Friesian
Well-known member
Nee, ook hier verschijnt een extra, dezelfde reactie automagisch.Klik je niet per ongeluk 2x op "Plaats reactie"?
Nee, ook hier verschijnt een extra, dezelfde reactie automagisch.Klik je niet per ongeluk 2x op "Plaats reactie"?
Magisch is het zeker.automagisch
ja, dat weet ik, maar waarom zorgen jullie als beheer niet voor een back-up voor Marcel, zodat die ook eens ongestoord op vakantie kan? En dan bedoel ik iemand met verstand van zaken die dan ff aan de knopjes kan draaien, of heeft Marcel het alleen recht om dingen aan te passen?Marcel doet wat hij kan Albert maar is op vakantie en daar is het internet niet altijd wat je mag verwachten.
test met Safari ios26Zijn er nog steeds leden die dubbele posten ervaren van 1 en dezelfde bericht?
test met Safari ios26Zijn er nog steeds leden die dubbele posten ervaren van 1 en dezelfde bericht?
Ik niet maar zie het soms wel bij andere leden.Zijn er nog steeds leden die dubbele posten ervaren van 1 en dezelfde bericht?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.