Onze garnaaltjes en zeebak (Natasja1971)


938963natasja1971_0_82_img_1169.jpg


413972natasja1971_0_82_tijger_006.jpg


634492natasja1971_0_82_oranje_sakura_027.jpg
 
owwwwwwww groeneeeeee die zijn gaaaaaaaaaaf......

nee ik stop ermee, hahaha niet nog meer bakjes.....
 
Ja mooi Step die Fairy's , nog ff heb jij ook zo'n clubje

@ ypoc , ja blauw in de dieren wereld trekt op de een of andere manier .... maar vind ze allemaal wel mooi als ik eerlijk ben .

@ An hoeft geen bakje bij hoor , je zou ook goed kunnen combineren haha ...de groen is inderdaad mooi , alleen die jongen zijn echt helemaal inimini , je ziet het ook aan haar eitjes hoe klein die zijn .
 
hahaha nou ....... ik ga Djurre gewoon gek maken, dat ie groene moet nemen hahahahaha, nee hoor dat moet ie helemaal zelf weten,
zijn die kleintjes nog kleiner als van de vuurtjes of choco's die vind ik al zo klein....
 
An Vrolijk zei:
hahaha nou ....... ik ga Djurre gewoon gek maken, dat ie groene moet nemen hahahahaha, nee hoor dat moet ie helemaal zelf weten,
zijn die kleintjes nog kleiner als van de vuurtjes of choco's die vind ik al zo klein....

Ja een heel stuk kleiner , die zie je echt amper , is ook niet echt een hele makkelijke garnaal , ze houden ook niet van een "verse" bak . Maar een bak die echt al een tijd draait .
 
Nee ook niet hoor want gaat niks boven een Hollandse garnaal! ;)
En van 1 kg ongepelde Hollandse heb je ongeveer een ons of 3 gepelde over dus je moet nogal een kg'tje dwerggarnalen hebben hoor... :D
 
Seabait zei:
Nee ook niet hoor want gaat niks boven een Hollandse garnaal! ;)
En van 1 kg ongepelde Hollandse heb je ongeveer een ons of 3 gepelde over dus je moet nogal een kg'tje dwerggarnalen hebben hoor... :D

In de oorlog vraten ze bloembollen :p , dus wie het kleine niet eert is ...... :idea: hahaha
 
Ja in de oorlog.... nu hebben ze het wel over de afschaffing van Sinterklaasje maar oorlog is het nog (net) niet hoor ;)

Is die ene nou een groene vuurgarnaal trouwens?
 
Seabait zei:
Ja in de oorlog.... nu hebben ze het wel over de afschaffing van Sinterklaasje maar oorlog is het nog (net) niet hoor ;)

Is die ene nou een groene vuurgarnaal trouwens?

Nee is Caridina Baubalti
 
zucht wat jammer dat rotterdam zo'n eind rijden is want anders......
maar in ieder geval kan ik voorlopig genieten van je fotos en wie weet kom ik ooit nog eens in de buurt van rotjeknor.
 
zo ver is dat niet.....


die carbonnetjes zijn toch erg leuk hoor , Natas.

Heb je al weer tijgers (blauwe}
 
stiekum ben ik jaloers op zoonlief, die is al eens ooit geweest..... hij vond het prachtig!
 
ja, is het ook An, je blijft kijken.....mocht je er ooit heen gaan ...waarschuw dan, kan Natashja een gootje aanleggen..
 
q&q zei:
zo ver is dat niet.....


die carbonnetjes zijn toch erg leuk hoor , Natas.

Heb je al weer tijgers (blauwe}

Ja ze zijn grappig h� , zitten ook aardig wat blauwe carbon's tussen .

:smitten: Jaaaaaa heb weer een groep van 30 , dus is wel echt de laatste keer hoor , we zien wel wat het word . Aanvullen doe ik nu niet meer in elk geval .
Ook weer Princesjes met eieren dus duimen op groen ;) haha ....nee gekheid maar zou wel leuk zijn ...
 
ohhh, kom echt gauw weer buurten hoor....

duimen dan maar, bij mij wilden ze ook een hele tijd niet, nu is er 1 weer zwanger. Die zit wel aardig vol. De andere heeft losgelaten maar die had maar heel weinig.
Hoop het zo, vind ze zooo mooi..

Nou, zo gek is het niet, met de prinsesjes....kom echt kijken dan hoor, hahahhaa ga niet op foto's zitten wachten, duim voor je...

Hoe is het met Siem. Lekker zijn gangetje...
 
q&q zei:
ohhh, kom echt gauw weer buurten hoor....

duimen dan maar, bij mij wilden ze ook een hele tijd niet, nu is er 1 weer zwanger. Die zit wel aardig vol. De andere heeft losgelaten maar die had maar heel weinig.
Hoop het zo, vind ze zooo mooi..

Nou, zo gek is het niet, met de prinsesjes....kom echt kijken dan hoor, hahahhaa ga niet op foto's zitten wachten, duim voor je...

Hoe is het met Siem. Lekker zijn gangetje...

Ja gezellig meis ...

Met Siem alles gelukkig zijn gangetje , mogen niet klagen alles is stabiel en onder controle :thumbs:

Ja princesjes had ik van die groep nog maar 3 over oeps haha en nu dan 1 die op loslaten staat .
Waar mijn blauw tijgers nu vandaan komen , die heeft ook de princesje dus kon er nog wel wat meenemen hoor ...maar ik ga nu geen risico nemen .

Tot snel meis , miss zie ik je morgen nog wel ;)
 
Mooie verzameling heb je daar.
En het is een wens van mij om ooit ook eens een stelling te plaatsen.
Maar helaas laat het ons huis niet toe met de houten vloeren.
En de schuur is in de winter veel te koud dan stook ik me lek.
Maar dromen moet je houden toch ?
 
Dankje Erna ,jij mag ook niet klagen qua verzameling ;-) .
Komt door Anja dat ik het nu hier deel ....

Ja wij hebben het ook "bewust" / gedwongen in de schuur staan . Omdat ook wij houten vloeren hebben .
Klopt de Eneco is super trots op ons wahhhhhh , het chalet is niet afgetimmerd omdat we dat niet mooi vinden .
In de winter brand er een 2000 watt kachel , plus een mega ontvochtiger .
Dromen moeten we blijven houden ! Droom nog over een loterij ;-)....
 
Ik heb jullie verkoopsite vaak tegengekomen :) super leuk hoor.
Zo hey, 2000 watt...... slik... en ik maak me al zorgen als ik een extra thermostaatje ergens bij moet doen...
 
Wiebelkonijn zei:
Ik heb jullie verkoopsite vaak tegengekomen :) super leuk hoor.
Zo hey, 2000 watt...... slik... en ik maak me al zorgen als ik een extra thermostaatje ergens bij moet doen...

Haha is niet onze verkoop site hoor , is een hobby van mijn ventje website bouwen enzo .....in dit geval wel makkelijk om ons 'overschot" op aan te bieden . De site is meer bedoeld als info , en mensen een kijkje te laten nemen in onze hobby .
Hier branden ook een paar :oops: thermostaatjes , ach wij hebben geen andere hobby's , gaan nooit naar de kroeg , geen kids ...
 
Ziet er inderdaad erg netjes en verzorgd uit.

Wat gebruik jij om het water te filteren?
 
swordfish zei:
Ziet er inderdaad erg netjes en verzorgd uit.

Wat gebruik jij om het water te filteren?

Dankje , wij hebben 2 grote vijver luchtpompen staan ( 2700lt / 3700lt ) met sponsfilters dat is in de schuur ,in de bakken binnen heb ik sponsfilters gewoon over stroom . Voorheen had ik die ook over lucht maar werd een beetje kriegelig van het gebubbel :)
 
littlebigworld zei:
Heb je ook foto's achter de schermen? Techniek, filters, etc

Techniek hahahaha , nou simpel verwarming , luchtpomp , sponsfilters , schakelkast met aqua lampen ... oh ja ennnnnn water :p
 
swordfish zei:

Haha ja van wat , luchtpomp ? niet veel bijzonders aan te zien , en de slangetjes liggen gewoon onder de stelling en komen per stelling naar binnen .
dus dat zie je niet omdat het achter en onder de stelling ligt .
Nou TL is ook niet zo bijzonder denk . Meer geheimen :p zijn het niet .
 

Terug
Bovenaan