Dan zit het hem ook niet in de default style t.o.v Uniform en Illuminate style....ik zet de default weer uit dan...
Ik hoop dat jij er iets aan kunt doen. Maar ik denk eerder dat het aan de software van xenforo ligt.ok, dan haal ik die site weer plat, zal kijken of ik ook de hand op een ipad kan leggen.
Las wel op de website van xenforo dat er enorm veel klachten waren van IoS gebruikers, dus jullie staan niet alleen....
Heel gek, ik heb nu nog op de PC dat verwijderen met horten en stoten.En op een pc, waar ik nu weer aan zit werkt het heel erg goed.
Ik weet niet hoe nieuw die pc is.Heel gek, ik heb nu nog op de PC dat verwijderen met horten en stoten.
Ik weet niet hoe nieuw die pc is.
Maar hier gaat het echt vloeiend.
Core I7 3,6 GHz en 8 Gb ram en 64 bit.
Windoos 10
Elke pc moet toch een forum aan kunnen.waarmee je al een bovengemiddelde pc'tje hebt 🙂
Elke pc moet toch een forum aan kunnen.
Zelf in elkaar gezet in 2013!waarmee je al een bovengemiddelde pc'tje hebt 🙂
Geen idee, zou ik moeten opzoeken maar weet niet eens meer waar dat spul opgeborgen is.Ik weet niet hoe nieuw die pc is.
Maar hier gaat het echt vloeiend.
Core I7 3,6 GHz en 8 Gb ram en 64 bit.
Windoos 10
https://www.aquariumforum.de/forum.phphttps://www.dampforum.nu/welke? kan ik daar eens kijken welke styles en software ze gebruiken, misschien leer ik er iets van...
Misschien is het tijd om naar een echte OS te gaan. Android bv 🙂Ben daar gaan kijken.
Maar ik ervaar geen verschil in werking.
Heb ze naast elkaar vergeleken.
En teksten over en weer geplakt.
Maar het blijft bij wissen toch hakkelen.
En soms schiet die een wordt voorbij.
Dan zit de cursor ineens een woord eerder.
Tweakers draait op iets anders zeker?Ik zou graag vd mensen die hier met Apple problemen ondervinden willen weten op welke forums die OOK op Xenforo 2.x draaien ze GEEN problemen hebben....
heb je een url?Tweakers draait op iets anders zeker?
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1951604/lastzelfs een hele kale installatie, dus zon
heb je een url?
Bij mijn weten het Amerikaanse forum Fishlore 😀 Is me jaren terug opgevallen, maar kan momenteel niet zo snel vinden op welke software ze draaien.Ik zou graag vd mensen die hier met Apple problemen ondervinden willen weten op welke forums die OOK op Xenforo 2.x draaien ze GEEN problemen hebben....
Windows verkenner openen - deze computer - rechtermuisknop en dan eigenschappen. Dan zie je wat voor specificaties je computer heeft. 😉Geen idee, zou ik moeten opzoeken maar weet niet eens meer waar dat spul opgeborgen is.
Zou oud is hij trouwens niet.
Ik kom op twee andere forums en daar werkt het vlekkeloos.
overigens ben ik benieuwd of de ipad gebruikers het wel eens getest hebben met een andere browser dan safari....?
Dat zou zomaar kunnen. Maar ik ga geen google product op een apple product zetten.overigens ben ik benieuwd of de ipad gebruikers het wel eens getest hebben met een andere browser dan safari....?
Op een ipad gebruiken andere browsers ook gewoon de Safari engine. Alleen de buitenste schil is dan anders, ik vermoed dat dit voor de werking van het forum geen invloed zal hebben.
Daarom dus ook andere opties toevoegen.Het forum is zonder gewoon weg niet toegankelijk, dus dat is het resultaat van het gevoerde beleid, voor een niet donateur, denk ik
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.