En check dus even de kleurkaartt hierboven.. dat is nogal een verschil!
Zolang je de kaart pakt die bij de test zit is er niks aan de hand.Dat van die twee kleurenkaarten wist ik niet maar heeft volgens mij ook geen invloed op aflezen. Ik heb overigens de onderste
Jawel? De kleur is zo op het oog aardig gelijk maar de gekoppelde waarde scheelt behoorlijk.. waarbij de oude kaart een lagere waarde bij de kleuren. Zeker als ze wat donkerder wordenDat van die twee kleurenkaarten wist ik niet maar heeft volgens mij ook geen invloed op aflezen. Ik heb overigens de onderste
Deze heb ik ook.
Ik schud altijd na toevoegen 1 schepje. En het schepje schud ik een beetje, maar strijk deze niet af.Met twee schepje poeder krijg ik dit:
Bekijk bijlage 383692Bekijk bijlage 383693
Toch raar, want ook op het potje poeder staat 1 schepje vermeld.
Bekijk bijlage 383694
mijn ander hobby naast het aquarium houden is biljarten. Ik kan je vertellen dat er met biljarten van alles fout kan gaan.Ik ben er wel zo klaar mee. Ik denk dat ik maar een andere hobby ga zoeken. Iets van biljarten of zo. Daar kan volgens mij niet veel bij fout gaan 😔
Bij een van de twee staat pro zover ik eruit opmaak.Er zit ook verschil in het uitvoeren van de test. Daar ben ik zelf als gewoonte dier de mist in gegaan bij een navulling. Dat geeft waarschijnlijk een groter effect dan de aflezing op de kleurenkaart. Vandaar ook dat ik nu nog twee verschillende setjes heb.
Bekijk bijlage 383670
Hun verdienmodel zit 'm in vooral in een indruk creëren dat je vaak moet testen en testsets moet blijven kopen, dat is hun gelukt en gaat echt niet veranderen 😎Het is ook zo dat ik deze test al 4 jaar naar tevredenheid uitvoer en er sinds 1;5 maand geen bal meer van klopt. Ik wil ook JBL niet in een slecht dag licht zetten maar ik kan toch bijna niet anders concluderen
dat is “marketing” van de nieuwe test. De oude test met twee schepjes zat in de pro scape testkoffer. Is ook pro, maar toch niet dezelfde test. Alhoewel Frank het gewoon juist lijkt te doen kan je er niet vanuit gaan dat je de nieuwe reagens met oude poeder en visa versa kan gebruiken en dan nog een goede test uitvoert.Bij een van de twee staat pro zover ik eruit opmaak.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.