en nu?
Ik denk dat dat bij jou lokaal is, hier bemerk ik dat niet.Het ligt misschien aan mij, maar ik zie in de forumlijst alles dubbel qua namen?
Het ligt misschien aan mij, maar ik zie in de forumlijst alles dubbel qua namen?
Gelukkig mag je hier vinden wat je wil 😉En ik maar zoeken van de week, moest er zelfs een modje voor stalken..
Bekijk bijlage 312450
Bekijk bijlage 312451
Je kunt in het ACP bij nodes in plaats van bv. het tweede, onderstaande woord ‘algen’ ook een tekst plaatsen met bv. ’Hier kun je alles over Algen lezen 😉
Een vraag.
Voorheen kon ik de reclame uitschakelen? Ben weer actief op het forum, soms een jaar minder actief.
Heb de overgang van de oude layout naar de nieuwe niet echt actief meegemaakt.
Maar dacht dat ik dit ergens kon uitzetten.
Ik ben ook een tijd niet geweest en vind de grote Google Adsense reclames die niets met aquaria e.d. te maken hebben erg storend. Dat je dit nou voor alleen ‘gasten’ instelt lijkt mij logischer. Een weldenkend lid klikt er toch niet op.Een vraag.
Voorheen kon ik de reclame uitschakelen? Ben weer actief op het forum, soms een jaar minder actief.
Heb de overgang van de oude layout naar de nieuwe niet echt actief meegemaakt.
Maar dacht dat ik dit ergens kon uitzetten.
Ik snap de hint... is niet veel om deze mooie site in de lucht te houden🤔
Ik snap de hint... is niet veel om deze mooie site in de lucht te houden🤔
Welke telefoon en welke browser?Ff een melding. Op de telefoon verdwijnt de functionaliteit als wordt lichtgrijs. 2e punt is de mogelijkheid om landscape of normale positie telefoon meerdere keuzes te hebben bij 👍gebruik van..werkt niet. Ik kan alleen op vuistje plaatsen of weer verwijderen of zie screenshot na lang aanraken.
Ook met Samsung Internet?Issue bestaat in chat. Maar probleem met editor in zowel chat als forum ontstaat dat.
Chrome, Samsung browser geen idee.Ook met Samsung Internet?
Volgens mij bedoeld hij de icoontjes die je kan aanklikken als je met de cursor op het grijze vlak gaat staan waarin staat wanneer de post is geplaatst.Let op! ik snap wat het is. je ziet ook in die rij een tandwiel. die moet groen zijn dan kan je smileys kiezen.
ben ik achter gekomen 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.