Zover ik uit de chat begrijp doet dit zich enkel voor bij de fullchat en niet als je de chat boven of onder het forum hebt.
Dat is de BBcode, voorheen zag deze eruit als een raderwieltje** Update **
Ik heb inmiddels gevonden dat op de telefoon door te klikken op [ ] de editor weer tevoorschijn komt.
Deze vraag laat ik even over aan de mensen welke een it opleiding hebben gehad, of zelf even google raadplegen.Waar staat een BB code precies voor, wat is de functie?
Oooh is het dat! Bedankt John ik meende het te kennen en nu weet ik het weer oude forumtijden op een ander forum, andere bouwer doet herleven. Zoals met
[. ] u, i, b, quote, URL [ / s. Zoveel gebruikt voor de editor!
Bedank google maar want wat het is dat zegt me ook niks hoor want ik dacht dat dat stond voor Bob de Bouwer 😉Bedankt John
Wat ik dus zei 😉 thans ik zei tandwiel. Maar ik verdien een schouderklopje 👍Dat is de BBcode, voorheen zag deze eruit als een raderwieltje
Waar staat een BB code precies voor, wat is de functie?
John is alleen bekend met BKcode.Nee John echt niet... Volgens mij staat BB voor Brigitte Bardot. 🙂
Ach ja, kroketten bakken in pannenJohn is alleen bekend met BKcode.
Dankzij BBcode. Super man. Ben blij voor jeOkee, in ieder geval is voor mij opgelost dat ik de functies van de editor kan gebruiken.🙂
Bericht is goed bedoelt. Niks met sarcasme of cynische aard te makenIk snapte er eerst echt niets van Ancistruz. Via nogal een grote omweg zocht ik een methode om de editor op de telefoon weer te activeren. En met het symbool gaat het heel eenvoudig. Zeker met een afbeelding invoegen is het gemakkelijk.
Naja de oplossing gaf ik je al. Alleen een icon was veranderd.Van mijn kant ook niet Ancistruz maar ik vertelde ff de achtergrond van mijn probleem. Met een klein puzzelstukje vond ik toevallig de oplossing.
Dat zal zijn omdat jij dagelijks of regelmatig alle cookies wist, waardoor de vraag blijft komen.Waarom blijft Aquaforum vragen om de pushmeldingen aan te zetten? Al dikwijls heb ik aan gegeven dat dit niet hoeft en tevens gemeld dat dit ook niet meer gevraagd behoeft te worden. Misschien is het beter om dit om te keren, Push meldingen staan standaard uit en kunnen desgewenst aangezet worden. Dat is m.i. in elk geval de manier zoals het hoort.
Dat kan inderdaad maar dan nog blijft de vraag waarom dit niet omgekeerd kan werken. Pushmeldingen staan uit maar kunnen desgewenst aangezet worden. Zo hoort het namelijk.Dat zal zijn omdat jij dagelijks of regelmatig alle cookies wist, waardoor de vraag blijft komen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.