Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


niet om het 1 of ander maar was het niet zo dat als je donateur bent je geen reclame meer kreeg
Bekijk bijlage 327082
En dat nadat ik al zo lekker gegeten heb en volgens de hart dokter bovenstaande moest minderen :cry: ;)
lijkt me toch niet de bedoeling als donateur dat je nog last hebt van reclame
Ik ga het even doorgeven Jaap, dank voor het melden.
 
Ligt het aan mijn worstenvingers? Of ben ik gewoon beperkt?
Maar ik druk telkens op “enable chat” als ik terug wil naar het subforum van het topic wat ik aan het lezen was..

gaat om Safari op IOS, ik maak gebruik van de purify app om scripts te blocken maar AF staat op de white-list
 
weird...weet alleen dat vd week ivm een update de naam van de cookies is gewijzigd....
kun je daar iets mee?
 
weird...weet alleen dat vd week ivm een update de naam van de cookies is gewijzigd....
kun je daar iets mee?
Ik zou niet weten wat.
F531D70D-18BD-4BD0-9724-04CCF23B4606.png

Bij mij ziet het er dus zo uit, wat ervoor zorgt dat ik soms de chat activeer als ik terug wil naar een sectie of subforum
 
Is er afgelopen paar uur iets veranderd?

Hier ziet de site er ineens zo uit.

AF110167-0EC3-4A48-898F-B9DA12757890.png
 
Ik geef het even door Marcel alhoewel ik hier niks anders zie dan eerder op de dag.

Edit: ik zie dit ook voor de duur van 1 seconde als ik de hoofdpagina laadt maar dat hersteld gelijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik geef het even door Marcel alhoewel ik hier niks anders zie dan eerder op de dag.

Edit: ik zie dit ook voor de duur van 1 seconde als ik de hoofdpagina laadt maar dat hersteld gelijk.
Hier herstelt het niet, sterker nog, ik zie het ook wel eens zo:

Knipsel.JPG
 
Volgens mij is de oplossing het in memoriam onder of boven de banner de plaatsen en niet tussen de banner en het menu aan de rechterkant in.
 
1631210682215.png


Hier is het zo .
Bij die limburgers heb je altijd iets speciaals hahaha gelukkig hebben ze daar nu ook al internet
 
Lijkt aan forumstijl te liggen. In illuminate dark heb ik hetzelfde issue, wanneer ik het forum in default 'skin' open, is het wel netjes contained in dat vakje.
 
Lijkt aan forumstijl te liggen. In illuminate dark heb ik hetzelfde issue, wanneer ik het forum in default 'skin' open, is het wel netjes contained in dat vakje.
Bij mij is het in illuminate light ook helemaal doorgelopen. In uniform dark dan weer niet.
 
Mee eens, heel erg nette oplossing!
 
HaiHo via de benodigde methode om iets te uploaden, afbeelding in de chat krijg ik een vreemd beeld. ik heb alle afbeeldingen verwijderd die ik zag, waren er geen 1000 naar mijn mening. Ik krijg dit resultaat op telefoon en laptop in de chat.

Daarom even hier de vermelding.
Schermopname (149).png
 
En inmiddels denk ik maar dat het me duidelijk is. Ik denk, het lijkt alsof het nu anders werkt. De server laat een kennisgeving zien zo lijkt het me.
 
Ja dat viel mij ook al op Andre. Dat was voorheen hier ook niet maar je kan gewoon uploaden en plaatsen in de chat.
 
iemand een idee g hou ik dit weg krijg
Schermafdruk op 2021-10-27 00-49-59.png
 
Ik zie dit voor het eerst maar lukt dat niet met backspace Jaap?
 
En jawel daar is de reclame weer.
Netjes je 25 euro betaalt (8 okt)en als nog reclame :madd:
Marcel wakker worden.;)
betaling via paypal
 
Beetje onhandig bij plakken als je een vetgedrukte kop plakt

zoals -plakplak-

17 REAGUURSELS, dan is het niet mogelijk om het standaard lettertype en groote (14) terug te kiezen in opmaak, je zou gewoon standaard tekst in grootte en lettertype moeten kunnen kiezen

 
Ik bekijk net het forum nog eens op mijn mobiel (wat al een tijdje geleden is), en moet opmerken dat de mobiele weergave echt een stuk verbeterd is ten opzichte van vroeger. Het is nu echt fijn om het forum ook met een mobiel te bezoeken, zeer responsief. Goed zo :thumbs:
 
Ik bekijk net het forum nog eens op mijn mobiel (wat al een tijdje geleden is), en moet opmerken dat de mobiele weergave echt een stuk verbeterd is ten opzichte van vroeger. Het is nu echt fijn om het forum ook met een mobiel te bezoeken, zeer responsief. Goed zo :thumbs:
Nou Ce ook wel fijn om een positief geluid van jou te horen hierover:thumbs:
 
Krijg ineens een heel ander formaat te zien en d emelding dta mijn browser verouderd zou zijn? ik gebruik gewoon google chrome
prntscrn.jpg
 
Krijg ineens een heel ander formaat te zien en d emelding dta mijn browser verouderd zou zijn? ik gebruik gewoon google chrome
Bekijk bijlage 336823
Ik schreef er net over in het GMT, ik krijg dezelfde melding.
Website is maar slecht te lezen op deze manier. En reageren is bijna niet meer mogelijk. Hier ook gewoon Chrome.
 
software hikje denk ik is hier nu weer gewoon na verversen met F5 firefox
Geen hikje dus heb het nu weer
 
Hier ook een hikketikjuh. Melding oude browser en bij users who are vieuwing the threads staat naam en tijd aan elkaar
 
Avatars niet zichtbaar, invoerveld nog maar heel klein, geen opties voor tekstopmaak of smilies invoegen. Smilies onder berichten staan 'op elkaar' in plaats van naast elkaar. Forum is af en toe erg traag. Zit iemand aan de knoppen te draaien ;)
 
Ook corrigeren is niet mogelijk. Nee meneer de agent (H)ik heb niet gedronken hoor, echt niet, hik. 😁
 

Terug
Bovenaan