R
robru
Guest
Ze zien er super mooi uit Peter. Hopelijk gaat het met deze eitjes ook goed komen
Wat ik me heb lopen afvragen: Als deltaensis eitjes zich zo onvoorspelbaar ontwikkelen, zou het dan niet handiger zijn ze gewoon in water te houden? Ik dacht dat de meeste Fp. soorten ook zonder droge periode wel uitkwamen? De maximale opbrengst is dan misschien wel wat lager, maar alles wat zich ontwikkelt, kan dan tenminste uitkomen?Jammer van de deltaense, hopelijk komen er nog een paar tot ontwikkeling.
Ik denk dat de ontwikkeling dan te snel gaat.
Een onderzoek hiernaar is natuurlijk wel gerechtvaardigd.
Het zou het wel makkelijk maken zonder droge tijd.
Ik zou de helft opgieten van wat je hebt en daarna verder met de rest van jouw idee.Ik zou ze gewoon allemaal op willen gieten. Na 48 uur eventuele larven eruit halen en het overgebleven turf met eventueel niet-uitgekomen eitjes weer opbergen.
Nog wat extra info voor je Peter als je het nog niet had.
Ja, het is toch een vorm van "creatief" bezig zijn. Daarnaast vind ik het erg leuk om met zeldzame vissoorten bezig te zijn. De deltaensis is een uitdagende soort en daardoor voor nederlandse kwekers verloren gegaan. Die uitdaging en mogelijk een her-introductie in de nederlandse hobby, daar heb ik wel extra lol in.Je hebt er denk ik veel werk aan Peter maar het is leuk om zoiets helemaal zelf te doen en dan met succes nakweek te krijgen.
Kortom: Hier had ik op moeten letten en ik had ze eerder meer ruimte moeten geven.Also, when the fish get to about 1" they start to fight amongst each other causing fatalities.
Ik heb visjes (Enteromius hulstaerti) verloren die juist in diepvriescyclops zijn gestikt.
Die roeipootjes komen soms klem te zitten in de keel.
Bij bosmiden en zwartemuggenlarven heb ik dat nooit gehad.
Alhoewel ik twijfel, die deltaense zouden het makkelijk moeten kunnen handelen.
Groetjes John.
Ik hoop dat het goed komt, want van de deltaensis zijn niet vaak eitjes te koop. Ik kan nog eens contact zoeken met de verkoper van deze eitjes, maar hij heeft ze al een poosje niet meer te koop staan. Sowieso zal het weer daar vandaan moeten komen om een zuivere lijn te houden...Bij mijn Fenerbahçe heb ik ook alleen dames.... van de week een nieuwe batch an 25 eitjes gekocht.
Alleen dames en toch eitjes? Ik mis vast iets 🙂Ook al twee keer zelf eitjes verkocht😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.