Wat is er nieuw

Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort

Ik krijg die melding ook wel eens als ik chrome open en dit forum stond nog open.
Ik verhelp het door de pagina een keer te herladen.

Ik denk dat het bij mij een andere oorzaak heeft, maar heb er geen last van. Moet ik mn paginas maar netjes afsluiten🤣

Bijlagen

• Screenshot_20250226_165310_Chrome.jpg
    Screenshot_20250226_165310_Chrome.jpg
    88.4 KB · Weergaven: 35
Ik denk dat dat ook bijna niet te voorkomen is, je browser onthoud de tijden dat je online bent.
Als je zoals in mijn geval, de browser afsluit met de pagina open en (veel) later terugkomt, dan vraagt je browser wat info op van de website en dat komt dan niet overeen met de tijd die de browser nog in zijn cache heeft staan.

(simpele uitleg, ik zal vast wat termen verkeerd gebruiken, maar volgens mij komt het hier op neer)

Ik heb het ook regelmatig en als ik op het AF zit en stop dan gaat de laptop na 5 min in slaapstand en als ik dan weer hem activeer met de muis dan zie ik die melding ook vaak maar niet altijd raar genoeg.

Ik kan geen likes meer geven, bij geen enkel topic.

Bekijk bijlage 385368
Om 13.36 heb je nog geliked in het offtopic topic volgens mij.
Beter gezegd op een post van 13.36 terwijl je om 12.09 de melding deed dus zover ik dan begrijp wilde het wel na je eerste melding om te liken toch?

Om 13.36 heb je nog geliked in het offtopic topic volgens mij.
Beter gezegd op een post van 13.36 terwijl je om 12.09 de melding deed dus zover ik dan begrijp wilde het wel na je eerste melding om te liken toch?
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt maar liken kan ik nog steeds niet.

1740778087297.png

Denk dat ik niet goed heb gekeken gister met die like. Heb jij dit niet al een keer eerder gehad want in diverse topics zie ik leden gewoon wel liken.

Denk dat ik niet goed heb gekeken gister met die like. Heb jij dit niet al een keer eerder gehad want in diverse topics zie ik leden gewoon wel liken.
Niet dat ik weet.

1740830224994.png

Beste allemaal,
We hadden dit weekend problemen op de server, op zondag 2 maart 2025, rond 17:00 uur, forum gesloten, en helaas een backup terug moeten zetten van zondag 2-3-25, 03:45 uur na oplossen van het probleem.
Dan zie ik dat de laatste posting van zateravond 21:45 is, dus toen zat het al niet goed. Hopelijk weer even rust.... 🙂

@Marcel
Ik kan al een tijdje geen posts meer liken. Ik lijk de enige te zijn met dit probleem. Het terugzetten van de backup heeft mijn probleem in elk geval niet opgelost.

ik wel....
zie je een foutmelding, printscreentje ofzo?

heb net even met jouw account ingelogd, en dat lukt me wel, dus ligt niet aan het forum lijkt me...

Verder zijn er ook geen geluiden dat men niet kan liken.

Zijn topics (of iig de plain tekst) nog terug te halen zodat ik niet m’n originele post opnieuw hoef te maken?

Zijn topics (of iig de plain tekst) nog terug te halen zodat ik niet m’n originele post opnieuw hoef te maken?
Ik ben bang van niet.

Ik ben ook bang van niet tenzij ik aan de knoppen ga zitten :DD
Denk dat @Marcel je vraag wel kan bevestigen.

Maar hoe werkt het nu mer de server die een foutmelding geeft als je wat wilt toevoegen aan je tekst?

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je een screenshot met wat je bedoeld Andre?

Dat is dus niet verholpen begrijp ik Andre en ik meld dat nog een keer.

Sinds gisteren krijg ik ook constant deze melding.

Sinds mijn berichtje van vanmorgen nu de melding niet meer gehad. Dus het lijkt voor mij nu wel verholpen

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan