Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


Morgen allemaal.
In Firefox op de Android Samsung telefoon verschijnt nergens de editor en het toetsenbord. Wellicht ervaren meer mensen dat.
Ik had dit gisteren ook en volgens mij in Safari (iOS). Kon hierdoor niets invoegen, tot ik op ‘citeer dit bericht’ klikte.
 
Ik bemerk dat niet, het toetsenbord verschijnt gelijk als ik het reactie gedeelte aanklik.
 
Ik had dit gisteren ook en volgens mij in Safari (iOS). Kon hierdoor niets invoegen, tot ik op ‘citeer dit bericht’ klikte.
Thanks ik ga dat proberen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210329-091218.png
    Screenshot_20210329-091218.png
    190.9 KB · Weergaven: 121
Dat dus! Was hetzelfde hier.
 
Ik heb sinds de laatste update nog wat vreemds, op de Windows PC met Chrome.
Gaat de PC in slaapstand met het forum op een tab op de voorgrond, dan blijkt na het wakker maken van de PC dit tabblad bevroren. Nietaan te klikken, ook opdrachten vanuit het toetsenbord werken niet. Dus ‘end’ en ‘home’ werken niet.

Ik kan wel alle andere tabbladen openen.
Overigens werk de pagina vernieuwen ook niet, dat geeft me een blanke pagina met een grijze achtergrond.

Het forum in een nieuw tabblad openen werkt wel.
 
Ik heb sinds de laatste update nog wat vreemds, op de Windows PC met Chrome.
Gaat de PC in slaapstand met het forum op een tab op de voorgrond, dan blijkt na het wakker maken van de PC dit tabblad bevroren. Nietaan te klikken, ook opdrachten vanuit het toetsenbord werken niet. Dus ‘end’ en ‘home’ werken niet.

Ik kan wel alle andere tabbladen openen.
Overigens werk de pagina vernieuwen ook niet, dat geeft me een blanke pagina met een grijze achtergrond.

Het forum in een nieuw tabblad openen werkt wel.
Misschien even de cookies verwijderen?
Zelf kon ik van het weekend nergens op reageren via de pc, pas nadat ik de cookies had verwijderd werkte alles weer als gewoon.
 
Misschien even de cookies verwijderen?
Zelf kon ik van het weekend nergens op reageren via de pc, pas nadat ik de cookies had verwijderd werkte alles weer als gewoon.
Zal ik later vandaag eens proberen, maar het is wel vreemd vind ik, dat dit alleen op het forum speelt.
 
Zal ik later vandaag eens proberen, maar het is wel vreemd vind ik, dat dit alleen op het forum speelt.
Het kan echt wel Nicole. Zelf al bijvoorbeeld meegemaakt dat ik een provider alleen kon openen op de normale manier in Firefox. Had te maken met erkenning van licenties volgens mij bij Google.
 
Ik heb regelmatig dat als ik de zoekfunctie gebruik ik de melding krijg dat een zoekwoord niet gebruikt is omdat het te kort was. Een woord van 3 letters is te kort voor de zoekmachine. Ik weet niet of anderen hier ook regelmatig tegenaan lopen, maar is het een idee om dit te veranderen?
Wat is het doel eigenlijk van woorden tot 3 letters uit te sluiten? Ik ga er tenminste van uit dat het in mijn geval steeds om woorden of afkortingen van 3 letters gaat.

Dan grijp ik maar weer naar Google.

Voorbeeldje van de melding die ik net kreeg:


  1. De volgende woorden werden niet opgenomen in je zoekopdracht omdat ze te kort, te lang, of te gewoon waren: jbl

 
Ik heb regelmatig dat als ik de zoekfunctie gebruik ik de melding krijg dat een zoekwoord niet gebruikt is omdat het te kort was. Een woord van 3 letters is te kort voor de zoekmachine. Ik weet niet of anderen hier ook regelmatig tegenaan lopen, maar is het een idee om dit te veranderen?
Wat is het doel eigenlijk van woorden tot 3 letters uit te sluiten? Ik ga er tenminste van uit dat het in mijn geval steeds om woorden of afkortingen van 3 letters gaat.

Dan grijp ik maar weer naar Google.

Voorbeeldje van de melding die ik net kreeg:


  1. De volgende woorden werden niet opgenomen in je zoekopdracht omdat ze te kort, te lang, of te gewoon waren: jbl

Je hebt gelijk, JBL werkt niet terwijl het iets is in onze hobby welke met regelmaat voorkomt, iets voor de admins.
 
Je hebt gelijk, JBL werkt niet terwijl het iets is in onze hobby welke met regelmaat voorkomt, iets voor de admins.
Ook als je bv op CPO kreeftje zoekt loop je er tegenaan. En wat te denken van al merken ledlampen.
 
Ook als je bv op CPO kreeftje zoekt loop je er tegenaan. En wat te denken van al merken ledlampen.
Je hebt gelijk, maar geen idee of dat tot zoverre aan te passen is, maar het heeft de aandacht.
 
Ik heb nog iets vreemds opgemerkt op het forum.
Als je bovenaan op het belletje klikt, krijg je een uitrol'menu' waar je je ongelezen berichten op draadjes kunt zien.
Klik je daar nou onderaan op 'toon alles' krijg je het in een volledig venster te zien.

Nou is het zo dat je in dat uitrol'menu' ook kunt klikken op de berichten waarvoor je een waardering hebt gehad. Dit gaat niet als je de nieuwe berichten in een heel venster bekijkt.

Ben ik nog te volgen? :DD

Dat laatste vind ik jammer, ik weet soms echt niet meer wat ik schreef waar ik een waardering voor kreeg. Soms wil ik dat toch even zien. Het zou handig zijn als je de waarderingen ook kunt aanklikken als je ze in een volledig venster bekijkt.
 
Ik heb nog iets vreemds opgemerkt op het forum.
Als je bovenaan op het belletje klikt, krijg je een uitrol'menu' waar je je ongelezen berichten op draadjes kunt zien.
Klik je daar nou onderaan op 'toon alles' krijg je het in een volledig venster te zien.

Nou is het zo dat je in dat uitrol'menu' ook kunt klikken op de berichten waarvoor je een waardering hebt gehad. Dit gaat niet als je de nieuwe berichten in een heel venster bekijkt.

Ben ik nog te volgen? :DD

Dat laatste vind ik jammer, ik weet soms echt niet meer wat ik schreef waar ik een waardering voor kreeg. Soms wil ik dat toch even zien. Het zou handig zijn als je de waarderingen ook kunt aanklikken als je ze in een volledig venster bekijkt.
Dat gaat wel, maar dan moet je even in de zin kijken waar er een onderlijn komt, alleen daar kan je op klikken.
 
Dat gaat wel, maar dan moet je even in de zin kijken waar er een onderlijn komt, alleen daar kan je op klikken.
Verhip, ik klikte dus er naast. Op het verkeerde been gezet denk ik omdat (donker thema) deze berichten niet lichtgrijs kleuren. Of ben ik nou ook weer in de bonen? ;)
 
Ik heb regelmatig dat als ik de zoekfunctie gebruik ik de melding krijg dat een zoekwoord niet gebruikt is omdat het te kort was. Een woord van 3 letters is te kort voor de zoekmachine. Ik weet niet of anderen hier ook regelmatig tegenaan lopen, maar is het een idee om dit te veranderen?
Wat is het doel eigenlijk van woorden tot 3 letters uit te sluiten? Ik ga er tenminste van uit dat het in mijn geval steeds om woorden of afkortingen van 3 letters gaat.

Dan grijp ik maar weer naar Google.

Voorbeeldje van de melding die ik net kreeg:


  1. De volgende woorden werden niet opgenomen in je zoekopdracht omdat ze te kort, te lang, of te gewoon waren: jbl

Zoekfunctie stond op minimaal 4 letters, deze naar 2 gezet. :))
 
Wil ik iedereen en goede middag toe wensen krijg je dit in het goedemorgen topic
Schermafdruk op 2021-04-14 14-08-46.png

waar is het txt vlak gebleven dan.
kan nu niets schrijven :cry:
 
Vreemd Jaap en heeft het niet te maken met cookies? Ik heb het ook eens gehad kan ik je zeggen en heb toen alles opgeschoond en hier hielp dat.
 
Wil ik iedereen en goede middag toe wensen krijg je dit in het goedemorgen topic
Bekijk bijlage 323463
waar is het txt vlak gebleven dan.
kan nu niets schrijven :cry:
Vreemd Jaap en heeft het niet te maken met cookies? Ik heb het ook eens gehad kan ik je zeggen en heb toen alles opgeschoond en hier hielp dat.
Ik had dat laatst ook, en nadat ik de cookies had verwijderd was het weer goed.
 
koek trommel geledigd helaas geen resultaat op goedemorgen topic
 
Vreemd Jaap en hier hielp het gebruik van de ccleaner destijds wel.
 
Vreemd Jaap en hier hielp het gebruik van de ccleaner destijds wel.
Is ook sinds vandaag heb er nog nooit last van gehad
systeem is ook niet opgewaardeerd of zo zelfde als gister toen geen problemen
 
Is ook sinds vandaag heb er nog nooit last van gehad
systeem is ook niet opgewaardeerd of zo zelfde als gister toen geen problemen
Niet alleen je cookies wissen maar ook je browsergeschiedenis en cache legen, als dat volloopt krijg je ook dit soort problemen
 
Niet alleen je cookies wissen maar ook je browsergeschiedenis en cache legen, als dat volloopt krijg je ook dit soort problemen
Dat gebeurt hier automatisch als beveiliging bij het afsluiten van de browser
Maar goed dat je mee denkt (y)
 
Puntje van vertaling, geen ramp uiteraard maar staat wat vreemd zo half EN/NL, misschien kan het worden aangepast.

IMG_2717.png
 
Krijg ik 2 meldingen dat Jessicapilon een bericht van mij geciteerd zou hebben in het "show je lelijkste bak ooit"topic en datzelfde bericht was geliket door gino. Foutje want het ging om een bericht van esthervisjes wat geciteerd werd en geliked werd
 
niet om het 1 of ander maar was het niet zo dat als je donateur bent je geen reclame meer kreeg
Schermafdruk op 2021-06-18 19-35-32.png

En dat nadat ik al zo lekker gegeten heb en volgens de hart dokter bovenstaande moest minderen :cry: ;)
lijkt me toch niet de bedoeling als donateur dat je nog last hebt van reclame
 

Terug
Bovenaan