T
TonHageraats †
Guest
Wat gebeurt er dan Ben, je kan niet bewerkenen ik merk na plaatsing een fout op
Wat gebeurt er dan Ben, je kan niet bewerkenen ik merk na plaatsing een fout op
Dat weet ik dus niet. Je muisaanwijzer blijft dan een pijl i.p.v. de knipperende cursor aanduiding waardoor er geen tekst te plaatsen is. Iets zit er dan kennelijk vast. Als gezegd, even naar een ander item schakelen en dan weer terug naar je post blijkt de oplossing maar goed, het hoort niet zo. Het is trouwens ook niet altijd zo, wel vaak nu.Wat gebeurt er dan Ben, je kan niet bewerken
Wanneer ik een topic aanklik blokkeert de hele pagina en krijg ik in het midden van de pagina onderstaand schermpje gepresenteerd.
Daarbij is het de bedoeling dat je, alvorens onbekommerd verder te surfen op het wereldwijdewonderweb, eerst probeert om dit leuke venstertje te sluiten via de 'Sluiten" knop.
Top!
Een extraatje als het ware!
Ik krijg die meldingen ook helaas.Hier heb ik ook last van op het moment ik via de computer het forum bezoek....
Als ik op de hoofdpagina naar beneden scroll om meer nieuwe berichten te zien aan de rechterkant moet ik eerst helemaal naar beneden voordat deze mee scrollt. Is het mogelijk deze vast te zetten op de pagina zodat je meteen meer ziet?
Ik in mijn bak
Oftewel: ik heb gewoon visjes.
Op mijn mobiel
Op de forumlijst
Oftewel: ik heb gewoon visjes.
Op mijn mobiel
Ik in mijn bak
Ik zie weer visjes!Ik weet niet als iemand dit nog gemerkt heeft, maar ik mis de visjes in de forumlijst... dit zijn nu gewoon standaard iconen
Zag ze net ook!! Super @MarcelIk zie weer visjes!
Heb ik ook, maar alleen met dat topicSommige topics kan ik niet open, en krijg ik deze melding.
Zie url: https://aquaforum.nl/threads/juwel-rio-350-of-aqualantis-fusion-pro-120x60.172545
Bekijk bijlage 317792
Selecteer invoegen, volledige afbeelding.Bestand toevoegen werkt hier ook al lange tijd niet goed.
Zie knipsel.
Ik moet op de gok ergens klikken op het balkje en verwijder de bijlage dan soms weer perongeluk.
Windows 10, Chrome. Laatste versies.
Bekijk bijlage 317825
Klopt maar dan kun je geen miniatuur invoegen toch? Of mis ik iets?Selecteer invoegen, volledig afbeelding.
Dan gaat het wel goed.
Klopt maar dan kun je geen miniatuur invoegen toch? Of mis ik iets?
Ik snap wat je bedoelt maar de optie om een afbeelding als miniatuur in te voegen via 'Voeg bestand toe' zou toch gewoon moeten werken. Er omheen werken kan, dat is waar.Als je het plaatst zoals het daar nu staat, wordt het als miniatuur weergeven.
Als je de afbeelding volledig invoegt, zie je geen miniatuur maar de volledige afbeelding in je bericht.
Wellicht begrijp ik je verkeerd maar dat heb ik ook. Je moet op het balkje klikken maar niet per ongeluk op het prullenbakje want dan is ie inderdaad weer weg.Bestand toevoegen werkt hier ook al lange tijd niet goed.
Zie knipsel.
Ik moet op de gok ergens klikken op het balkje en verwijder de bijlage dan soms weer perongeluk.
Windows 10, Chrome. Laatste versies.
Bekijk bijlage 317825
Ik kan hem (vreemd genoeg) dan wel weer openen.Sommige topics kan ik niet open, en krijg ik deze melding.
Zie url: https://aquaforum.nl/threads/juwel-rio-350-of-aqualantis-fusion-pro-120x60.172545
Bekijk bijlage 317792
Welke is jou laatste post daarin Thea?Ik kan hem (vreemd genoeg) dan wel weer openen.
Bekijk bijlage 317829
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.