Off-topic fotowedstrijd 2020

  • Onderwerp starter AFstand-team
  • Startdatum

A

AFstand-team

Guest
Hallo allemaal,

Dit topic is ervoor zodat het andere topic overzichtelijk blijft, jullie kunnen hier praten over de fotowedstrijd, bijvoorbeeld over hoe goed de fotowedstrijd is of opmerkingen/complimenten over de inzendingen.


AF-stand team
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk initiatief in ieder geval en ik hoop dat veel leden een mooie foto zullen inzenden en ik wens jullie veel succes met deze wedstrijd toe.
 
Mooi initiatief. Ik zal deze editie helaas nog niet mee kunnen doen aangezien mijn aquarium pas begin juli komt, maar ik ben nu al benieuwd naar het topic / website waar alle foto's zullen staan!
 
Even een herinnering! Het duurt nog geen 5 minuten om je in te schrijven, in het beste geval krijg je een 30 euro tegoedbon voor APO en in het ergste geval krijg je een heleboel tips om je bak te verbeteren!
Alle nodige informatie staat hier! (klik)
 
Nog maar eens een herringering ;))
De fotowedstrijd winnen wordt nu wel heel makkelijk, dus mensen die een kans willen maken op een waardebon van APO moeten hun foto's snel inzenden!


Wat is eigenlijk de reden dat veel leden niet meedoen? Het insturen is maar een paar minuten werk en als je niet wint, houd je er misschien wel tips aan over hoe je het volgende keer beter kunt doen en je weet hoe jou aquarium het doet ten opzichte van de andere leden. Meedoen met de wedstrijd zal dus nooit voor niks zijn.

Mensen, jullie moeten foto's insturen! :DD
 
Na inzending 2 weet iedereen dat die geen kans meer maakt :ROFLMAO: Zal vanmiddag even kijken of ik er tijd voor heb, heb ik in ieder geval 20,- :0
 
Mijn inzending komt ook nog ?. Niet de meest beplante bak maar toch goed om mee te doen vind ik zelf. Moet in de avond wel ff een moment prikken voor de foto, want die spiegeling van mezelf vind ik maar niks ??.

Gr. Ed
 
Laatst bewerkt:
Het is een leuk initiatief! Een beetje onder de aandacht brengen vind ik prima maar een verwachting uitspreken naar bepaalde mensen toe vind ik niet kunnen. Wellicht hebben ze er wel helemaal geen zin in en 'door drammen' kan dan alleen maar averechts werken.

Voor mijzelf bijvoorbeeld, ik weet dat ik de aquariums heb voor mijn plezier en ik heb helemaal geen behoefte om een foto te maken, alle vissen en planten te beschrijven en mij dan te laten beoordelen door een autoriteit die ik niet als zodanig erken (stemmen door leden) want ik doe het voor mijzelf en dat is dan ook het enige wat telt. Wellicht klinkt het een beetje bot, of uit de hoogte maar wellicht begrijpen jullie dan waarom niet iedereen staat te springen om mee te doen.
 
Het is een leuk initiatief! Een beetje onder de aandacht brengen vind ik prima maar een verwachting uitspreken naar bepaalde mensen toe vind ik niet kunnen. Wellicht hebben ze er wel helemaal geen zin in en 'door drammen' kan dan alleen maar averechts werken.

Voor mijzelf bijvoorbeeld, ik weet dat ik de aquariums heb voor mijn plezier en ik heb helemaal geen behoefte om een foto te maken, alle vissen en planten te beschrijven en mij dan te laten beoordelen door een autoriteit die ik niet als zodanig erken (stemmen door leden) want ik doe het voor mijzelf en dat is dan ook het enige wat telt. Wellicht klinkt het een beetje bot, of uit de hoogte maar wellicht begrijpen jullie dan waarom niet iedereen staat te springen om mee te doen.

Ach het is maar een fotowedstrijd voor de fun, totaal geen verwachtingen of druk, maak je dus niet zo druk :)
 
Een beetje onder de aandacht brengen vind ik prima maar een verwachting uitspreken naar bepaalde mensen toe vind ik niet kunnen. Wellicht hebben ze er wel helemaal geen zin in en 'door drammen' kan dan alleen maar averechts werken.
Helemaal mee eens. We hebben het in het begin wel zo gedaan maar besloten dat het té opdringerig voelde. Daarom zijn wij daarmee gestopt en adverteren alleen door af en toe in deze topic te posten of op het GMT te plaatsen. Zonder tags en zonder spam.
 
Mijn aquarium is nog niet geschikt voor mee te doen aan een wedstrijd.
Planten slaan nog niet echt aan.
 
Het is een leuk initiatief! Een beetje onder de aandacht brengen vind ik prima maar een verwachting uitspreken naar bepaalde mensen toe vind ik niet kunnen. Wellicht hebben ze er wel helemaal geen zin in en 'door drammen' kan dan alleen maar averechts werken.

Voor mijzelf bijvoorbeeld, ik weet dat ik de aquariums heb voor mijn plezier en ik heb helemaal geen behoefte om een foto te maken, alle vissen en planten te beschrijven en mij dan te laten beoordelen door een autoriteit die ik niet als zodanig erken (stemmen door leden) want ik doe het voor mijzelf en dat is dan ook het enige wat telt. Wellicht klinkt het een beetje bot, of uit de hoogte maar wellicht begrijpen jullie dan waarom niet iedereen staat te springen om mee te doen.
Hier heb je volgens mij wel gelijk in. Omdat we zo weinig inzendingen kregen, probeerden we de wedstrijd een beetje te promoten.

Ik heb gewoon in eerste 20 topics gereageerd die bovenaan in het forum 'fotoalbum' stonden, het was dus gewoon toeval welk topic ik in reageerde, er was dus geen voorkeur voor bepaalde bakken. ;))
 
IMG_20200615_105423__01__01.jpg

Toch niet geschikt voor een wedstrijd?
Valisneria moet nog groeien.
De HN doet het helemaal niet.
Zwaardplanten zijn nog niet volgroeid.
Let even niet op het touwtje die is om de korte valisneria bladeren even uit de overloop te houden.
 
Bekijk bijlage 301103
Toch niet geschikt voor een wedstrijd?
Valisneria moet nog groeien.
De HN doet het helemaal niet.
Zwaardplanten zijn nog niet volgroeid.
Let even niet op het touwtje die is om de korte valisneria bladeren even uit de overloop te houden.
Zie alleen de vissen maar. Wel netjes panorama shot gemaakt bestaat die uit 2 of 3 delen ??
 
Gewoon 1 foto.
Boven en onderkant afgesneden
 
Bekijk bijlage 301103
Toch niet geschikt voor een wedstrijd?
Valisneria moet nog groeien.
De HN doet het helemaal niet.
Zwaardplanten zijn nog niet volgroeid.
Let even niet op het touwtje die is om de korte valisneria bladeren even uit de overloop te houden.

Nou ja, zo hebben we allemaal wel wat. Mijn Aponogeton, bijvoorbeeld, zit net in de rustperiode waardoor de plant eigenlijk niet zichtbaar is op haar plek. Jouw bak mag er dus wel op, denk ik toch?
 
Volgende week na groot onderhoud ga ik mijn bak pas plaatsen. Is een grote algen paradijs nu.
 

Bijlagen

  • 20200615_111840.jpg
    20200615_111840.jpg
    132.7 KB · Weergaven: 125
Wat is de sluitdatum
 
Voor iedereen die vandaag (of gisteren) een foto heeft ingestuurd, ik heb ze gezien en ze zullen morgen op de grote topic komen, had het vandaag erg druk met school dus ik heb nu pas kunnen kijken :thumbs:

Ik durf alleen geen bevestigings PB te sturen omdat het al laat is en ik wil niet dat jullie een melding ofzo krijgen via de telefoon :pp
 
Vandaag is de laatste dag om foto's in te sturen!
Dus maak nog snel een paar foto's en stuur ze op om kans te maken op mooie prijzen!:foto::foto::foto::foto:
 

Terug
Bovenaan