Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


** Update **
Ik heb inmiddels gevonden dat op de telefoon door te klikken op [ ] de editor weer tevoorschijn komt.
 
Aach kijk ik heb ff gegoogled maar kwam ook niet verder. Ik heb er al vaker van gehoord maar echt weten wat het is nee. Een programmeur weet er meer van idd.
 
In ieder geval de editor verschijnt en verdwijnt door ook dat tekentje op de telefoon aan te raken.
 
Als je het veelvuldig gebruikt hebt, lijkt mij dat je vraagstelling niet correct is? Als ik naar Google ga en in type wat is bbcode dan krijg ik redelijk veel hits.
 
Okee, in ieder geval is voor mij opgelost dat ik de functies van de editor kan gebruiken.:)
 
Ik snapte er eerst echt niets van Ancistruz. Via nogal een grote omweg zocht ik een methode om de editor op de telefoon weer te activeren. En met het symbool gaat het heel eenvoudig. Zeker met een afbeelding invoegen is het gemakkelijk.
 
Ik snapte er eerst echt niets van Ancistruz. Via nogal een grote omweg zocht ik een methode om de editor op de telefoon weer te activeren. En met het symbool gaat het heel eenvoudig. Zeker met een afbeelding invoegen is het gemakkelijk.
Bericht is goed bedoelt. Niks met sarcasme of cynische aard te maken
 
Van mijn kant ook niet Ancistruz maar ik vertelde ff de achtergrond van mijn probleem. Met een klein puzzelstukje vond ik toevallig de oplossing.
 
Van mijn kant ook niet Ancistruz maar ik vertelde ff de achtergrond van mijn probleem. Met een klein puzzelstukje vond ik toevallig de oplossing.
Naja de oplossing gaf ik je al. Alleen een icon was veranderd.
[ ] was eerst een tandwiel
 
Kan die lijst aan de rechterkant "nieuwste berichten' niet wat langer worden ???
 
Zo kun je nagaan wat een aanpassing van editor veel verschil kan maken. Ik zocht naar een tandwiel en dat was er niet.
 
Waarom blijft Aquaforum vragen om de pushmeldingen aan te zetten? Al dikwijls heb ik aan gegeven dat dit niet hoeft en tevens gemeld dat dit ook niet meer gevraagd behoeft te worden. Misschien is het beter om dit om te keren, Push meldingen staan standaard uit en kunnen desgewenst aangezet worden. Dat is m.i. in elk geval de manier zoals het hoort.
 
Waarom blijft Aquaforum vragen om de pushmeldingen aan te zetten? Al dikwijls heb ik aan gegeven dat dit niet hoeft en tevens gemeld dat dit ook niet meer gevraagd behoeft te worden. Misschien is het beter om dit om te keren, Push meldingen staan standaard uit en kunnen desgewenst aangezet worden. Dat is m.i. in elk geval de manier zoals het hoort.
Dat zal zijn omdat jij dagelijks of regelmatig alle cookies wist, waardoor de vraag blijft komen.
 
Dat zal zijn omdat jij dagelijks of regelmatig alle cookies wist, waardoor de vraag blijft komen.
Dat kan inderdaad maar dan nog blijft de vraag waarom dit niet omgekeerd kan werken. Pushmeldingen staan uit maar kunnen desgewenst aangezet worden. Zo hoort het namelijk.
 
Alle kleuren ineens veranderd?
0B74E899-3685-4EE6-B732-577B317A577A.jpeg
 
Inderdaad, en waar zijn de reclames gebleven?

Die mogen ook wel wegblijven als herstellen te veel moeite is. 🤓
 
Ik mis ook knoppen onderin op de telefoon.
 
Default styles....zit momenteel een bug in de andere styles...
 
Er is iets vreemds aan de hand. Zodra ik hier iets post en ik merk na plaatsing een fout op kan ik via de bewerken knop weer terug naar mijn bericht maar kan dan vervolgens veelal niets meer doen. Alles blijkt op de een of andere manier vast te zitten. Een paar keer heen en weer klikken met een ander item geeft pas weer de mogelijkheid om mijn fout te herstellen. Heb ik dit alleen of komt dit meer voor?
 
Wat gebeurt er dan Ben, je kan niet bewerken :juggle:
Dat weet ik dus niet. Je muisaanwijzer blijft dan een pijl i.p.v. de knipperende cursor aanduiding waardoor er geen tekst te plaatsen is. Iets zit er dan kennelijk vast. Als gezegd, even naar een ander item schakelen en dan weer terug naar je post blijkt de oplossing maar goed, het hoort niet zo. Het is trouwens ook niet altijd zo, wel vaak nu.
 

Terug
Bovenaan