Ja, het probleem lag dus NIET aan mijn kant……. Als het nou gewoon eens normaal en soepel verloopt waarom moet er dan steeds een update oid komen waardoor weer andere problemen, zoals dubbel posten, ontstaan? Niet elke verbetering is vooruitgang he.Er is het e.e.a. gebeurt en hopelijk heeft dat resultaat dus graag horen wij of er nog dubbele posten verschijnen en hoe het met de reclame zit nu.
Er staan nu minder reclame add-ons aan.
Waarom moet er dan steeds een update oid komen waardoor weer andere problemen,
Er staan nu minder reclame add-ons aan.
Ik ben geen techneut Albert maar updates zijn zover ik weet wel nodig af en toe en natuurlijk wordt getracht om dat probleemloos te laten verlopen.Ja, het probleem lag dus NIET aan mijn kant……. Als het nou gewoon eens normaal en soepel verloopt waarom moet er dan steeds een update oid komen waardoor weer andere problemen, zoals dubbel posten, ontstaan? Niet elke verbetering is vooruitgang he.
Denk dat ze bang zijn dat je dan volgend jaar in een Bentley rijd 😃Wat ik in die lange periode van deze discussie eigenlijk nooit goed begrepen heb, is dat 2 euro per maand voor sommigen te veel gevraagd is, ik kan nooit in iemands portemonnee kijken, maar de gemiddelde aquariaan is een veelvoud van dit bedrag per maand kwijt aan zijn hobby
Denk dat ze bang zijn dat je dan volgend jaar in een Bentley rijd 😃
Hier ook als ik op de VPN zit.Mobiel (iOS en iPad OS) kan ik niet meer op het forum. Niet met WiFi en niet met 5G. Ook niet op de Wifi via een andere provider.
Ik moest ook opnieuw inloggen op mobiel om het forum te bezoeken (niet via PC) en kreeg toen deze melding.
Deze meldig heeft iemand eerder al gepost.
Bekijk bijlage 395100
Ik zit niet op VPN, ik heb niks veranderd aan de instellingen van de telefoon. Van de week kon ik nog gewoon het forum op met mijn mobiele telefoon.Hier ook als ik op de VPN zit.
Welke software gebruik je?Hier geen problemen met mobiel
iOS 26.2..1Welke software gebruik je?
Ik hier laatste versie iOS en Safari.
iOS 26.3iOS 26.2..1
Net geüpdate naar 26.3 en geen problemen hieriOS 26.3
iPad ligt aan de lader, heeft geen iPad OS 26.
@biljoenblikMobiel (iOS en iPad OS) kan ik niet meer op het forum. Niet met WiFi en niet met 5G. Ook niet op de Wifi via een andere provider.
Ik moest ook opnieuw inloggen op mobiel om het forum te bezoeken (niet via PC) en kreeg toen deze melding.
Deze meldig heeft iemand eerder al gepost.
Bekijk bijlage 395100
Hier ook niet. Maar ik heb die melding de afgelopen weken ook wel eens gehad. Na een paar keer proberen en/of opnieuw inloggen was het weg. Geen idee waar het door komt. Heb het niet met andere sites gehad.Net geüpdate naar 26.3 en geen problemen hier
Ja, het is opgelost. Waardoor het precies kwam weet ik niet. Ik vermoed de instelling verberg ip adres. Die stond op trackers en websites.@biljoenblik
Jij had een tijd terug hetzelfde probleem: https://aquaforum.nl/threads/nieuwe...n-verbeteringen-enzovoort.167344/post-2584878
Is het voor jou nu opgelost zonder allerlei fratsen uit te moeten halen?
Dankjewel, hiermee is het probleem voor mij opgelost.Ik heb tijdje geleden een addon geinstalleerd toen we last hadden van die russische spammers, die houdt verkeer tegen als dat van een VPN server of TOR verbinding komt, denk dat die soms false positivs ziet en je blokkeerd. Aangezien het nu weer rustig is, heb ik die addon net maar even uitgezet nu.
Klik je niet per ongeluk 2x op "Plaats reactie"?Mn dubbelposts zijn er ook weer ineens.. en dan zie ik linksonder in mn scherm de melding over privacy en cookie instellingen maar niks gewijzigd hier..
denk dat ik voor het AF maar standaard de Brave browser moet gaan gebruiken.
Bekijk bijlage 395122
Ben nie blond. Nee tuurlijk nie.Klik je niet per ongeluk 2x op "Plaats reactie"?
dat vermoedde ik al, maar je zou niet de eerste zijn... 🙂Ben nie blond. Nee tuurlijk nie.
Ik heb weleens gehoord dat mannen met grijs haar nog erger kunnen zijndat vermoedde ik al, maar je zou niet de eerste zijn... 🙂

Zijn er ook weer meer leden die dit nu hebben net als Albert met dubbelposten?
Waar een tondeuse uitkomst kan brengen. 😉Ik heb weleens gehoord dat mannen met grijs haar nog erger kunnen zijn![]()
![]()
![]()
Nee, ook hier verschijnt een extra, dezelfde reactie automagisch.Klik je niet per ongeluk 2x op "Plaats reactie"?
Nee, ook hier verschijnt een extra, dezelfde reactie automagisch.Klik je niet per ongeluk 2x op "Plaats reactie"?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.