Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


vakantie....
 
zal naar het affiliate gebeuren gaan kijken of dat iets is...
 
hmm wat is hier aan de hand wordt wel erg klein zo kan ook geen bestand uploaden bij voeg bestand toe word nieuwe pagina geopend kan je niks mee
oké nu staat het er wel heel vreemd allemaal en niet fijn
 

Bijlagen

  • Schermafdruk op 2020-06-05 16-18-27.png
    Schermafdruk op 2020-06-05 16-18-27.png
    109.1 KB · Weergaven: 136
Ben dus niet enige waarbij het forum rare dingen doet
 
Marcel is al op de hoogte gebracht, dus de redder is onderweg !!!
 
Opgelost.....stond een instelling verkeerd...
 
Ik krijg het onderstaande te zien als ik op 'Play' druk.
Bekijk bijlage 302729

Het is echter wel een goed nummer, lang niet meer gehoord. Bedankt voor het delen! :petjeaf:

Dit fenomeen zie ik ook HEEL vaak, niet alleen bij muziek video's maar bij heel veel video's.

Raoul geeft daarom extra heel vaak de link er nog separaat bij.

Mogelijk kan dit worden gefixt, want het is wel super irritant.
 
Ja extra werk steeds
 
Dit fenomeen zie ik ook HEEL vaak, niet alleen bij muziek video's maar bij heel veel video's.

Raoul geeft daarom extra heel vaak de link er nog separaat bij.

Mogelijk kan dit worden gefixt, want het is wel super irritant.
Ben bang dat het niet aan het forum ligt maar aan YouTube Steven
Maar inderdaad flink irritant.
 
Jawel, ligt aan het forum.
Zodra je een URL van Youtube hier neerzet wordt die door het forum omgebouwd naar een tag met media eromheen.
En dan gaat het fout, vandaar dat ik altijd een linkje erbij zet zonder het http of https erbij, het forum blijft er dan vanaf en dan speelt de video wel.
 
Ben bang dat het niet aan het forum ligt maar aan YouTube Steven
Maar inderdaad flink irritant.

Ik denk dat het juist aan het forum ligt en niet aan YT, maar daar mag Marcel uitsluitsel over geven. Als je de video namelijk de video url kopiert en dan in een nieuw scherm plakt, dan komt dit probleem NOOIT voor
 
in de chat komen nu de berichten hiervan te staan
 
ik zal kijken of het op te lossen is, ik weet wel dat YT content ivm auteursrechten steeds vaker blocked.
 
inmiddels ergens een instelling aangepast waarvan ik vermoed dat dit de oorzaak zou kunnen zijn.
Hoor graag jullie bevindingen....
 
inmiddels ergens een instelling aangepast waarvan ik vermoed dat dit de oorzaak zou kunnen zijn.
Hoor graag jullie bevindingen....
helaas is het niet sommig video´s worden geblokt.
 
Goed dat er zo snel naar oplossingen gezocht wordt zeg! :petjeaf:
 
Weet iemand hoe je je woonplaats bij je profiel kan plaatsen? Vindt dit nergens terug. Weet ook niet waar ik deze vraag moet plaatsen
 
Dat kan je in je account (rechts boven in) vinden bij account details, daar kan je alle info delen.
 
Ik kan het ook niet vinden, ook niet in account details

1594572061684.png
 
Vreemd, we gaan daar achteraan.

1594572240676.png
 
Inderdaad vreemd want ik kan het ook via account details doen daar waar ook je geboorte datum ingevuld kan worden.
 
Inderdaad vreemd want ik kan het ook via account details doen daar waar ook je geboorte datum ingevuld kan worden.
Denk dat alleen Beheerders daar toegang hebben. Ik zie het ook niet meer.
B6475A9F-72D6-48E9-BF7F-1093BA046768.jpeg
 
Is ondertussen doorgegeven aan de admins, deze zullen voor een oplossing zorgen.
 
Weet iemand hoe je je woonplaats bij je profiel kan plaatsen? Vindt dit nergens terug. Weet ook niet waar ik deze vraag moet plaatsen
Het zou nu mogelijk moeten zijn.
 
Kunnen altijd toepasselijke smilies bij :)
'wat wij vroeger altijd deden..'
 

Bijlagen

  • 000000000000old.gif
    000000000000old.gif
    71.4 KB · Weergaven: 118
Weer problemen met locatie van advertenties op de pagina, via mobiel is het nu verre van ideaal; te klein en lastig scrollen.

8FC55056-BC71-44E0-BD69-BFBDBCEBF0D8.png


gaat om dit topic;
 
Ik schets het even heel oppervlakkig

Is het misschien een optie om (afgekeken idee van een Amerikaans tuning forum) om een sponsor pagina te hebben ?
mensen die daar op de sponsors klikken en/of evt. wat product aanschaffen krijgen
A. korting op dat product
B. Kudo's om een verkapte cq beperkte donateurs status te krijgen die bij zoveel forum-pagina bezoeken weer afbouwt

Dus wie zich erg stoort kan bijv doosje voer kopen (zeg zo maar wat hè) en krijgt bijv 1000 kudo's, of je klikt wat sponsor banners voor bijv. 100 kudo's en heeft een paar weken/dagen of zo een reclame vrij forum, zo steun je toch je favoriete forum 'TOCH ?" :love:

Wie niets doet neemt gewoon de reclame voor lief :stom:, lol
aja logistiek een hele omslag maar ik weet wel dat dit zoveel jaar geleden ook al een punt was

Oh enneuh ja ik ga ook doneren, het is alleen dat mijn WAO eerst even het huidig uitgavebeleid moet inhalen en tot die tijd ABplus helaas
 
Laatst bewerkt:
Zit er misschien iemand aan de knoppen te draaien? Krijg dit zo ookals ik iedere keer ververs. Device: iPad

71306334-7515-4CEF-8304-F7F021949714.jpeg
 

Terug
Bovenaan