A
Altispinosa
Guest
Het gaat de goede kant op Peter en we blijven duimen voor jou dat het aan je verwachtingen mag blijven voldoen.
Zie je al verdere ontwikkelingen bij de deltaense?
The eggs of Deltaense incubate 3 months, even up to 4. Only in the last weeks you can see changes in the eggs. Keep them in the dark. They will definitely be fish.
Haha, nee, als dat het doel geweest was, dan had ik wel hagedissen gekocht :-DZou het eerst proberen met één eitje als je twijfelt! Niet nodig om gelijk alles nat te maken en dan een school buikschuivers overhouden.
Het gaat inderdaad hard. Hier een beter plaatje van vermoedelijk dezelfde man (het is de verst ontwikkelde):Zo, dat gaat snel zeg. Ik hoop voor je dat er genoeg dames tussen zitten.
Ik heb er meer over gelezen en zie het bij mijn jongen ook een beetje.Die horen ook helemaal niet samen te zijn, maar is was daarvoor een jaar goed gegaan.
Alle killivissen had ik op kamertemperatuur, vanaf een C of 19 en in de zomer uiteraard hoger.Op welke temperatuur had je ze?
Ah! Ik had gemist dt het verschillende soorten zijn. Dat doe ik sowieso niet ivm het risico van kruisingen.Maar volwassen mannen bij elkaar van verschillende Fundulopanchax soorten is bijna niet mogelijk zoals op het filmpje te zien is.
Hehe, maar dat gaat dus voorlopig niet lukken. Als de dieren volwassen zijn hoop ik een 3-tal kweekpaartjes/harempjes over te houden en dan zal ik de overgebleven mannen moeten zien te verkopen. Maar zover is het nog niet.Hou het dus bij 1 soort 😉 en 1 man + meerdere vrouwen.
In het filmpje gaat het om een F. Walkeri en een F. Gardneri 😉Ah! Ik had gemist dt het verschillende soorten zijn.
De eitjes zijn me verkocht als Fp. gardneri "Innidere", maar deze variant heet volgens mij tegenwoordig Fp. nigerianus "Innidere" (bron). Er zijn echter veel varianten en gardneri wordt ook genoemd onder de synonymen.gaat het hier nu om de Fundulopanchax Gardneri ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.