

Links bovenaan blijft het 'refresh icoontje' op X staan ipv op het refresh teken.

Dus dit:
Schermafbeelding 2020-04-04 om 16.57.59.png

In plaats van:
Schermafbeelding 2020-04-04 om 16.58.14.png


En bovenaan het tabblad blijft het "loading" icoontje knightridergewijs over en weer gaan en zie ik dus niet zoals op andere tabbladen een mini-icoon van de site (AF).
Het blijft echt loaden, ik was net een uur weg en bij het ontwaken van de laptop was het icoontje nog steeds in "loading-modus"... :S

Dus het blijft dit: (bewegend)

Schermafbeelding 2020-04-04 om 16.54.35.png


In plaats van dit (statisch)

Schermafbeelding 2020-04-04 om 18.28.41.png
 
Ik herken het niet want hier duurt dat ik schat zo n 2 tellen.
 
Ook hier soms iets nieuws.
Let op de grijze balk. Hier staat soms een G met een streep erdoor ipv wat er normaal hoort te staan. Duurt meestal aantal seconden. Heb er verder geen last van.
Screenshot_20200404-195118_DuckDuckGo.jpg
Screenshot_20200404-195128_DuckDuckGo.jpg
 
maar kan dus niet zien of dat de instelling is die het zou verhelpen...

Ik weet niet of er intussen aanpassingen zijn gebeurd maar sinds deze ochtend laadt de site weer normaal.
Dus wat het ook was: het is opgelost!
:thumbs:
 
goed om te horen, heb wel wat aanpassingen gemaakt, maar heb niet kunnen achterhalen of daar de oorzaak zat. Als het weer opspeelt hoor ik het graag....
 
Minen jullie op mijn resources of is dit een foute reclame ?
1586204536505.png
 
Ik kom hem ook net tegen.
Screenshot_20200406-223558_DuckDuckGo.jpg
 
ik ook, zal kijken of ik deze banner kan blocken....
 
dan ben je er van af....

Zit in een add-on die is aangeschaft, moet alleen nog even uitvogelen of die link eruit kan/mag, maar is inderdaad een miner die het forum coins oplevert....alleen heb je zelf wel de regie of je dat toestaat of niet.
 
Mijn virusscanner blijft het volgende aangeven : "We hebben cryptojacking op deze site geblokkeerd. Uw computerbronnen zijn veilig en u kunt blijven internetten."
 
Mijn virusscanner blijft het volgende aangeven : "We hebben cryptojacking op deze site geblokkeerd. Uw computerbronnen zijn veilig en u kunt blijven internetten."
Ondertussen krijg ik de melding niet meer wanneer ik het forum bezoek (y)
 
Mijn virusscanner blijft het volgende aangeven : "We hebben cryptojacking op deze site geblokkeerd. Uw computerbronnen zijn veilig en u kunt blijven internetten."
Cryptojacking is een opkomende vorm van malware die zich op uw apparaat verbergt en de rekenkracht van uw computer gebruikt om waardevolle online valuta zoals bitcoins te delven.


Wordt onze computer gebruikt voor Bitcoin mining?? :eek::eek::eek:, was dit in het verleden ook al niet het geval?
 
Kan het mis hebben maar kon je voorheen het topic nieuwe berichten
Schermafdruk op 2020-04-12 09-15-15.png
niet apart scrollen ten opzichte van het grote forum blad
Schermafdruk op 2020-04-12 09-17-16.png

Nu beweegt het hele gebeuren mee wat mij betreft bloed irritant.
 

Terug
Bovenaan