Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


mooi, dan laat ik die image-optimizer add-on uit staan...
 
IMG_20200810_193138.jpg

(y) (y) (y) (y)
 
Vaag.. het viel mij op dat het 1tje nog mankeerde dus die even toegevoegd is die nu grijs en wil niet wit, ja echt he

2020-10-22_16-30-12.png
 
Ik krijg wel meldingen in het menu. Maar er komt geen rood (ongelezen) melding meer bij.
Meldingen van reacties bijv.
 
Ik denk dat je het kleine onderschrift onder de dikke tekst bedoeld?
Dat is nu eenmaal zo, en niemand die zich daar aan stoort.
 
En ik maar zoeken van de week, moest er zelfs een modje voor stalken..

2020-11-20_10-57-36.jpg


2020-11-20_10-59-39.jpg
 
Een vraag.

Voorheen kon ik de reclame uitschakelen? Ben weer actief op het forum, soms een jaar minder actief.
Heb de overgang van de oude layout naar de nieuwe niet echt actief meegemaakt.

Maar dacht dat ik dit ergens kon uitzetten.
 
Een vraag.

Voorheen kon ik de reclame uitschakelen? Ben weer actief op het forum, soms een jaar minder actief.
Heb de overgang van de oude layout naar de nieuwe niet echt actief meegemaakt.

Maar dacht dat ik dit ergens kon uitzetten.

Zodra je donateur wordt is de reclame weg :))

 
Een vraag.

Voorheen kon ik de reclame uitschakelen? Ben weer actief op het forum, soms een jaar minder actief.
Heb de overgang van de oude layout naar de nieuwe niet echt actief meegemaakt.

Maar dacht dat ik dit ergens kon uitzetten.
Ik ben ook een tijd niet geweest en vind de grote Google Adsense reclames die niets met aquaria e.d. te maken hebben erg storend. Dat je dit nou voor alleen ā€˜gastenā€™ instelt lijkt mij logischer. Een weldenkend lid klikt er toch niet op.
 
Ik snap de hint... is niet veel om deze mooie site in de lucht te houdenšŸ¤”

Het is geen hint, het is de enige optie :)) (of een ad-blocker gebruiken)
Zelf vind ik 25euro p/j niet veel voor een platform wat ik dagelijks gebruik, maar dat is ieder voor zich uiteraard.
 
Ff een melding. Op de telefoon verdwijnt de functionaliteit als wordt lichtgrijs. 2e punt is de mogelijkheid om landscape of normale positie telefoon meerdere keuzes te hebben bij šŸ‘gebruik van..werkt niet. Ik kan alleen op vuistje plaatsen of weer verwijderen of zie screenshot na lang aanraken.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20201211-073156_Chrome.jpg
    Screenshot_20201211-073156_Chrome.jpg
    103.3 KB · Weergaven: 139
Ff een melding. Op de telefoon verdwijnt de functionaliteit als wordt lichtgrijs. 2e punt is de mogelijkheid om landscape of normale positie telefoon meerdere keuzes te hebben bij šŸ‘gebruik van..werkt niet. Ik kan alleen op vuistje plaatsen of weer verwijderen of zie screenshot na lang aanraken.
Welke telefoon en welke browser?
 
Op dit moment Samsung Galaxy A40. Chrome. Het enige dat nu heeft geholpen is via instellingen telefoon, apps, Chrome - opslag, alles wissen. Editor is dan weer operationeel op Chrome.
 
Dat is Chrome eigen. Probeer eens een tijdje op de Explorer van Samsung zelf te werken.
 
hoe bedoel je ?
issue gaat over de chat. of ga je verder over in de chat?
 
Issue bestaat in chat. Maar probleem met editor in zowel chat als forum ontstaat dat.
 
Zover ik weet heb je dit al eerder gehad of het was Annemarie die de icoontjes daar niet kon gebruiken en later werkte dat wel weer. Wat er toen is veranderd dat herinner ik me niet.
 
Nee, bij Samsung browser kan ik ook geen šŸ˜‚ in de chat kiezen, wel met keyboard telefoon. SwiftKey.
 
Let op! ik snap wat het is. je ziet ook in die rij een tandwiel. die moet groen zijn dan kan je smileys kiezen.
ben ik achter gekomen :D
 
Let op! ik snap wat het is. je ziet ook in die rij een tandwiel. die moet groen zijn dan kan je smileys kiezen.
ben ik achter gekomen :D
Volgens mij bedoeld hij de icoontjes die je kan aanklikken als je met de cursor op het grijze vlak gaat staan waarin staat wanneer de post is geplaatst.
 
Zover ik uit de chat begrijp doet dit zich enkel voor bij de fullchat en niet als je de chat boven of onder het forum hebt.
 
De site is echt onwijs traag vandaag. Een berichtje typen gaat met horten en stoten. Op andere sites en apps nergens last van.
 

Terug
Bovenaan