Zo fijn geordend.
Dat is voor luie mensen Albert en ik bewaar de voeding na het toedienen in de koelkastValt me tegen dat je nog geen doseerpomp aanschaft voor de toevoegingen hoor. Staat veel netter dan die doseerflessen. 🙂
Ik zet graag de trend!Jakkie, veeuuuls te netjes joh, nou moet iedereen aan de bak 🙂
Ik heb daarnet de CO2 fles nog net achter de filters weten te krijgen. Het past …… precies. Dus heb echt geen ruimte meer voor andere techniek.Valt me tegen dat je nog geen doseerpomp aanschaft voor de toevoegingen hoor. Staat veel netter dan die doseerflessen. 🙂
Nou voor die paar zout oplossingen is koel bewaren echt niet nodig.Dat is voor luie mensen Albert en ik bewaar de voeding na het toedienen in de koelkast
@biljoenblikNou voor die paar zout oplossingen is koel bewaren echt niet nodig.
Klopt. Ik heb al een hele tijd de mineral junkie. En merk wel veel minder uitval.oh leuk garnaaltjes. top voer gebruik hier al jaren,
hun heb ook nog voer schema en info op hun website die erg handig is met namen voor de kweek
John ik weet eigenlijk niet hoe men rekend.Ok dus rond de 22 lumen momenteel. Dat zit ik ook denk ik in de Fusion.
Dat gaat wel goedkomen als ik het mag zeggen want marcel gebruikt prima plantenvoeding en heeft daardoor ook een weelderige bos met krullen😉Wat lijken die plantjes zo nog extra klein in zo'n grote bak. 😆
Dat ze maar snel mogen groeien!
Lumen is slechts een indicatie, een richtlijn. Dus geen exacte wetenschap.Ja dat klopt en ik reken altijd het bruto aantal liters hoor.
Hoe je dat eigenlijk behoort te berekenen dat weet ik ook niet en wellicht weet @Cornelius dat.
Ik neem aan dat een echt hoge bak ook meer lumen nodig heeft om bij de bodem voldoende licht te geven.Lumen is slechts een indicatie, een richtlijn. Dus geen exacte wetenschap.
Je kan wel een beetje rekening houden met de hoogte van je belichting, de hoogte van het substraat en de diepte van je bak.
Ik heb ook het aantal PAR wat maximaal gegeven kan worden.Lumen is slechts een indicatie, een richtlijn. Dus geen exacte wetenschap.
Je kan wel een beetje rekening houden met de hoogte van je belichting, de hoogte van het substraat en de diepte van je bak.
Niet schokkend, mooie waardes Marcel. Staat er verder ook mooi bij. Qua lumen berekening ga ik zelf altijd uit van netto, al blijft dat natuurlijk een schatting.Aquarium was vandaag mooi helder.
En de ammonia leek visueel al wat lager dan eerst. Maar heb geen kleurenkaart. Maar geel is 0. Hoe groener hoe meer ammonia.
De nitriet is wel wat hoger. Zo rond de 0,5 mg/l
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.