Onze discusbak van 234 x 70 x 65 diep in aanbouw (Discus10)


homines zei:
Triple wow:

Mooie bak, mooie vissen, mooie foto's. En ik denk dat ik dat een understatement moet noemen :)

Erg bedankt, net een filmpje gepost, gaat nog beter worden maar was zelf erg nieuwsgierig of het �berhaupt zou lukken :)
 
iemand die weet hoe ik een filmpje van you tube moet inbedden in je bericht met een kadertje, anders dan alleen een link?
 
ik probeer nog het laatste filmpje in te bedden in deze post van mijn discusbak

[video]https://www.youtube.com/watch?v=2Koi0xjuPAs&feature=youtu.be[/video]
 
Nog een filmje van de bak bij avond, aangelicht door 3 spotjes van 10 watt die rond de klok van 23.00 uur aanspringen en die de vissen een soort overgangs-licht geven naar donker!


[video]http://www.youtube.com/watch?v=COEy96bycc0&feature=youtu.be[/video]
 
Ik vind het een hele mooie bak. Zelf heb ik niets met Discussen en ik zou hem liever zien met een paar 100 groene Zwaarddragers. :p
 
Botia zei:
Ik vind het een hele mooie bak. Zelf heb ik niets met Discussen en ik zou hem liever zien met een paar 100 groene Zwaarddragers. :p

Ik heb ze opgezocht op internet ik had geen flauw idee wat het voor een vis was, behalve het zwaard dan :D mooie vissen hoor!
 
Dat is een zeer mooie bak dat je daar hebt! Zowel de maat als inrichting!

Ook een zeer leuk project vind het eind resultaat zeer geslaagd!

Ook een mooie groep discussen, zijn voor de lengte al zeer goed op kleur:d
gaat echt prachtig worden als ze allemaal volwassenen zijn.
 
MickDD zei:
Dat is een zeer mooie bak dat je daar hebt! Zowel de maat als inrichting!

Ook een zeer leuk project vind het eind resultaat zeer geslaagd!

Ook een mooie groep discussen, zijn voor de lengte al zeer goed op kleur:d
gaat echt prachtig worden als ze allemaal volwassenen zijn.

bedankt Mickdd, post meteen nog even een filmpje van het voeren.
 
5 tot 6 keer per dag voeren van de discusvissen



[video]https://www.youtube.com/watch?v=DD0psJTqxC0&feature=youtu.be[/video]
 
Carithius zei:
Prachtig om te zien!

Zal eerdaags nog wel een filmpje maken, heb inmiddels het definitieve aantal bewoners vast gezet op 25 sterbais 2 Lnummers en 27 discusvissen vari�rend van 5 tot 10 cm.
 
Mondeo zei:

Binnenkort, heb eerst nog even een foto gemaakt van mijn Lnummer 1 althans de tweede is een meester in verstoppen en een foto van de totale bak.

fzwwit1.jpg


fzwwit2.jpg


fhelebak.jpg
 
Heb eigenlijk niks tot te voegen aan de eerdere reacties
 
Zeer mooie ombouw, vissen en foto's!
 
Bedankt allemaal voor de complimenten en natuurlijk slurpers en enige kwijltjes, het is wel een put werk hoor, hij draait nog niet zo gek lang en voor sommige dingen, knijp ik de billen weleens bij elkaar, alg enz en hoeveel te voeren etc, maar met gezond verstand en enige technische hulp qua verzorging ( forum en leverancier vissen kom je een heel eind ) zal binnenkort nog een filmpje posten en kijken of ik mijn tweede Lnummer op de plaat kan slingeren.
 
En.. Wanneer krijg we meer te zien van deze prachtige bak? :foto:
 
Heel mooi bakkie en vissen.Toppie!! :thumbs:
 
Hoe is het met de bak Jeroen?! Heb je tijd voor een update? :D
De bak is niet meer, we gingen verhuizen in 2019....... maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en nu in 2022....
 

Bijlagen

  • IMG_20210820_174149.jpg
    IMG_20210820_174149.jpg
    494.9 KB · Weergaven: 45

Terug
Bovenaan